Szata ognia z G1 w G2 NK (Model, wygląd) 6179 4

O temacie

Autor Krętacz

Zaczęty 10.12.2014 roku

Wyświetleń 6179

Odpowiedzi 4

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Na wstępie pragnę zawiadomić, że nie znalazłem na forum nic pomocnego, więc zwracam się bezpośrednio.
Otóż miałem zamiar przenieść wygląd szaty maga ognia z Gothica 1 do Gothica 2 NK, lecz nie mam zielonego pojęcia, jak przystosować plik .asc tak, by uzyskać pożądany efekt. Czy powinienem wogóle konfigurować ten plik?? Chciałem też użyć tego wyglądu przy innej szacie własnej roboty, więc się pogubiłem. Będę wdzięczny za każdą pomoc, i z góry dziękuję.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, nie ten dział. Proszę o przeniesienie do "Problematyka -> MDS i animacje"
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wystarczy, ze pobierzesz sobie paczke z plikami asc pancerzy z gothic 1 z woga, wrzucisz je do swojego moda / folderu anims i dopiszesz te asc do skryptow zbroji. Zeby to bylo porzadnie zrobione to jeszcze pasowaloby zarejestrowac nowe pancerze w humans.mds (nie podaje zadnych linkow bo pisze z fona, poszukaj sam, a na pewno znajdziesz jak to zrobić). Do tego jeszcze beda Ci potrzebne tekstury starych szat i ewentualnie ich statyczne modele w formacie 3ds. Obydwie te rzeczy powinny byc w gmdk do g1.

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko fajnie, dzięki; lecz martwi mnie jeszcze parę kwestii. Mianowicie:
- w pliku .asc szaty ognia jest rubryka, przy której jest napisane "KDFL", Jest to nazwa modelu 3ds czy co??
- mniej więcej gdzieś na górze jest podana rubryka, w której jest podany plik w formacie ".max". Co to jest?
Czy nie trzeba tego zmieniać, czy jednak trzeba? Jeśli tak to jak? Gdzie taki plik się znajduje?
- są jeszcze pliki ".mdm". Nie znalazłem żadnego poradnika do tych plików, a wydaje mi się, że będzie potrzebny. Jak z nimi pracować?

No, to na razię chyba tyle co chcę wiedzieć
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz tylko przenieść zbroje z G1 do G2, to nie ma potrzeby edytowania plików .asc. Natomiast jeślibyś chciał zrobić drugą zbroję na tym samym modelu, lecz z inną teksturą to wystarczy skopiować ten plik asc, zmienić mu nazwę na inną i zedytować go notatnikiem zmieniając linijkę odpowiadającą za nazwę tekstury zbroii. Tyle. Pliki mdm to skompilowane wersje animacji i nie musisz się nimi przejmować. Gothic sam sobie wszystko skompiluje i potworzy odpowiednie pliki z Twojego .asc przy pierwszym uruchomieniu/wczytaniu modelu (pamiętaj tylko by odpalać grę w trybie administratora).

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok. Prawie skończyłem. Pozostaje jeszcze zapakować całość. Powinienem to zrobić wedle poradnika czipa?
Gothic 2 Tworzenie modów od A do Z cz. 6
Czy powinienem jeszcze podjąć dodatkowe kroki?? Bo nie chcę czegoś spieprzyć za przeproszeniem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry