Jest wiele tematów dotyczących tego sprawy, jednak są one tam traktowane tylko cząstkowo, tak więc jest się ciężko połapać. Tak więc przepraszam, jeżeli gdzieś coś było poruszane, a ja o tym tutaj napominam. Kilka pytanek:
1. Mam model głowy, otworzony w Sourcerze. Następnie dochodzi do edycji. Jak zapisać nowy model? Gdzie podmieniać pliki itp.? Oraz jak do tego mają się tekstury?
2. Co z modelami głów kobiet, jak to wygląda? Z tego co wiem, tam jest też coś pokomplikowane z włosami, może się mylę.
Ogólnie w tym temacie jestem zielony i proszę o pomoc.
Wybacz chętnie bym pomógł ale twoje pytanie jest tak ogólnie, ze książkę bym da ciebie musiał napisać
1. Ogarnij jakiś 3D program najlepiej taki co ma pluginy kerraxa - blender/3ds max/gmax.
2. Dekompiluj pliki głowy i zaimportuj je, popatrz jak co dziala. Na WoG jest tutorial na temat morph mesh i pisania mmms.
3. Textury dzialaja tak samo jak z ciąłem NPC
Hum_Head_V131_C1
- V
131 odpoviada liczbie "head-tex" w skryptach I C
1 liczbie Skin-Color.
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 7, 1, "Hum_Head_Bald", 131, 3, -1);
Jak zapisać nowy model?
Nie rozumiem. Jak go umiesz otworzyć i zmienić to go po prostu wyeksportuj z powrotem do tego samego formatu
Co z modelami głów kobiet, jak to wygląda? Z tego co wiem, tam jest też coś pokomplikowane z włosami, może się mylę.
Prawdopodobnie je jeszcze nie widziałeś. Po technicznej stronie sa takie same jak wszystkie inne modele morph mesh
Dam ci rade. Najpierw zrób jakieś próby/testy . Poszukaj materiały opisujące twój problem/to czego chcesz zrobić.
Potem zadawaj konkretne pytania.
