Tekstury Maliksoft'a 213417 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 213417

Odpowiedzi 462

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#20 2015-03-22, 21:55(Ostatnia zmiana: 2023-04-21, 23:36)
Witam ponownie :)

Szata Miltena z Concept Artu:




Szata Maga Wody 3 (poprawiona kolorystycznie):



Polska Zbroja (poprawiona):



Bardzo Stara Zbroja:



Szata Pyrokara:



Szata Wiecznego Ognia (z gry Wiedźmin 1):



Jakaś tam Zbroja (znalazłem ją na necie i zmodyfikowałem):



Zbroja gen. Lee:



 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepsza to ta znaleziona i zmodyfikowana zbroja paladyna. Szata Pyrokara i Miltena zacne. Pewnie pod kradnę ;p i wykorzystam w moich zabawach z gothikiem. Niektóre twoje pracę są bardzo dobre jak. Myślę,
że możesz wrzucić je na wog-a. Powodzenia w dalszej pracy.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Zajebiste, bardzo mi się podobają :D
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Najlepsza to ta znaleziona i zmodyfikowana zbroja paladyna. Szata Pyrokara i Miltena zacne. Pewnie pod kradnę ;p i wykorzystam w moich zabawach z gothikiem. Niektóre twoje pracę są bardzo dobre jak. Myślę,
że możesz wrzucić je na wog-a. Powodzenia w dalszej pracy.

Dzięki, a ja myślałem że szata Miltena i Pyrokara to największe gówno jakie tym razem mi wyszło :), wstawiam po to aby je kiedyś zobaczyć w jakimś modzie albo filmiku. Chodzi Ci o stronę World of Gothic???
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To napewno zobaczysz na serwerze mulitplayera :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przecież ta szata pyrokara wygląda prawie identycznie jak ciężka szata ognia -_-
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przecież ta szata pyrokara wygląda prawie identycznie jak ciężka szata ognia -_-
Hejter.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Przecież ta szata pyrokara wygląda prawie identycznie jak ciężka szata ognia
I co z tego? Moral jest taki, abys wypierdalaj, bo juz sie wszedzie czepiasz i wszyscy Cie dosyc mają.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury zbroi i straganów
#28 2015-03-23, 12:27(Ostatnia zmiana: 2015-03-23, 13:58)
A może sam wypierdolisz stąd sam matole?  Załóżcie sobie najlepiej kółko wzajemnej adoracji werewolf, fabiosek i gothiman.  :lol2:

A, i nie ma jak chwalić szatę która prawie wygląda identycznie jak oryginał  :facepalm:
W sumie to nic dziwnego,bo każde gówienko wychwalasz w niebiosa.  :cool:
Sam się czepiasz wszystkiego do mnie, więc przyganiał kocioł garnkowi.  :antyprops:
Różnica, że ja czepiam sie ciebie bo pierdolisz głupoty jak potluczony, roznica bo ty czepiasz sie wszystkiego co ktos robi.

Ja w porównaniu do ciebie, nie mam chujowego gustu  :ok: ^^
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
werewolf, fabiosek i gothiman. 
Wymieniles pajacu osoby, z którymi sie najczesciej kłóce, poza Tobą debilu.

Cytuj
A, i nie ma jak chwalić szatę która prawie wygląda identycznie jak oryginał

Słowo klucz: PRAWIE.

Cytuj
W sumie to nic dziwnego,bo każde gówienko wychwalasz w niebiosa.

Nie, wychwalam to co mi sie podoba i jebie mnie to, co sadzą o tym inni.

Cytuj
Sam się czepiasz wszystkiego do mnie, więc przyganiał kocioł garnkowi.

Jestem uczulony na debili, imbecyli oraz impotentów umysłowych. Różnica, że ja czepiam sie ciebie bo pierdolisz głupoty jak potluczony, roznica bo ty czepiasz sie wszystkiego co ktos robi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
MacDun, Wiecznie Narzekający Noob może być tylko jeden.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mac dun weź facet kto Cię tu w ogóle wpuścił pajacu? nikt Ci nie każe tego komentować, jak nie masz nic mądrego dopowiedzenia to się nie odzywaj.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Tekstury zbroi i straganów
#32 2015-03-23, 21:55(Ostatnia zmiana: 2015-03-23, 22:05)
Nie rozumiem tego zachwytu nad teksturami, zwykłe sklejki i tyle albo zmiana kolorów. Słabizna.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A może sam wypierdolisz stąd sam matole?  Załóżcie sobie najlepiej kółko wzajemnej adoracji werewolf, fabiosek i gothiman.  :lol2:

A, i nie ma jak chwalić szatę która prawie wygląda identycznie jak oryginał  :facepalm:
W sumie to nic dziwnego,bo każde gówienko wychwalasz w niebiosa.  :cool:
Sam się czepiasz wszystkiego do mnie, więc przyganiał kocioł garnkowi.  :antyprops:
Różnica, że ja czepiam sie ciebie bo pierdolisz głupoty jak potluczony, roznica bo ty czepiasz sie wszystkiego co ktos robi.

Ja w porównaniu do ciebie, nie mam chujowego gustu  :ok: ^^

Nadmierna ilość emotek w poście to znak rozpoznawczy Mac Duna. Poza tym nie pierdol gościu, bo jak ktoś krytykował słusznie chujowe prace niejakiego Halka, to płakałeś pierwszy, a sam robisz to samo. Hipokryta i tyle. Powiesz coś w stylu "Bo tamto było zajebiste, a to chujowe" a ja mogę powiedzieć w odwrotną stronę i co? Wolność słowa kurwa jego mać. Ale do prac nie mam zdania.

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Mac Dun dla mnie jesteś zwykłym zrzędą i tyle, nie widzisz tego ile czasu na to poświęcam, dlatego sram na ciebie i na twoje komentarze, pokaż mi w takim razie jak się robi textury bo nie wiem.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
http://ifotos.pl/zobacz/SDpng_wernpnr.png Takie coś mi wyszło z twoich textur :D
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#36 2015-03-28, 21:17(Ostatnia zmiana: 2015-03-29, 18:32)
:D Super :D Widzę że przerobiłeś model, szkoda że nie umiem bawić się w 3D, niestety jestem tylko zwykłym amatorem 2D :wstyd:. Mógł byś mi udostępnić model oraz texturę przerobioną przez Ciebie?
Tym razem zrobiłem jedną texturkę zbroi i dwie, okna klasztoru z braku czasu. Jest to zbroja z Dreugha ze Skywinda, stworzona na model Zbroi Rycerza (albo Paladyna, egal). Ale według mnie będzie bardziej pasowała na Zbroję Rycerza.

Pancerz z Dreugha:



Witraż Jasny (okno klasztoru zewnętrzna strona):



Witraż Ciemny (okno klasztoru wewnętrzna strona):


 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Tekstury zbroi i straganów
#37 2015-03-28, 22:46(Ostatnia zmiana: 2015-03-28, 23:10)
Wysyłam pancerz na PW, jak znów coś ciekawego wymyśle i użyje twojej textury to wyśle bez problemu :D Może spróbuj teraz zrobić nowe textury twarzy?  :cool:
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Dzięki :D, OK, więc pobawię się z twarzami :).
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury zbroi i straganów
#39 2015-03-30, 15:18(Ostatnia zmiana: 2015-03-30, 23:55)
Na razie tyle zrobiłem, textury Gwiezdnych Wojen jak widać i typowo Gothic'owe :cool: Mam nadzieje że komuś przypadną do gustu.

Darth Nihilus (oczywiście):



Hrabia Dooku\Saruman (dla mnie Dooku :)):



Darth Maul:



Barbarzyńca:



Wiedźmin:



Wiedźmin Geralt (dla mnie to nowa twarz Bezia :cool: ):

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry