Rozszerzenie do Gothic pt. Otchłań Kolonii 16494 37

O temacie

Autor Miguana

Zaczęty 18.02.2015 roku

Wyświetleń 16494

Odpowiedzi 37

Miguana

Miguana

Użytkownicy
posty1
Propsy6
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam, o to zapowiedź modyfikacji pt. Otchłań Kolonii do pierwszej części Gothic.
Podobnie jak "Noc Kruka" jest to rozszerzenie podstawowej rozgrywki, do której dodaliśmy następujące bajery:

  • 2 nowe obozy główne + 3 poboczne.
  • 2 nowe gildie główne + 5 nowych gildii pobocznych.
  • Rozszerzona fabuła główna, nie psująca przyjemności z rozgrywki.
  • Nowe przedmioty z nowymi modelami oraz teksturami m.in. bronie, hełmy, amulety.
  • Dodatkowe 2 Światy


Modyfikacja/Rozszerzenie cały czas rozrasta, o czym informować będziemy tam: [cenzura - Avallach] i na stronie TheModders

Poniżej trochę screenów, które także są dostępne na stronie moda.

Spoiler





W przyszłości tereny które widzicie nie będą tak wyglądać, narazie to taki "szkielet" :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jakbyście poprawili rutyny postaci to nawet kiedyś bym się skusił   :ok:^^
 

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty26
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na waszym miejscu zmieniłbym nazwę, bo to już 3 Questpack będzie.
No i ten obóz bandytów, koło miejsca wymiany też troszkę nie pasuje.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No ciekawie, dajcie inną nazwe, dodajcie zapowiedź fabuły i możecie walczyc o dział bo wygląda to ciekawie. :D Może Mrok Kolonii? Jako nazwa?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No i ten obóz bandytów, koło miejsca wymiany też troszkę nie pasuje.
Pasuje jak najbardziej. Każdy kto zostanie wrzucony do Kolonii potencjalnie może mieć coś cennego, np. Bezi dostał wiadomość dla magów.

Quest pack moim zdaniem nie powinien ingerować w główny wątek fabularny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dlatego proponuje bo widzę, że smykałake i chęci macie żebyście rozważyli mod ala MT z własną fabułą i ewentualnymi zmianami w fabuke głównej no i oczywiście zmieniki nazwę, ale to już pisałem.
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kolega zapomniał napisać te 5 nowych gildii to gildie poboczne a 2 nowe gildie główne (jestem głównym prowadzącym projektu)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Bardzo mi się podoba. Czekam na moda. :joy:
:ok:
 


Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
To ty więc powinnieneś pisać takie tematy. Konradoro, odbierz zaproszenie do znajomych na GG :D
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Które zaproszenie od ciebie ?
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Nie żeby coś, ale ten przerobiony pancerz najemników wcale nie pasuje do klimatu najemników. Proponowałbym pozostać przy oryginalnych pancerzach ;)
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Są to osobne hełmy przy pancerzach zostajemy oryginalnych
 

olek55

olek55

Użytkownicy
To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
posty32
Propsy1
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
Mamy świetny team. Planujemy jeszcze wyłapać Torkeza. Mamy duże szanse na powodzenie :ok:
 
Nareszcie umiem modding :D

gothic1210
  • Gość
https://www.youtube.com/watch?v=o2qWmWFjpe8

Czyś ty dodał wieżę jako moba? :O (1:45)
Ogrom elementów do siebie nie pasuje, ale czekam na jakieś ewolucje tego projektu.

EDYCJA: Modyfikacja Sekrety Kolonii już istnieje  :| http://themodders.org/index.php?topic=8801.0
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Te hełmy nie wyglądają dobrze na najemnikach.
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na screenach rzeczywiście :/ ale w grze wyglądają fajnie :lol:
 

olek55

olek55

Użytkownicy
To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
posty32
Propsy1
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
@Outlander Ten obóz na filmie to była dopiero pierwsza wersja. W finalnej wersji postaramy się to dopracować.
 
Nareszcie umiem modding :D

Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Życzę powodzenia w pracach :) I mam nadzieje że projekt się rozwinie :P
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja tylko mam nadzieję, że się dysk nie spali.:P
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
https://www.youtube.com/watch?v=o2qWmWFjpe8

Czyś ty dodał wieżę jako moba? :O (1:45)
Ogrom elementów do siebie nie pasuje, ale czekam na jakieś ewolucje tego projektu.

EDYCJA: Modyfikacja Sekrety Kolonii już istnieje  :| http://themodders.org/index.php?topic=8801.0

Nie tylko wieże. To samo widać na budynku.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry