problem z modem 9852 36

O temacie

Autor edox77

Zaczęty 26.12.2014 roku

Wyświetleń 9852

Odpowiedzi 36

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

problem z modem
2014-12-26, 21:23(Ostatnia zmiana: 2014-12-27, 01:03)
witam dodałem sb kolonie jest już gotowa ale kiedy zrobiłem moda odpalam i nic nadal u xardasa mimo zmiany mapy w config
screen


i pytanie jak dodać itemy z g1 i npc bez fabuły i misji chyba że się da ?

EDIT:udało mi się dodać zbroje z g1 był crash bo zapomniałem o asc teraz bedzie ok i czemu mam gre po niemiecku napisy
mam problem z zbroją gołej babki buguje gre kazdy ma ją nalozoną po za tym w 1 chyba to lepiej wyglądało i idzie dac kobietą animki jak w g1 all  i co muszę zrobić żeby np śniący działał ?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
 Rozumiem ze zrobiłeś paczkę .mod ze światem, chcesz żeby był światem startowym i to nie działa?
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

problem z modem
#2 2014-12-27, 01:04(Ostatnia zmiana: 2014-12-27, 13:10)
tak oraz inne elementy zbrojki sa już marzyłem o tym a tu prosze zielony nawet zrobi :P
zmieniam g2 nk w g1 ciekawe jak się będzie grać i czy da rade ulepszyć świat kto zna moda Gothic Reloaded  był tam lepszy model świata brakowało trochę  plus textury ulepszone kto by pomógł ?

EDIT: chiałem dodać bronie z g1 i teraz ciągle bład jest U:PAR:redefined identifer jakiś item linijka nie ma łatwiejszej opcji bo jak kopiowałem zborje to wklejenie pliku armor.d nic nie dało wgl nie działał kod
a da się jakoś itemy z g1 np w rockefeller dać bo nie znam każdego kodu
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
:facepalm:
Jak chcesz kopiować bronie, to kopiujesz model, teksturę i piszesz skrypt itemu.
Jaki widzisz sens w kopiowaniu Gothica II do Gothica I? Wątpię, że to Ci się uda, a takie przeniesienie i tak jest bardzo trudne i bezsensowne.  :ok:

EDIT: aha, ok G1 do G2, sorry słabo ogarniam po świętach :D Tak czy inaczej szanse są niewielkie
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

problem z modem
#4 2014-12-27, 15:10(Ostatnia zmiana: 2014-12-27, 18:10)
czemu nie moge startować w colony.zen i czemu uriziela nie ma itd jedynie bornie typu thorus_sword itd po niemiecku mi wszystko pisze :D

edit: był w itemach misj ale gdzie reszta broni prosze jakiegoś fachowca
uriziel nadal posiada swą boską moc :) jest słabszy niż duże magiczne ostrze na smoki i troche textury inne dziwne czemu są prawie identyczne ?


jest i colony zmieniłem w gothicgame gothic multi player coś może namieszał



nadal potrzebuje rad co do dodania tamtych npc jak dodać itemy na te mape dodam te z g1 tyko żeby były tam gdzie w g1 są a jak podmienie w _work/data textury zamku z g1 to będzie działać nwm jak  robili gothic reloaded  ale map raczej nie połącze z tamtą ładniejszą ?

i nie mam światów typu kopalnie świątynia śniącego oroke itd a chce to dodać ale jak ?
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Gothic 1 a 2 nieco się różnią więc nie wystarczy samo "Kopiuj i Wklej" m.in czary Pyrokineza i Telekineza trzeba zrobić na nowo bo w g1 były z góry zaprogramowane w silniku.
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
zdaje sobie sprawę  ale chyba pomożecie trochę ?
co do zbrojek zdarza mi się że npc mają nadal nałożoną np ostatnio szate maga mieli dziwne bo dodałem do resjestur każdą
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Cytat: edox77
co do zbrojek zdarza mi się że npc mają nadal nałożoną np ostatnio szate maga mieli dziwne bo dodałem do resjestur każdą
Na pewno zarejestrowałeś zbroje w HumanS.MDS?
Cytat: edox77
nadal potrzebuje rad co do dodania tamtych npc jak dodać itemy na te mape dodam te z g1 tyko żeby były tam gdzie w g1
Postacie i przedmioty dodajesz na mapę w spacerze lub Startup.d Za pomocą Wld_InsertNpc i Wld_InsertItem
Cytat: edox77
nwm jak  robili gothic reloaded  ale map raczej nie połącze z tamtą ładniejszą ?
Da się wystarczy że dodasz ich Zen do swojej paczki
Cytat: edox77
i nie mam światów typu kopalnie świątynia śniącego oroke itd a chce to dodać ale jak ?
Znajdź interesujący cię zen i konwertuj go za pomocą ZEN Converter http://www.worldofgothic.de/dl/download_240.htm
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
moge ci podesłać demo.zen z reloded i colony ale nwm czy się uda a co do item i npc gdy dodam wszystkie npc i itemy to wystarczy że skopiuje z g1 startup.d ?
dodałem do rejestru a jakie pliki muszę skopiować żeby np taki śniący był ?  czy tak samo jak zbroje ?
na mojej koloni brakuje innych lokacji np kopalnie itd ale nie mam pomysłu jak je dodać
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Zen z G-Reloaded musiałbyś potraktować ZEN Converterem i o ile się nie myle to przedmioty w g1 były rozstawione za pomocą Spacera nie ma ich w Startup.d.
A co do śniącego wystarczy że jego pliki ASC i MDS wkleisz do g2 i dodasz skrypt na niego.
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
a gdyby zabrać orginalny świat z g1 z itemkami ?
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Jeśli przedmioty znajdują się w zenie tak jak napisałem powyżej to czy w twoim Colony.zen nie ma ich?
Nie wiem też czy ZEN Converter przeniesie przedmioty bo o ile się nie mylę były z nim jakieś problemy.
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

edox77

problem z modem
#12 2014-12-27, 22:12(Ostatnia zmiana: 2014-12-28, 00:41)
możesz zobaczyć czy się da ? 
edit jest ok znalazłem plik ale
skrypt sleeper z g1 wywala w g2 błąd z paroma liniami biore je w coment aż będzie ok ale chce żeby śniący był w pełni sprawny btw w g1 chyba nigdy nie leżał ani nic przynajmniej mi tak nie robił
tektura w kit ani glową tak nie rusza ani nie spi no chyba że f8 użyje to jak spada to z leżacej wstaje kto mu da życia żeby śmigał na full i usypiał bez zbrojki z rudy :D chyba nie da rady potworów kopiować z g1 bo są nie kompatybilne a żeby tak każdego odpalić :D chyba że to braki skryptów których nie dodałem a były związane np z gildia jego ?

jest problem z thorusem chialem all npc dać tyle że bez edycji każdeko lipa
00:22 Fatal:-1 U:    PAR: Redefined identifier : RTN_START_200 ( line 46 ) .... <zParser.cpp,#599>
o co bg z jego rutyną ?

 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Powinieneś po prawić te linijki a nie brać je w komentarz. Z minimalną znajością skryptów powinno Ci się udać.
 

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
a jakiś tut możesz dać ? moge wkleić co skomentowalem
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To wklej.
Jeśli chodzi o tut, to zacznij od podstaw skryptów, np. Czip17 - modowanie od A do Z, znajdziesz na YT.

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
pare w g1 są te skrypty w g2 nie ma np GIL_SLE

/*************************************************************************
**    Sleeper Prototype                                                    **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_Sleeper(C_Npc)           
{
    name                            =    "Śniący";
    guild                            =    GIL_DMT;
    //aivar[AIV_MM_REAL_ID]            =     ID_SLEEPER;
    level                            =    2000;
//--------------------------------------------------------------
    attribute    [ATR_STRENGTH]        =    500;
    attribute    [ATR_DEXTERITY]        =    500;
   
    attribute    [ATR_HITPOINTS_MAX]    =    1000;
    attribute    [ATR_HITPOINTS]        =    1000;

    attribute    [ATR_MANA_MAX]         =    500;
    attribute    [ATR_MANA]             =    500;
//--------------------------------------------------------------
    protection    [PROT_BLUNT]        =    500;
    protection    [PROT_EDGE]            =    500;
    protection    [PROT_POINT]        =    1000;
    protection    [PROT_FIRE]            =    1000;
    protection    [PROT_FLY]            =    1000;
    protection    [PROT_MAGIC]        =    500;
//--------------------------------------------------------------
    damagetype                         =    DAM_MAGIC;
//    damage        [DAM_INDEX_BLUNT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_EDGE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_POINT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FIRE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FLY]        =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_MAGIC]    =    0;
//--------------------------------------------------------------
    //fight_tactic                    =    FAI_SLEEPER;
//--------------------------------------------------------------
    senses                        = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
    senses_range                = 2000;

    //aivar[AIV_MM_Behaviour]        = PASSIVE;
   
    //aivar[AIV_MM_PercRange]        = 1200;
    //aivar[AIV_MM_DrohRange]        = 1000;
//    aivar[AIV_MM_AttackRange]    = 700;
//    aivar[AIV_MM_DrohTime]        = 5;
//    aivar[AIV_MM_FollowTime]    = 10;
//    aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//-------------------------------------------------------------
    daily_routine                = Rtn_start_Sleeper;

    //aivar[AIV_MM_RestStart]     = OnlyRoutine;
};
//-------------------------------------------------------------
func void Set_Sleeper_Visuals()
{
    Mdl_SetVisual            (self,    "Sleeper.mds");
    //                                Body-Mesh        Body-Tex    Skin-Color    Head-MMS    Head-Tex    Teeth-Tex    ARMOR
    Mdl_SetVisualBody        (self,    "Sle_Body",        DEFAULT,    DEFAULT,    "",            DEFAULT,      DEFAULT,    -1);
};


/*************************************************************************
**    Sleeper                                                                **
*************************************************************************/
INSTANCE Sleeper    (Mst_Default_Sleeper)
{
    Set_Sleeper_Visuals();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

func void Rtn_start_Sleeper ()
{
    //TA_Sleeper    (24,00,06,00,"TPL_395");
  //    TA_Sleeper    (06,00,24,00,"TPL_395");
};

 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
TA_Sleeper to rutyna, ona odpowiada za usypianie i strzelanie z kuli ognia, więc nie może być w komentarzu.
Musisz ją dodać, resztę można zignorować.

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
ale w g2 takiej nie ma ?  po za tym z łukami i kuszami z g1 jest problem brak pliku mms gdzie jak je wyjąć gdzie je włożyć w g2 ?
oraz zauważyłem że pisma listy księgi nie ruszą jak skopiować zamienić skrypty żeby te z g1 śmigały ?? np księga uczy oprawiania  krwiopijcy
ale w g2 jest inaczej jak to naprawić ? tak samo nie dodam npc bo brakuje mi tamtych rutyn itemków lub skili czy coś bo były inne
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Przecież napisałem, że musisz ją dodać.
Przenieś z g1 do g2, kwestia kilku linijek i plików.
http://themodders.org/index.php?topic=16469.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry