[G2]Model głowy 1343 2

O temacie

Autor BlueHooligan

Zaczęty 12.02.2015 roku

Wyświetleń 1343

Odpowiedzi 2

BlueHooligan

BlueHooligan

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy

BlueHooligan

[G2]Model głowy
2015-02-12, 15:13(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 16:30)
Jest wiele tematów dotyczących tego sprawy, jednak są one tam traktowane tylko cząstkowo, tak więc jest się ciężko połapać. Tak więc przepraszam, jeżeli gdzieś coś było poruszane, a ja o tym tutaj napominam. Kilka pytanek:
1. Mam model głowy, otworzony w Sourcerze. Następnie dochodzi do edycji. Jak zapisać nowy model? Gdzie podmieniać pliki itp.? Oraz jak do tego mają się tekstury?
2. Co z modelami głów kobiet, jak to wygląda? Z tego co wiem, tam jest też coś pokomplikowane z włosami, może się mylę.
Ogólnie w tym temacie jestem zielony i proszę o pomoc.
 
"Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana."

Napoleon Bonaparte

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jest wiele tematów dotyczących tego sprawy, jednak są one tam traktowane tylko cząstkowo, tak więc jest się ciężko połapać. Tak więc przepraszam, jeżeli gdzieś coś było poruszane, a ja o tym tutaj napominam. Kilka pytanek:
1. Mam model głowy, otworzony w Sourcerze. Następnie dochodzi do edycji. Jak zapisać nowy model? Gdzie podmieniać pliki itp.? Oraz jak do tego mają się tekstury?
2. Co z modelami głów kobiet, jak to wygląda? Z tego co wiem, tam jest też coś pokomplikowane z włosami, może się mylę.
Ogólnie w tym temacie jestem zielony i proszę o pomoc.
Wybacz chętnie bym pomógł ale twoje pytanie jest tak ogólnie, ze książkę bym da ciebie musiał napisać   :|
  1. Ogarnij jakiś 3D program najlepiej taki co ma pluginy kerraxa - blender/3ds max/gmax.
  2. Dekompiluj pliki głowy i zaimportuj je, popatrz jak co dziala. Na WoG jest tutorial na temat morph mesh i pisania mmms.
  3. Textury dzialaja tak samo jak z ciąłem NPC
Cytuj
Hum_Head_V131_C1
- V131 odpoviada liczbie "head-tex" w skryptach I C1 liczbie Skin-Color.
Cytuj
//            Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
Mdl_SetVisualBody   (self,   "hum_body_Naked0",   7,         1,   "Hum_Head_Bald",  131,     3,      -1);


Cytuj
Jak zapisać nowy model?
Nie rozumiem. Jak go umiesz otworzyć i zmienić to go po prostu wyeksportuj z powrotem do tego samego formatu

Cytuj
Co z modelami głów kobiet, jak to wygląda? Z tego co wiem, tam jest też coś pokomplikowane z włosami, może się mylę.

Prawdopodobnie je jeszcze nie widziałeś. Po technicznej stronie sa takie same jak wszystkie inne modele morph mesh

Dam ci rade. Najpierw zrób jakieś próby/testy . Poszukaj materiały opisujące twój problem/to czego chcesz zrobić.
Potem zadawaj konkretne pytania.  :)
 


BlueHooligan

BlueHooligan

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź, program mam, pluginy są. Po prostu nie wiem jak się do tego zabrać, aby to miało ręce i nogi. Aby model zapisać trzeba go po prostu zdekopilować w Sourcerze i zastąpić, tak? Po kumam tam wszystko i dam znać jak będą problemy. Dzięki!
 
"Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana."

Napoleon Bonaparte


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry