Zmiana z zen na 3ds 7171 14

O temacie

Autor deckdogz123

Zaczęty 13.12.2014 roku

Wyświetleń 7171

Odpowiedzi 14

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Ten problem mam od zawsze. Nigdy nie mogę w spacerze zmienić na taki format, a tym razem jest mi to bardzo potrzebne. Dlatego mam prośbę. Czy może ktoś zmienić mi format o tego zenu ? http://www.speedyshare.com/vVnaQ/NEWWORLD.rar  Jest to khorinis przygotowane aby w 3d dodać mały zamek. Bałgam o pomoc :)
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

gann07

Zmiana z zen na 3ds
#1 2014-12-13, 21:44(Ostatnia zmiana: 2014-12-13, 21:51)
W spacerze nie da się tego zrobić, blender nie zapisze tak wielu trójkątów, dlatego światy są podzielone na części. W tej chwili to awykonalne, najlepiej zapisz zen w uncompiled i edytuj 3ds części newworld który Cię interesuje (meshes/level/newworld), następnie zapisz w tej samej nazwie plik 3d, otwórz zapisany zen Uncompiled w spacerze by nie stracić vobów, compare lights i tyle. Macros zrobi resztę.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
W spacerze nie da się tego zrobić
Gadasz głupoty :facepalm:
Odpalasz ZEN > editor mode > save mesh.

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

deckdogz123
Labirynt

Zmiana z zen na 3ds
#3 2014-12-14, 13:45(Ostatnia zmiana: 2014-12-14, 13:55)
No i mi zapisało zen w 3ds lecz w blenderze jak odpalam to mam tylko port khorinis.

Post połączony: 2014-12-14, 13:55
Taki jest obraz w gmax:



A taki w blenderze :
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
W spacerze nie da się tego zrobić
Gadasz głupoty :facepalm:
Odpalasz ZEN > editor mode > save mesh.

Powodzenia, ten zen jest skompilowany, możesz najwyżej potańczyć. Nie przeniesie postępu siatki bez rdzennych 3ds'ów. Można dziabać i wyciągąć z blendera po kawałku, chyba że o czymś nie wiem i spacer ma magiczną moc makros return. Widzę jakieś zmienione tekstury w khorinis, spacer tego nie ogarnie i nie wiem skąd pomysł że mógłby.
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Odświeżam. To w jaki sposób mam to zrobić ? Bardzo ważne. 
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

Zmiana z zen na 3ds
#6 2014-12-19, 14:02(Ostatnia zmiana: 2014-12-19, 14:09)
Moim zdaniem Gann udzielił Ci dobrej odpowiedzi. Jeśli posiadasz pliki .3ds z tego zena możesz ich użyć do podmiany mesha. Natomiast jeśli masz tylko sam plik zen... to nie ma sposobu by wyciągnąć z niego mesh spacerem. Musisz użyć do tego celu programu do grafiki 3d typu blender/3dsmax, a potem podzielić zaimportowany świat na części.

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Dobra mam zen i 3ds bo to mapa khorinis. To wystarczy, że uncomiled, zmieniam ten mesh i potem macrosem ? 
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To mapa khorinis, ale zmieniona. Pisałeś, że jest przygotowana pod wstawienie zamku, jednak nie zauważyłem tam innych zmian niż pozmieniane tekstury (być może inne zmiany mi umknęły). W każdym razie jeśli użyjesz standardowych plików .3ds z g2mdk to bądź świadomy, że wszystkie zmiany w meshu jakie są wprowadzone w tej mapie znikną.

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Ale z całej mapki zmiany znikną te voby waypointy itp. czy tylko w tej części 3ds co chce dodać zamek ? 
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak otwierasz plik .3ds to tam nigdy nie ma vobów, wayp etc, bo otwierasz czysty mesh. Dopiero plik .zen posiada całą resztę. Jeżeli chcesz wprowadzić zmiany w meshu, który jest w .zenie to musisz skompilować ponownie świat i światło.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
deckdogz123 nie zrozumiałeś. Jeśli zrobisz wszystko dobrze to voby i waypointy zostaną, jednak użycie plików .3ds z g2mdk sprawi, że znikną zmiany w samym meshu tego Twojego newworlda, który różni się od standardowego bo ma np. zmienione tekstury (i właśnie zamiast tych zmienionych tekstur będą normalne z G2nk).

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Mam jeszcze jedno pytanie. Zapisałem główny zen khorinis w uncomiled, wybrany 3ds edytowałem i dodałem co chciałem dodać i wziąłem na zen. Nasuwa mnie się teraz takie pytanie. Czy muszę każdy 3ds z level/newworld zmieniać na zen i je też w macrosie ? Czy tylko ten przerobiony kawałek terenu i zen uncomiled czy jakos inaczej ? 
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Prosta sprawa i lepszego rozwiązania nie widzę. 

1. Zapisujesz aktualną mapę jako .zen uncompiled.
2. Edytujesz interesujące Cię 3ds'y z (meshes/level/newworld) nadpisując stary plik nowym (byle by miał taką samą nazwę)
3. Włączasz .zen uncompiled spacerem, compilujesz go, następnie dajesz compare lights hight.
4. Zapisujesz .zen jako Compiled i masz pełnoprawny świat.

Nic nie trzeba zmieniać na zen, macros łączy 3ds'y świata w spacerze, wystarczy jeśli nie zmienisz nazw plików 3ds świata które łączysz ze sobą. Zapisanie świata w uncompiled nie zapisuje siatki mapy, 3ds'ów khorinis jedynie voby - podczas Compile World do mapy uncompiled są wczytywane pliki 3ds świata, jeśli nadpiszesz rdzenne, Twój postęp pojawi się w pliku. To nic trudnego, logiczne i tyle. Po skompilowaniu świata, jeśli chcesz znów edytować siatkę, ponawiasz procedurę.

Powodzenia

PS: Jeśli chcesz w łatwy sposób pozbyć się zamrożonej wody, najłatwiej edytować każdy 3ds blenderem wczytując material filtry i tyle. Łatwo, bezproblemowo i bez pitolenia.
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Wielkie dzięki @gann07 . Takiej odpowiedzi szukałem, leci props. Temat do zamknięcia.
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry