Problemy z misjami 105028 228

O temacie

Autor Kyubie

Zaczęty 2.02.2015 roku

Wyświetleń 105028

Odpowiedzi 228

SmokFeomathar

SmokFeomathar

Użytkownicy
posty6
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Próbowałem tak na początku, ale nie pomogło.

Mam natomiast teraz inny problem a mianowicie, Jestem w dom tym w kanionie chyba uczonych i drzwi po prawo mi się normalnie otwierają, natomiast na lewo tam gdzie ma być tabliczka, za nic nie chcą się otworzyć. To jest jakiś bug, czy coś muszę zrobić? Klucz z tego orka szamana mam, ale to chyba nie do tych drzwi ;/.

Jak mogę dać propsy? Bo tam koledzy wyżej pomogli i chcę się odwdzięczyć
 

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Akurat jestem w tej bibliotece i drzwi tam albo otwieram normalnie, albo za pomocą wytrycha.
A propsa dajesz wciskając łapkę na górze postu.
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
W globalu klucza nie ma ork-szaman, teraz musisz wejść do prawej komnaty. Na jej końcu jest kilka pulpitów i obok nich przycisk, który otwiera drzwi po przeciwnej stronie.
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spytam - tym razem bardziej organizacyjnie - czy nie podjęcie się misji o lekarstwie na wściekliznę (staram się robić WSZYSTKO co tylko możliwe, żeby się wścieklizną nie zarazić - póki co skutecznie mi się to udaje) coś zmienia/blokuje?
Teraz mniej organizacyjnie, a bardziej rzeczowo :).
Jak zabić "Wściekłego Czarnego Trolla" znajdującego się w pobliżu Grimbalda.
Dlaczego bandyci z jaskini obok Grimbalda (ta jaskinia przy jeziorze, jest tam bodajże trzech bandytów, w tym jeden w pancerzu z płytek pełzacza, przed jaskinią są krwiopijcy, ścierwojady i topielce) są nieśmiertelni i czy ma to jakieś uzasadnienie w misji pobocznej/misji wątku głównego.
Co w dalszej fabule pierwszego rozdziału zmienia wczesne zakończenie misji "Zbrodnia i kara" - pytam, bo gdzieś wyczytałem, że tę misję jest najlepiej zakończyć, cytuję "... pod koniec pierwszego rozdziału". Dlaczego akurat pod koniec pierwszego rozdziału?
Kiedy najlepiej udać się do Doliny Przodków?
Czy da się zamknąć wątek "Gildii Kupców" już w pierwszym rozdziale?

Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi - zapropsuję.

PS: Podbijam post o problemie z misją "Do Abordażu".

Spoiler
Zadanie z lekarstwem to quest poboczny, wykonasz go, będziesz mieć dostęp do niego i możliwość leczenia.
Bandyci są nieśmiertelni. Znajdź maga Foresta- stoi niedaleko jaskini (mostek k/trolli)
Do Doliny najlepiej jak jesteś mocny... ok 10/12 lvl może?
Kupców da się zrobić, ale trzeba być sprytnym w pewnym momencie...

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
@Tituf

Zgodnie z obietnicą - props, powyższe problemy rozwiązane. Gdyby ktoś nie wiedział - na "Wściekłym Czarnym Trollu", znajdującym się niedaleko Grimbalda należy użyć jednego ze zwojów "Zmniejszenia potwora".

Mam jednak kolejny problemik - co z Mrokiem Północy dla Lestera? Gdzieś czytałem (nie pamiętam już czy na tym forum, czy na tym waszym), że jeden z Mroków można znaleźć na piętrze magazynu w obozie myśliwych w DP. Szukałem i ... chuja znalazłem - i to dosłownie - znalazłem tam Galada (xD), jednak nie zioło.
Kiedy będzie można dostać się do tych dwóch wież na północy Doliny Przodków?
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Ja znalazłem rmrok północy w obozie bandytów w Jarkendarze.
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy będzie można dostać się do tych dwóch wież na północy Doliny Przodków?
Spoiler
Po linii Starożytny Kult, można w drugim rozdziale.

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
@Tituf
Dwa pytania:
> Gdzie znajdę 4 monety, byłem u nędzarza jednak nie ma z nim opcji dialogowej
> Torba Diego jest w opuszczonej kopalni, w którym dokładnie miejscu?
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy

Hosni

Problemy z misjami
#108 2015-08-19, 21:39(Ostatnia zmiana: 2015-08-19, 23:21)
Mam problem z dostaniem się do Falara.
Teleportowałem się do starej wieży Xardasa, lecz nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia z Falarem.
Przeszukałem pomieszczenie z regałami na książki ale znalazłem tam tylko czarną rude i zwój przyzwania demona.

