Otwieranie modeli w blenderze 3909 2

O temacie

Autor Laren

Zaczęty 19.12.2014 roku

Wyświetleń 3909

Odpowiedzi 2

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Chciałbym zrobić zbroję do Gothica ''2''  lecz nie mogę otworzyć modeli ''ASC'' w blenderze, mam wgrane w swoim programie 3d wszystkie ''formaty'' do odczytywania plików z Gothica.
Może wytłumaczę co robię po kolei:
Włączam blendera... wiadomo;)
Files--Import--keraxx ascii model (.ASC)--Gothic 2NK--Work--Data--anims--

I wyświetlają mi się 3 foldery w których nic nie widać:
_compiled
mds_mobsi
mds_overlayn

Według filmiku który pokazuje jak się robi zbroje jest więcej folderów:
między innymi ASCBOD w którym jest armor i w nim modele.

Moje pytanie brzmi co zrobić by ten folder z plikami był???
 


Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Laren

Otwieranie modeli w blenderze
#2 2014-12-19, 11:50(Ostatnia zmiana: 2014-12-19, 13:45)
bgd dziękuję masz propsa:)

Nie będę otwierał drugiego tematu... mam jeszcze jedno pytanie bo nie działa mi widok tekstur jak włączam je to jest różowy obiekt moje pytanie brzmi jak wgrać tekstury do blendera z gothica? bym mógł teksturować nie tylko zbroje ale i też obiekty po czym importowane do gry działają.

Mam jeszcze małe pytanko co do modeli zbroi mianowicie gdzie są potwory? chciałbym wezwać kościotrupa i nałożyć mu jakąś przerobioną zbroję.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry