Problem z kompilacją mesha w G2 VDFS - komunikat no matching file found ! 7096 20

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 29.10.2014 roku

Wyświetleń 7096

Odpowiedzi 20

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Witam. Juz chyba z drugą godzinę próbuje skompilować plik .asc z modelem żeby stworzyć z tego prosty mod w formacie .vdf  .

Przeczytałem ze 4 poradniki, niby wszystko robię w porzadku, ale na końcu wyrzuca mi komunikatem "no matching files found"

W filename mam: B:\GRY\STEAM\SteamApps\common\Gothic II\1\mojmod.mod
W root path mam: B:\GRY\STEAM\SteamApps\common\Gothic II
W file ( mask(s) ) to exclude mam: B:\GRY\STEAM\SteamApps\common\Gothic II\_work\Data\Meshes\_compiled\ARMOR_PAL_H.MRM.ASC

O co w tym chodzi ? Gdzie jest błąd ?

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Najpierw dodaj OU.Bin, a potem Gothic.dat, następnie dodaj. asc.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Nie działa ani taka kombinacja, ani taka - no chyba, że źle zrozumiałem. 

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tam, gdzie masz File(mask) to search for, kliknij na 3 kropki, by wybrać plik, następnie klikasz na plus. I tak z każdym plikiem. Resztę okien pomiń. Następnie klikasz na opcję Build Volume.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Mi się zdaje, że do File(mask)(s) to include  :hmmm:

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dzięki Panowie. No dobra teraz zaskoczyło, mam moda w formacie .mod, a chcę żeby był w .vdf  - jak to teraz zrobić :D ?

Prawdopodobnie ostatnie pytanie - czy silnik przeczyta mi plik .asc, czy w jakiś cudowny sposób muszę skonwertować go do .mrm ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

gothic1210
  • Gość
Zmieniasz po prostu rozszerzenie.
Powinien sam. Nie do MRM, bo do tego to kompiluje z 3DS. 
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
No dobra Panowie super, przy najbliższym forumowym spotkaniu na żywo stawiam Wam browary :ok: 
Mod skompilowany, rozszerzenie zmienione - inna sprawa, że silnik nie wczytuje modelu, pomimo że ścieżki są okej, a sam mod ( .vdf ) wrzuciłem do Gothic 2/Data

Jakaś niezgodność wersji czy ki ch*j ???
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

gothic1210
  • Gość
Rozszerzenie na pewno się zmieniło? Wyskoczył ci komunikat przy zmianie, że plik "może ulec uszkodzeniu". Bo może być tak, że nie masz odpowiednio ustawionych rozszerzeń w Windowsie. 

Zamiast browarów dawaj propsy, bo raczej się nie spotkamy. 
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tak, rozszerzenie się zmieniło i komunikat był. Opcje rozszerzeń przed chwilą zmieniałem w opcjach folderów w panelu sterowania.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wystarczy dać nieskompilowany model do. Vdf, reszta to łaska gothica.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Czyli co ? Że niektórych modeli z folderu może wcale nie wczytywać ?

Sprawdzałem na dwóch komputerach i objaw jest taki sam: silnik po prostu ładuje stary model jak by nigdy nic.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
_work/data/anims/_compiled usuń armor_pal_h.mdm. Następnie uruchom grę i zobacz zmiany.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra, na razie odkładam temat zbroi na później. Udało mi się odpalić inny, testowy model, po prostu chyba źle kompilowały mi sie pliki. Znalazłem model kuszy: ITRW_MIL_CROSSBOW.MMB , chciałbym przekonwertować go do jakiegoś formatu, który mógłbym otworzyć w 3ds Maxie za pomocą Kerraxa, zapisać i skompilować z powrotem. Bardzo proszę o pomoc.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Potrzebny ci będzie program GothicSourcer 3.14. Wybierasz opcję tools > decompiler models > MorphMesh (MMB). Select model - plik, który chcesz zdekompilować do formatu ASC. Working directory - podaj główny folder Gothica (u mnie jest tak, że jak nie podam to tych plików nigdzie nie będzie). Platform - nietrudno się domyślić. I klikasz Ok. Zdekompilowane pliki będą w folderze Anims w głównym folderze Gothica.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Super, poszło !

Post połączony: 2014-11-01, 20:17
Ale do jakiego formatu wyeksportować później przerobiony mesh ? ASC ? 3ds ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Asc
Edit: sprawdź, czy sourcer nie może znowu na mms.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry