Unity3D - Kurs 26 - Podstawowy ekwipunek - część 3 831 0

O temacie

Autor tajemniczy695

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 831

Odpowiedzi 0

tajemniczy695

tajemniczy695

Użytkownicy
Magik
posty55
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Magik
Unity3D - Kurs 26 - Podstawowy ekwipunek - część 3

Kolejny odcinek z serii podstawowego ekwipunku.
nie chce mi sie za bardzo pisac, ale stworzymy sobie tutaj juz wyglad slotów, rozmiescimy poczatkowo sloty i takie tam.


Zakres:
- wspomniec krótko o konstruktorach
- dodanie ikon przedmiotów (konfiguracja, dodanie, katalogowanie, nazwanie)
- dodanie przykladowych przedmiotów do bazy przy pomocy konstruktora
- zdefiniowanie slotów X, Y, liczby itd. - wstep
- dodanie listy slotów, petli wypelniajacej liczba slotów
- metoda NarysujEkwipunek, zmienne itd.
- zrobienie prostej grafiki dla slotu
- utworzenie skórki
- podstawowa zabawa z wygladem ekwipunku (sloty, rozstawienie)

https://www.youtube.com/watch?v=UEj6cnqn11Y


Lekcja 7 - metody i konstruktory:
https://www.youtube.com/watch?v=xLtV7lGBabY


Kurs 10.0-15 (10.16) - OnGUI() - Rect w inspektorze:
https://www.youtube.com/watch?v=2NchgiYg4lc


 
Bądź sobą zawsze i wszędzie niezależnie od okoliczności.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry