W tym poradniku opiszę, jak przypisać dany teren do Gildii. Czyli, abyśmy nie mogli wchodzić do cudzej chaty.
Wbrew pozorom, jest to niezwykle proste. Wystarczy jedna linijka kodu.
W pliku Startup.d(Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story) pod FUNC VOID INIT_nazwazena wpisujemy tę linijkę:
Wld_AssignRoomToGuild("waypoint",gildia);
I tak oto mamy teren wyznaczony dla konkretnej gildi.
Minus jest taki, że każdy waypoint musi być wpisany osobno. Np. Jeśli mam 20 chat, musimy wpisać 20 linijek.
Oczywiście waypoint DUŻYMI LITERAMI.
Potem pozostaje parsowanie skryptów.
Piszcie jak działa i propsujcie, jeśli tak.

By kaczka:
Zapomniałeś dodać, że każda
taka linijka w startup musi mieć
też swoją matkę-portal w
spacerze, do którego można ją
przypisać.