EDIT: Już nieważne.
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

troll1231

troll1231

Użytkownicy
posty66
Propsy3
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Bal-Sagoth
Spoiler
Torba Diego, jeśli chodzi o tą, którą trzeba mu dostarczyć po powrocie z dowodami z Górniczej Doliny jest nad wejściem do opuszczonej kopalni(tym które przenosi nas do Khorinis), tam na górze trzeba się wdrapać, sakwa leży w tym wejściu przysypanym skałami.

@Tituf

Mam jednak kolejny problemik - co z Mrokiem Północy dla Lestera? Gdzieś czytałem (nie pamiętam już czy na tym forum, czy na tym waszym), że jeden z Mroków można znaleźć na piętrze magazynu w obozie myśliwych w DP. Szukałem i ... chuja znalazłem - i to dosłownie - znalazłem tam Galada (xD), jednak nie zioło.
Mrok północy można znaleźć w Jarkendarze, albo w Górniczej Dolinie.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
> Gdzie znajdę 4 monety, byłem u nędzarza jednak nie ma z nim opcji dialogowej
Spoiler
Czyli dostałeś cztery zwoje przyzwania, którego należy dokonać na czterech różnych cmentarzach wyspy Khorinis. Xardas  mówi także o tym, że do walki strażników musimy wyposażyć w miecze, jakim pokonaliśmy Falera, czyli wykonanych z pomocą Szczęśliwej Monety.  Nędzarz zapytany o monety kieruje nas do pirata  Morgana. Tak to wygląda prawidłowo... Sprawdź może Morgana, a może nie zrobiłeś czegoś jeszcze? Nie wiem.

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Często widzę opisy, że większość rzeczy/misji (co nie dziwi - w podstawce czy NK też tak było) można zrobić już w rozdziałach 1/2/3. Zastanawia mnie wszak jedno - da się wejść do GD już w pierwszym rozdziale? W podstawce, o ile dobrze pamiętam, było tak, że najpierw trzeba było zrobić Jarkendar, żeby Hagen mógł dać klucz do GD - więc analogicznie pierwszym naszym wejściem do GD było wejście w rozdziale drugim. Mógłby ktoś definitywnie rozwiać moje wątpliwości, jak jest teraz?

Mam jeszcze takie odosobnione małe pytanko - co z "Rogiem Myśliwego" z Doliny Przodków? Szukałem go w skarbcu południowej opuszczonej kopalni (tej, co jest do połowy rudy, a od połowy do końca złota) i w tamtejszym skarbcu go nie znalazłem. Więc gdzie on jest?

Przy okazji - to jak już tak "osobno spytałem" to i spytam raz jeszcze :D - gdzieś czytałem o łuku zadającym 250 obrażeń (prawdopodobnie na tym forum w temacie "Bronie"). Jest on do zdobycia w miarę wcześnie? O ile naprawdę istnieje - ma się rozumieć.

 Propsy poleco.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Dzięki za pomoc przy ulu-mulu. Teraz jestem pod koniec gry i mam jeszcze jeden problemik: mam przywołać ducha Cor Kaloma, ale mogę to zrobić tylko w miejscu, w którym on się znajduje. Od sędziego wiem, że miał chatkę nieopodal gospody Orlana, ale byłem w spalonej chacie (ta z jaszczurami) i  w kilku innych miejscach w pobliżu gospody, jednak nie mogę go przywołać. Gdzie konkretnie powinienem go wezwać?
 
The night is dark and full of terrors.

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To ta chatka, przy której siedzi na początku Dragomir, przy drodze z gospody w kierunku wykopalisk Magów.

winroblade

winroblade

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja także mam kilka problemów i liczę że mi pomożecie

1.Gdzie są klucze do tego składziku z duchem Gomeza bo za chiny nie mogę znaleść tego klucza
2.Gdzie jest Wrzód ? On pojawia się w 2 rozdziale czy jakoś potem ? i niektórzy o nim pisali a ja się na niego nie natknąłem a nie chce go przegapić  xd
3.Co jest potrzebne żeby otworzyć Bramę do Świątyni Adanosa w Dolinie Przodków?
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.
Spoiler
Dostaniesz od Miltena tylko wtedy, gdy nie będziesz miał w ekwipunku Starożytnej Monety - daru od Nędzarza
2.
Spoiler
Gwarantuję, nie przegapisz!
3.
Spoiler
Kompletny Klucz do portalu (Jarkendar)

winroblade

winroblade

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ooo ale ja już mu ją oddałem i zakończyłem cały Quest z Falmerem. Więc przepadło ? może jest  jakiś kod na ten klucz..
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Siemka. Wiem, że po queście "Lekarstwo na wściekliznę" można kupować potki, ale są one drogie dość. Po forum krąży dla mnie tajemnicza lista na której widnieją nienormalne składniki chyba. Co to jest za lista? I jak mogę się uodpornić na wściekliznę?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Necro59 w sprawie wścieklizny - zrób zadanie od Hwora w DP z jego potrawami.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Może mi ktoś napisać co to są za rzeczy w średnikach w liście? Bo bez tego nawet nie będę wiedział co szukać.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry