Dyskusja ogólna 356649 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 356649

Odpowiedzi 819

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Widzieliście w ogóle jak beznadziejnie działają konie w Gothicu?
Koni nigdy nie było w Gothicu. Wiem, nie o to Ci chodziło, ale już Ci wyjaśnię: Jeśli ktoś zrobi dobrą animkę, oskryptuje to ładnie to konie mogą być zajebiste w Gothicu.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Masz rację. Ale nam animatorów stanowczo brakuje. Robilismy przecież temat  z rekru nie?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Nie wiem, nie obchodzi mnie to. Sęk w tym, że napisałeś to niepoprawnie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta, jak skrytykowałem ich pracę na forum to się dziecko rzuciło w obronę tego ,,świetnego" moda który przecież ma tyle innowacji że dlatego robią go 6 lat bez nawet kompletnego świata... :D
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Dyskusja ogólna
#144 2015-02-16, 20:41(Ostatnia zmiana: 2015-02-16, 20:52)
Przy okazji tematu o świecie. Dawno nie było żadnych nowych screenów z Królestwa Elei, na które czekam z niecierpliwością :D I takie pytanie, czy jest jakieś większe miasto? Jeżeli tak to kilka screenów by nie zaszkodziło  :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
W dialogu z Menesem poruszana była kwestia miasta a po za tym skoro jest król i państwo to też oczywista jest obecność stolicy nie? 
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Dyskusja ogólna
#146 2015-02-16, 21:32(Ostatnia zmiana: 2015-02-16, 21:37)
Chociaż nie dowiedziałem się właściwie niczego nowego. Dobrze, że potwierdziłeś moje przypuszczenia. Liczę, że wkrótce zostaną ujawnione dokładniejsze informacje. :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
W dialogu z Menesem poruszana była kwestia miasta a po za tym skoro jest król i państwo to też oczywista jest obecność stolicy nie?
Niekoniecznie. Zważ na to, że Elea może być państwem-miastem, więc nie ma co mówić o stolicy skoro jest tylko jedna jednostka administracyjna. Poza tym nawet jeśli Elea to wiele miast, to niekoniecznie musi być pokazana stolica, bo Elea w modzie nie musi zostać pokazana w całości. Akcja może się dziać np. w jakieś dolinie (tak jak to miało miejsce w Gothic I).
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Masz rację gothicman :ok: ale moja odpowiedź miała jasno sugerować, że większe miasto jest. Dzięki, że zwróciłes uwagę na te sprawy i możliwości, dzięki temu postaram się nie robić podobnych gaf w przysłości chodź większość ludzi by nie szukała dziury w całym :D
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Masz rację gothicman :ok: ale moja odpowiedź miała jasno sugerować, że większe miasto jest. Dzięki, że zwróciłes uwagę na te sprawy i możliwości, dzięki temu postaram się nie robić podobnych gaf w przysłości chodź większość ludzi by nie szukała dziury w całym :D

choć*

Lethoo

Lethoo

Użytkownicy
posty14
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi się to nie podoba żeby jakiegoś nowego bezimiennego tworzyć, stary bezi tak zakorzenił się w moim sercu, że szkoda gadać.  :)
 
Przede wszystkim należy wiedzieć, że każda umiejętność czy zdolność posiada jakiś cel, a jest nim dobro.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mi się to nie podoba żeby jakiegoś nowego bezimiennego tworzyć
A mi wręcz przeciwnie. Stary Bezimienny aka Meryl/Rhobar III miał już swój wyrobiony charakter i trzeba by znaleźć sposób na kolejne, sztuczne osłabienie go. Że nie wspomnę o tym że Meryl to już dość wiekowy facet.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mi się to nie podoba żeby jakiegoś nowego bezimiennego tworzyć, stary bezi tak zakorzenił się w moim sercu, że szkoda gadać.  :)

Wiadomo, mimo to dzięki nowemu bohaterowi, fabuła będzie ciekawsza  :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mi się to nie podoba żeby jakiegoś nowego bezimiennego tworzyć
A mi wręcz przeciwnie. Stary Bezimienny aka Meryl/Rhobar III miał już swój wyrobiony charakter i trzeba by znaleźć sposób na kolejne, sztuczne osłabienie go. Że nie wspomnę o tym że Meryl to już dość wiekowy facet.

Krzysztof Ibisz wbrew pozorom też jest wiekowy, bo na karku ma już praktycznie 50 lat, mimo to nie widać tego po nim...

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Lethoo kto ci powiedział, że bohater nie będzie miał imienia? :D Dajmy Beziemu spokój,  nowa intrygująca fabuła i nowe możliwości to i nowy bohater. 
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Niech w końcu odpocznie, wystarczy tych wojaży. Ma prawo usiąść w karczmie i przepijać całe zarobione złoto w przeciągu trzech części i wszystkich modyfikacji. Zasłużył chyba na odpoczynek ;)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Zamist piwa chyba bawi się w gubernatora, nie? :D 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Krzysztof Ibisz wbrew pozorom też jest wiekowy, bo na karku ma już praktycznie 50 lat, mimo to nie widać tego po nim...
Za czasów Beziego nie było botoksu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Niech w końcu odpocznie, wystarczy tych wojaży. Ma prawo usiąść w karczmie i przepijać całe zarobione złoto w przeciągu trzech części i wszystkich modyfikacji. Zasłużył chyba na odpoczynek ;)

Bohaterowie nigdy nie odpoczywają :D
 

feodaron17

feodaron17

Użytkownicy
posty13
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
nie wiem czy to tu ale dobra :D mam pomysł  na 2 część złotych wrót . po 1 zrobić nawiazanie do pierwszej częsci gry  żeby to była kontynuacjia i mogło by byc w intrze 2 częci  pokazany koniec gry z 1 częsci  . po 2 mogli by zrobić duale i walke tarczami oraz taki myk żeby móc uczyć sie krengów to trzeba by było uumiec  walczyć  kosturem czyli mag by nosił jakąs runę + kostur  bo mam  taki :) pomysł że jak jest nauka  walki bronią jedno- i dwu - reczną to jeszcze żeby trzecią opcjię dodali władania kosturem i bez tego niemożna by było uczyć się krengów a bez krengów czarować . po 3 mogli by zrobić więcej gild  ze nie tylko trzy [ mag wody paladyni i najemnicy orków ] tylko więcej typu takiego co  w gothic 3 i zrobic coś takiego że się dołąńcza do gildi na niby . o co mi chodzi chodzi mi o to żeby usunąć opcjię przynaklezienia bohatera do gildi  usunąc to a zbroje tylko nosic dla ochrony a nie jako zank że dołonczyliśmy do jakiegoś obozu naprzykład zrobiliśmy pare questó w danym obozie   u gogoś możemy kupić wszystkie zbroje danego obozu  i że naprzyklad żeby kupić zbroje paladyna to oprócz kasy przykładowo 5 tyś sztuk zlota to jeszcze potrzebna jest reputacjia przykładowo 10 reputacji u paladynów po 4 jeśli chodzi o reputacjie to może być tak jak w 1 części złotych wrót ;) po 5 dużo dużo nauki umiejętności przykładowo tak jak retarningu [ jagby ktoś chciał moge pomyśleć nad jakimi :D ]po 6 jak się zrobi quest to żeby nagodą bylo przykladowa 3 + reputacji w danym obozie 300 doświadczenia 2000 sztuk złota , 10  siły, 5 + walki bronią jedno- ręczną  , wuższy pozim w nauce umiejętności złodziejskich : skradanie się a przy  otwieraniu zamkow czy kopaniu rudy to procentowo to wzrastało przykładowo  2% + kopanie rudy zelaza
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry