Unity3D - Kurs 26 - Podstawowy ekwipunek - część 3
Kolejny odcinek z serii podstawowego ekwipunku.
nie chce mi sie za bardzo pisac, ale stworzymy sobie tutaj juz wyglad slotów, rozmiescimy poczatkowo sloty i takie tam.
Zakres:
- wspomniec krótko o konstruktorach
- dodanie ikon przedmiotów (konfiguracja, dodanie, katalogowanie, nazwanie)
- dodanie przykladowych przedmiotów do bazy przy pomocy konstruktora
- zdefiniowanie slotów X, Y, liczby itd. - wstep
- dodanie listy slotów, petli wypelniajacej liczba slotów
- metoda NarysujEkwipunek, zmienne itd.
- zrobienie prostej grafiki dla slotu
- utworzenie skórki
- podstawowa zabawa z wygladem ekwipunku (sloty, rozstawienie)
https://www.youtube.com/watch?v=UEj6cnqn11Y
Lekcja 7 - metody i konstruktory:
https://www.youtube.com/watch?v=xLtV7lGBabY
Kurs 10.0-15 (10.16) - OnGUI() - Rect w inspektorze:
https://www.youtube.com/watch?v=2NchgiYg4lc