Eksport i voby 1824 2

O temacie

Autor ACycuuu

Zaczęty 26.09.2014 roku

Wyświetleń 1824

Odpowiedzi 2

ACycuuu

ACycuuu

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

ACycuuu

Eksport i voby
2014-09-26, 11:52(Ostatnia zmiana: 2014-09-26, 15:01)
Siemano mam pewien problem. :hmmm:

Robię moda (albo bardziej pasującym słowem byłoby przymiarki do moda) używając blendera do modyfikacji świata oraz spacera.

Na razie chciałem skupić się na edycji świata jednakże tu pojawia się ów problem.


Edytuję istniejącą mapę

w postaci pliku NewWorld_Part_Xardas_01.zen - tzn. zmieniam tekstury, zmieniam podłoże itd.

Gdy już zakończę mogę zapisać tylko w takiej postaci - *.3ds co sprawia że znikają wszystkie voby.

Pytanie jest takie,
jak podmienić świat w pliku zen, nie usuwając vobów??

Rozumiem że jeśli przesunę bądź usunę podłoże pod vobem mogłyby (być może??) powstać pewne problemy, ale chciałem skupić się na miejscach bez vobów, lub nawet niektóre obiekty usunąć bo przeszkadzają.


Szukałem podobnych tematów ale coś nie znalazłem, bądźcie łaskawi :)
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Pozmieniaj teren (np. tekstury) edytując plik NewWorld_Part_Xardas_01.3ds w folderze Gothic II\_Work\Data\Meshes\Level\NewWorld
2. Otwórz Newworld.zen z folderu Gothic II\_Work\Data\Worlds\newworld przez spacer i zapisz go pod jakąś inną nazwą wybierając typ pliku uncompiled.
3. Otwórz zapisany uncompiled.zen spacerem i pozwól mu się skompilować (bez editor mode), spacer powinien pobrać plik .3ds terenu jaki masz w Gothic II\_Work\Data\Meshes\Level\NewWorld zachowując przy tym voby.
4. Skompiluj światło.
5. Zapisz jako zwykły zen.

Pisałem z pamięci, więc mam nadzieję że się nie machnąlem nigdzie :D

ACycuuu

ACycuuu

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gościu jest zajebiście, pomogłeś :D

Dzięki :)

Do zamknięcia...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry