nie wiem czy to tu ale dobra
mam pomysł na 2 część złotych wrót . po 1 zrobić nawiazanie do pierwszej częsci gry żeby to była kontynuacjia i mogło by byc w intrze 2 częci pokazany koniec gry z 1 częsci . po 2 mogli by zrobić duale i walke tarczami oraz taki myk żeby móc uczyć sie krengów to trzeba by było uumiec walczyć kosturem czyli mag by nosił jakąs runę + kostur bo mam taki
pomysł że jak jest nauka walki bronią jedno- i dwu - reczną to jeszcze żeby trzecią opcjię dodali władania kosturem i bez tego niemożna by było uczyć się krengów a bez krengów czarować . po 3 mogli by zrobić więcej gild ze nie tylko trzy [ mag wody paladyni i najemnicy orków ] tylko więcej typu takiego co w gothic 3 i zrobic coś takiego że się dołąńcza do gildi na niby . o co mi chodzi chodzi mi o to żeby usunąć opcjię przynaklezienia bohatera do gildi usunąc to a zbroje tylko nosic dla ochrony a nie jako zank że dołonczyliśmy do jakiegoś obozu naprzykład zrobiliśmy pare questó w danym obozie u gogoś możemy kupić wszystkie zbroje danego obozu i że naprzyklad żeby kupić zbroje paladyna to oprócz kasy przykładowo 5 tyś sztuk zlota to jeszcze potrzebna jest reputacjia przykładowo 10 reputacji u paladynów po 4 jeśli chodzi o reputacjie to może być tak jak w 1 części złotych wrót ;) po 5 dużo dużo nauki umiejętności przykładowo tak jak retarningu [ jagby ktoś chciał moge pomyśleć nad jakimi
]po 6 jak się zrobi quest to żeby nagodą bylo przykladowa 3 + reputacji w danym obozie 300 doświadczenia 2000 sztuk złota , 10 siły, 5 + walki bronią jedno- ręczną , wuższy pozim w nauce umiejętności złodziejskich : skradanie się a przy otwieraniu zamkow czy kopaniu rudy to procentowo to wzrastało przykładowo 2% + kopanie rudy zelaza