Przenikanie przez modele 2976 7

O temacie

Autor Tatao

Zaczęty 7.12.2014 roku

Wyświetleń 2976

Odpowiedzi 7

Tatao

Tatao

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie, mam (znowu :P) problem, tym razem odnośnie Spacera. Otóż w Spacerze zrobiłem namiot, żeby mój NPC miał gdzie spać. :D Ale niestety, przez ten "obiekt" można przejść po nim, jakby był przezroczysty. Co zrobić ? (Ew. można wstawić link do podobnego wątku z rozwiązaniem.)

PS. I jeszcze wstawiam jeszcze jeden problem, bo nowego wątku nie chce mi się pisać. :P Chodzi o to, że nie wczytuje mi tekstur broni i wygląda bardzo brzydko. Zrobiłem wszystko jak należy tzn. wstawiłem teksturę broni do folderu Items, jej model do Meshes\IT_Weapons + napisałem poprawny skrypt, mimo tego nie czyta. O co chodzi ?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Witajcie, mam (znowu ) problem, tym razem odnośnie Spacera. Otóż w Spacerze zrobiłem namiot, żeby mój NPC miał gdzie spać. Ale niestety, przez ten "obiekt" można przejść po nim, jakby był
przezroczysty. Co zrobić ? (Ew. można wstawić link do podobnego wątku z
rozwiązaniem.)
Musisz mu zaznaczyć CdDyn na true w spacerze. Jak nie zadziała, to zaznacz resztę ( są 3 opcje ).
Cytuj
PS. I jeszcze wstawiam jeszcze jeden problem, bo nowego wątku nie chce mi się pisać. Chodzi o to, że nie wczytuje mi tekstur broni i wygląda bardzo brzydko.
 Zrobiłem wszystko jak należy tzn. wstawiłem teksturę broni do folderu
Items, jej model do Meshes\IT_Weapons + napisałem poprawny skrypt, mimo
tego nie czyta. O co chodzi ?
Wrzucasz texture do folderu textures

Tatao

Tatao

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
T
Cytuj
Wrzucasz texture do folderu textures
Ja wrzucam teksturę do: Textures/Items
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No właśnie a w items są tekstury itemków (przedmiotów) wrzuć po prostu do Textures.

Tatao

Tatao

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tatao

Przenikanie przez modele
#4 2014-12-07, 17:55(Ostatnia zmiana: 2014-12-08, 15:11)
Dziwne, bo tam zamieszczałem inny miecz i działało
Link:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=213&cat=7&page=3&order=0

Post połączony: 2014-12-07, 18:43
Dobra, postacie nie przenikają przez namiot, ale zamieszczenie tekstur w Textures nie pomogło.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
w pliku asc musisz umieścić nazwę tekstury, BIT MAP *nazwatex.tga . (O ile tego nie zrobiłeś)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Usuń zdekompilowany namiot, niech się wygeneruje jeszcze raz.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
To bez znaczenia gdzie dasz teksturę w tga, ważne żeby była w "Textures" później możesz ją dawać nawet do folderu "Twoja babka" i będzie działać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry