Problemy techniczne 172186 336

O temacie

Autor

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 172186

Odpowiedzi 336

gothic1210
  • Gość
możesz wrzucić logi z zspy? może splash by dzięki temu znalazł przyczynę
 

MarioPL98

MarioPL98

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

MarioPL98

Problemy techniczne
#81 2016-06-02, 22:36(Ostatnia zmiana: 2016-06-03, 17:19)
Jak ten log zrobić?

Post połączony: 2016-06-03, 16:39
Problem naprawiony, wystarczyło wyłączyć antywirusa, mój to 360 Total Security. Pozdrawiam i zabieram się za weekend z modem bo na prawdę zajebisty. Propsy dla autora.

Post połączony: 2016-06-03, 16:47
A jednak nie naprawiony ;/ Niby działa w tym miejscu co wcześniej crashowało ale kilka zapisów dalej znowu crashuje. Damn. Będę dalej szukał rozwiązania.

Post połączony: 2016-06-03, 16:56
Przed wyłączeniem antywirusa wyskakiwały co najmniej dwa różne błędy, teraz jest tylko:
Spoiler
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
User:  USER,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(42720.8242/-3668.58203/-7177.18213), At(-0.558397889/-0.0890265107/0.824782431)
Startup Options:-game:g1_edycjarozszerzona.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:0040F999 (0x00000001 0x00415AE2 0x00000000 0x00000001) GothicMod.exe, zCCutscene::PrepareBlock()+105 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSCutscene.cpp, line 943+3 byte(s)0023:004095C8 (0x00000000 0x00000001 0x1A08F870 0x00000000) GothicMod.exe, zCCSCutsceneContext::PrepareBlock()+8 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSContext.cpp, line 843
0023:004095C8 (0x00000000 0x00000001 0x1A08F870 0x00000000) GothicMod.exe, zCCSCutsceneContext::PrepareBlock()+8 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSContext.cpp, line 843
0023:00415AE2 (0x1ED978E8 0x1A08F870 0x1A08F870 0x00000000) GothicMod.exe, zCCutscene::ResumeActBlock()+866 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSCutscene.cpp, line 1556
0023:0040852B (0x4726E0D3 0xC5654950 0xC5E04975 0x1ED978E8) GothicMod.exe, zCCSCutsceneContext::Play()+2939 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSContext.cpp, line 629+11 byte(s)
0023:00420457 (0x1A08F870 0x0126FBD8 0x1A08F870 0x1ED978E8) GothicMod.exe, zCCSPlayer::ProcessCutscene()+71 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSPlayer.cpp, line 959
0023:004037F7 (0x1A08F870 0x0126FBD8 0x06519C5C 0x1ED978E8) GothicMod.exe, oCCSPlayer::ProcessCutscene()+55 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Andre\oCSPlayer.cpp, line 36
0023:0042034A (0x0126FBD8 0x0000000C 0x00000010 0x00000027) GothicMod.exe, zCCSPlayer::ProcessList()+282 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSPlayer.cpp, line 941
0023:0042020F (0x17683960 0x007DCAC4 0x17650138 0x00000000) GothicMod.exe, zCCSPlayer::Process()+159 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Andre\zCCSPlayer.cpp, line 814+45 byte(s)
0023:005F4076 (0x0CBD6AD0 0x17650138 0x00000000 0x0126FCBC) GothicMod.exe, zCWorld::Render()+438 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zWorld.cpp, line 7660023:0063DC76 (0x00000000 0x00164170 0x0126FECC 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:0063DC76 (0x00000000 0x00164170 0x0126FECC 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:00424F73 (0x007D1078 0x72980266 0x003604F0 0x17650138) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s)
0023:006D867B (0x7EFDE000 0x0000002C 0x00000000 0x00000004) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x00164170 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x00164170 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0x7EFDE000 0x0126FFD4 0x77EB9F72 0x7EFDE000) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
0023:75C1338A (0x7EFDE000 0x76BA9D73 0x00000000 0x00000000) kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()+18 byte(s)
0023:77EB9F72 (0x0077A8D8 0x7EFDE000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()+99 byte(s)
0023:77EB9F45 (0x0077A8D8 0x7EFDE000 0x00000000 0x00000010) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()+54 byte(s)

Post połączony: 2016-06-03, 17:03
Czego dotyczą te linie w plikach źródłowych z logu? Są jakoś powiązane ze sobą?

Post połączony: 2016-06-03, 17:19
http://www58.wyslij-plik.pl/pokaz/818211---o69x.html
Mógłby ktoś sprawdzić, czy działają mu te savy?
savegame5 (nazwa 304) to był ostatni, który można bez problemu wczytać. Po chociażby wyjściu za obóz na bagnie wszystkie nowe zapisy szlag trafia. savegame6 (305) i savegame7 (306) to przykłady takiego czegoś.
 

MarioPL98

MarioPL98

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na to wygląda, że ostatnie 6-7 savów było zepsutych z jakiegoś powodu i zawsze po kilku kolejnych zapisaniach crashowało. Na szczęście zapisywałem na wszystkich 15 slotach i przedostatni, jaki miałem zadziałał (ostatni by pewnie też zadziałał). Grałem na razie jakieś 2 godziny i crashów nie było. Powodu poprzednich crashów dalej nie znam. Pozdrawiam.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ściągnąłem zapisy i sprawdziłem. Prawdopodobnie powodem crashowania się cutscena z Baal Tyonem. To by miało sens, ponieważ npc znajduje się poza zasięgiem i mówiąc łopatologicznie, "nie istnieje" i przez to, że Gothic nie może odnaleźć npc,  gra się crashuje. Krótko mówiąc, nic z tym nie zrobisz, bo ktoś zajmujący się modem musiałby to poprawić. A nawet jak poprawi, to i tak musiałbyś rozpocząć grę od nowa, bo na starym zapisie zmiany nie nastąpią.

Spoiler
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20925": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20943": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20942": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20941": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20940": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info:  8 U:     EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_RESUME]---> oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#199>
[i] 01:44 Info:  8 U:       NPC: "Baal Tyon" received message EV_CS_RESUME from Cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10032>
[i] 01:44 Info:  9 U:       (oCWorld::EnableVob) GUR_1210_BAALTYON .... <oWorld.cpp,#496>
[i] 01:44 Info:  8 C:       MAG: Close .... <oMagic.cpp,#669>
[i] 01:44 Info:  8 C:       MAG: Close .... <oMagic.cpp,#669>
[i] 01:44 Info:  9 U:       Cleared EM : oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#439>
[i] 01:44 Info:  7 B:       CS "20939": Stopping cutscene-context ... .... <zCCSContext.cpp,#451>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Stopping cutscene ... .... <zCCSCutscene.cpp,#1370>
[i] 01:44 Info:  8 U:         EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STOP]---> oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#199>
[i] 01:44 Info:  8 U:           NPC: "Baal Tyon" received message EV_CS_STOP from Cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10032>
[i] 01:44 Info:  9 U:         Cleared EM : oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#439>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS "20939": Release "GUR_1210_BAALTYON" (refCtr before is 14) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1426>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS "20939": Release Mainrole "GUR_1210_BAALTYON" (refCtr before is 13) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1447>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Cutscene stopped. .... <zCCSCutscene.cpp,#1450>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Removing cutscene from playlist: "20939" (refCtr:2) .... <zCCSPlayer.cpp,#362>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Cutsceneplayer forgot cutscene. .... <zCCSPlayer.cpp,#293>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS: Cutscene-Context stopped. .... <zCCSContext.cpp,#503>
[i] 01:44 Info:  2 U:       AI: Inserted NPC : Baal Tyon / GUR_1210_BAALTYON .... <oNPC.cpp,#8775>
[i] 01:44 Info:  7 U:       NPC: Baal Tyon inserted into world for cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10060>
[i] 01:44 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMSS.cpp,#554>
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MarioPL98

MarioPL98

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cutscena z Baal Tyonem? Która? I jak włączyłeś zSpy, jeżeli można wiedzieć? Może na przyszłość mi się przyda. U mnie żadne okno zSpy się nie pojawia. Pozdrawiam.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Która?
Nie wiem. Nie miałem czasu przejść tego moda, choć od miesięcy mam go zainstalowanego :F
Cytuj
I jak włączyłeś zSpy, jeżeli można wiedzieć?
Prawdopodobnie go nie masz, skoro ci się nie uruchamiał. Powinien być w folderze System.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MarioPL98

MarioPL98

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jak mogę go w takim razie zainstalować?
 

Szkodnik

Szkodnik

Użytkownicy
posty68
  • Użytkownicy
Witam. Można prosić kod na przywołanie postaci Artegora? Bez tej postaci nie mogę ukończyć wątku bandytów.
Z góry dziękuję.
 
Raczej mnie tu nie będzie. Jak jest sprawa to walcie na gg:235943

MarioPL98

MarioPL98

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
insert GRD_7001_ARTEGOR
 

rasun

rasun

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nietypowy problem, mianowicie po uruchomieniu gry nie widzę żadnych okienek tzn. podczas rozmowy nie mam anie "chmurek" anie też okienka z wyborem dialogu, nie widzę też okna menu (tego pod ESC) okna ekwipunku i żadnego innego. Co więcej gry wcisnę klawisz np. "S" to gra się zatrzymuje. Wiecie może jak to rozwiązać?
 

rasun

rasun

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak wygląda okno dialogowe w moim Gothicu  :hmmm:

Wiecie co może być przyczyną właśnie braku tych okien?

P.S. Przepraszam że tak post pod postem, ale ciągle mam nadzieję że ktoś wpadnie na jakiś pomysł którego jeszcze nie testowałem.
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Z tego co się orientuję to Dx11 może wywoływać ten problem, więc spróbuj zagrać bez i napisz czy działa.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dx11 nie jest kompatybilny z tym modem. Musisz grać bez niego. Tak pisał kiedyś autor.
 

::Adam::

::Adam::

Użytkownicy
posty5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam

Mam problem z jedną postacią która jest mi potrzebna do dalszej gry. Chodzi o Guy'a jest potrzebny, bo Quentin mówi ,że potrzebuje doświadczonego kopacza. Wyczytałem na internecie iż to właśnie Guy jest tym "Doświadczonym Kopaczem" i że znajduje się on w Obozie Śniącego. Po przeszukaniu całego obozu stwierdzam że go tam nie ma. 

Mam Patch 1.4.5.1

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu to niech napisze tutaj albo na mój e-mail:

adam.gabrysz96@gmail.com

Pozdrawiam  :D
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
szukałeś na placu przed świątynią śniącego ? po lewej stronie chyba był gadał z npc albo palił i był we wdzianku kopacza, jakby co przyzwij kodem
 

::Adam::

::Adam::

Użytkownicy
posty5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dobra nie chcę nic mówić ale okazało się że się skurczybyk schował za filarem przy świątyni...
 

gothic1210
  • Gość
Ściągnąłem zapisy i sprawdziłem. Prawdopodobnie powodem crashowania się cutscena z Baal Tyonem. To by miało sens, ponieważ npc znajduje się poza zasięgiem i mówiąc łopatologicznie, "nie istnieje" i przez to, że Gothic nie może odnaleźć npc,  gra się crashuje. Krótko mówiąc, nic z tym nie zrobisz, bo ktoś zajmujący się modem musiałby to poprawić. A nawet jak poprawi, to i tak musiałbyś rozpocząć grę od nowa, bo na starym zapisie zmiany nie nastąpią.

Spoiler
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20925": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20943": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20942": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20941": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info: 10 B:     CS "20940": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
[i] 01:44 Info:  8 U:     EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_RESUME]---> oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#199>
[i] 01:44 Info:  8 U:       NPC: "Baal Tyon" received message EV_CS_RESUME from Cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10032>
[i] 01:44 Info:  9 U:       (oCWorld::EnableVob) GUR_1210_BAALTYON .... <oWorld.cpp,#496>
[i] 01:44 Info:  8 C:       MAG: Close .... <oMagic.cpp,#669>
[i] 01:44 Info:  8 C:       MAG: Close .... <oMagic.cpp,#669>
[i] 01:44 Info:  9 U:       Cleared EM : oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#439>
[i] 01:44 Info:  7 B:       CS "20939": Stopping cutscene-context ... .... <zCCSContext.cpp,#451>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Stopping cutscene ... .... <zCCSCutscene.cpp,#1370>
[i] 01:44 Info:  8 U:         EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STOP]---> oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#199>
[i] 01:44 Info:  8 U:           NPC: "Baal Tyon" received message EV_CS_STOP from Cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10032>
[i] 01:44 Info:  9 U:         Cleared EM : oCNpc:GUR_1210_BAALTYON .... <zEventMan.cpp,#439>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS "20939": Release "GUR_1210_BAALTYON" (refCtr before is 14) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1426>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS "20939": Release Mainrole "GUR_1210_BAALTYON" (refCtr before is 13) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1447>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Cutscene stopped. .... <zCCSCutscene.cpp,#1450>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Removing cutscene from playlist: "20939" (refCtr:2) .... <zCCSPlayer.cpp,#362>
[i] 01:44 Info:  8 B:         CS: Cutsceneplayer forgot cutscene. .... <zCCSPlayer.cpp,#293>
[i] 01:44 Info:  7 B:         CS: Cutscene-Context stopped. .... <zCCSContext.cpp,#503>
[i] 01:44 Info:  2 U:       AI: Inserted NPC : Baal Tyon / GUR_1210_BAALTYON .... <oNPC.cpp,#8775>
[i] 01:44 Info:  7 U:       NPC: Baal Tyon inserted into world for cutscene "20939" .... <oNPC.cpp,#10060>
[i] 01:44 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMSS.cpp,#554>

@Splash Szkoda, że zauważyłem tego posta już po wydaniu patcha. Śmieszne w tej sytuacji jest to, że ER nie dodaje ani jednego nowego dialogu dla Tyona. Swoją drogą oryginale skrypty PB są też nieźle pokręcone tutaj. Myślę, że napisanie warunku od nowa by rozwiązało sprawę.

// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

instance  DIA_BaalTyon_Exit (C_INFO)
{
npc =  Gur_1210_BaalTyon;
nr =  999;
condition =  DIA_BaalTyon_Exit_Condition;
information =  DIA_BaalTyon_Exit_Info;
important =  0;
permanent =  1;
description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC int  DIA_BaalTyon_Exit_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  DIA_BaalTyon_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

// ************************************************************
// NICHT ansprechbar (Ungläubiger)
// ************************************************************
var int BaalTyon_Ansprechbar;
var int BaalTyon_Sakrileg;
// ************************************************************

INSTANCE DIA_BaalTyon_NoTalk(C_INFO)
{
npc = GUR_1210_BaalTyon;
nr = 1;
condition = DIA_BaalTyon_NoTalk_Condition;
information = DIA_BaalTyon_NoTalk_Info;
permanent = 1;
important = 1;
};                       

FUNC INT DIA_BaalTyon_NoTalk_Condition()
{
if ( Npc_IsInState(self,ZS_TALK) && (BaalTyon_Ansprechbar==FALSE) && (Npc_GetPermAttitude(self,other)!=ATT_FRIENDLY) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_BaalTyon_NoTalk_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_BaalTyon_NoTalk);
Info_Addchoice (DIA_BaalTyon_NoTalk,DIALOG_ENDE ,DIA_BaalTyon_NoTalk_ENDE);
if (Npc_HasItems(other,SpecialJoint)>=1)
{
info_AddChoice (DIA_BaalTyon_NoTalk,"(zaoferuj przygotowany zew nocy)" ,DIA_BaalTyon_SpecialJoint);
};
Info_Addchoice (DIA_BaalTyon_NoTalk,"Wszystko w porządku, kolego?" ,DIA_BaalTyon_NoTalk_Imp);
Info_Addchoice (DIA_BaalTyon_NoTalk,"Niech Śniący będzie z tobą!" ,DIA_BaalTyon_NoTalk_Sleeper);
Info_Addchoice (DIA_BaalTyon_NoTalk,"Cześć! Jestem tu nowy!" ,DIA_BaalTyon_NoTalk_Hi);
};

func void DIA_BaalTyon_NoTalk_Hi()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Hi_15_00"); //Cześć! Jestem tu nowy!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Hi_11_01"); //(Wzdycha)
BaalTyon_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalTyon_NoTalk_Sleeper()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Sleeper_15_00"); //Niech Śniący będzie z tobą!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Sleeper_11_01"); //(Wzdycha)
BaalTyon_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalTyon_NoTalk_Imp()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Imp_15_00"); //Wszystko w porządku, kolego?
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_NoTalk_Imp_11_01"); //(Wzdycha)
BaalTyon_Sakrileg = TRUE;
};

func void DIA_BaalTyon_NoTalk_ENDE()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

func void DIA_BaalTyon_SpecialJoint()
{
AI_Output (other, self,"DIA_BaalTyon_SpecialJoint_15_00"); //Proszę, Mistrzu! Oto skromny prezent od twojego ucznia...
AI_StopProcessInfos (self);

B_GiveInvItems (hero, self, SpecialJoint, 1);
if ( C_BodystateContains(self, BS_SIT) )
{
AI_StandUp (self);
AI_TurnToNpc (self, hero);
};
AI_UseItem (self, SpecialJoint);

AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_SpecialJoint_11_01"); //Mmmmmmm ...

BaalTyon_Ansprechbar = TRUE;
Npc_SetRefuseTalk (self,5);
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE; //SN: Workaround, da in diese Situation das INVINCIBLE-Flag nicht automatisch gelöscht wird!
};

// **************************************************
// Hatte Vision
// **************************************************

instance  DIA_BaalTyon_Vision (C_INFO)
{
npc =  Gur_1210_BaalTyon;
nr =  1;
condition =  DIA_BaalTyon_Vision_Condition;
information =  DIA_BaalTyon_Vision_Info;
permanent =  0;
important =  1;
};                       

FUNC int  DIA_BaalTyon_Vision_Condition()
{
if ( (BaalTyon_Ansprechbar==TRUE) && (Npc_RefuseTalk(self)==FALSE) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID  DIA_BaalTyon_Vision_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_Vision_11_00"); //Na chwałę Śniącego! Miałem wizję!
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_Vision_11_01"); //To było niesamowite! Zobaczyłem, że wkrótce zyskamy nowego brata, który będzie inny niż wszyscy przed nim.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_Vision_11_02"); //To miało coś wspólnego ze mną. W jego ręku lśnił miecz. On sam zaś zbiegał w dół po szerokich stopniach. Tutaj wizja się skończyła.
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_Vision_11_03"); //Wyglądał zupełnie jak TY! Kim jesteś? Czego tu szukasz?
AI_Output (other, self,"DIA_BaalTyon_Vision_15_04"); //Jestem tylko skromnym sługą Śniącego...
AI_Output (self, other,"DIA_BaalTyon_Vision_11_05"); //Idź do Cor Kaloma. On się tobą zajmie.

self.npctype = NPCTYPE_MAIN;
self.flags = 0;

BaalTyon_Ansprechbar = FALSE;
B_LogEntry (CH1_JoinPsi, "Dzięki mojemu specjalnemu prezentowi, Baal Tyon miał objawienie! Wysłał mnie teraz do Cor Kaloma!");
B_GiveXP (XP_ImpressedBaalTyon);

AI_StopProcessInfos (self);
};

 

HaXbOx

HaXbOx

Użytkownicy
posty16
Propsy5
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Może kiedyś gdzieś jakiś hotfix na szybko  :ok:. Ale to może lepiej jak się wychwyci jeszcze parę błędów  :lol:
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany

Psimgoth

Problemy techniczne
#98 2016-07-16, 18:31(Ostatnia zmiana: 2016-07-17, 09:17)
Mam problem z moim save... Problem zaczął się gdy dałem ziele to wypalenia baalowi (doradcy) po ponownym uruchomeniu gry pokazuje się to



Post połączony: 2016-07-16, 18:32
wszystkie save zostały popsute. i nie mam jak kontynuować rozgrywki :/ ktoś chętny pomoże?

Post połączony: 2016-07-17, 09:16
odświeżam. Jest ktos chętny do sprawdzenia? :/

Post połączony: 2016-07-17, 09:17
Skoro nie za darmo to mogę zapłacić w postaci doładowania za naprawienie save
 

gothic1210
  • Gość
zapodaj tego save;a
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry