MT 3.0 134355 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 134355

Odpowiedzi 467

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmmm... Wydaje mi się ze kilka pomysłów nowych mam, których nigdzie nie widziałem :) Przykladowo wątek z poszukiwaczami w kolonii, no może widziałem to u Outlandera ale na szczescie pozwolił mi dodawać te questy :) (dziękuje mu za to :))
Zreszta zastanawiam się nad przerobieniem lub dodaniem nowego wątku pradawnych ale nie wiem czy tez nie będzie za dużo podobienstw do returniga...
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Co z tego, że podobne? mi to nie przeszkadza.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A jak wyjdzie mod to połowa świata będzie płakać że zerżnięte :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A jak wyjdzie mod to połowa świata będzie płakać że zerżnięte :)
Będą płakać tak czy inaczej.
Będą płakać że za słabo wykonane, będą płakać że x i y im się nie podobają, będą płakać że unlore, albo że za bardzo lore.
Nie patrz aż tak na publikę bo nic nie zrobisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
O ile pamiętam to na pełzacze polują w G1 Strażnicy Świątynni.
Żadni ich Łowcy nie sa potrzebni.
Znacznie ciekawszy były klan Łowców Kretoszczurów, wytapiających z nich łój na potrzeby wszystkich obozów.
Albo Gildia Zbieraczy Runa Leśnego.

No i co z tego że sekciarze polują na pełzacze... Ja tu mówię o wynajętych najemnikach przez SO którzy specjalizują się w zabijaniu i tępieniu tych bestii...

Kto pozwiedzał że trzeba budować   im obóz po cholerę się pytam skoro oni są na usługach SO i obozu myśliwych... Nie mam na myśl taką ilość Łowców Pełzaczy jaką mają Łowcy orków to absurd ja tu mówię o kilku 3 czy 2 łowcach którzy pracują w kopalni a bezi będzie im tylko pomagał :)
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm, tylko ze na pelzacze w G1 nie da się polowac (no może dla alchemii ale wiecej o tym krdy indziej), ponieważ one dają tylko wnetrznosci pelzacza, wiec były użyteczne tylko dla Cor Caloma, nie dawały płytek pancerza jak te w G2 (nie mówię tu o pelzaaczach-wojownikach), wiec nie rozumiem po co byysliwi mieli polowac na te pelzacze :)
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Róbcie jak chcecie ja tylko pomysł podsunąłem Lukizzz :X 
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myśliwym można dodać questy z bossami, czyli wzmocnionymi wersjami standardowych bestii, poukrywanymi tu i ówdzie, może z jakimś specjalnymi trofeami. Albo coś bardziej kreatywnego od zwykłego: "ubij 15 dzików", np. tropienie konkretnego zwierzaka przed zabiciem go, można by to wpleść w questa na bossa.. Mogłoby to wyglądać mniej więcej tak: Wyruszasz z jednym z myśliwych na polowanie na konkretnego cieniostwora, ale gość nie wie, gdzie on się znajduje. Należy go znaleźć idąc tropem zwłok i śladami krwi, ale dla utrudnienia nie wszystkie znalezione truchła wskazywałyby drogę do cieniostwora, myśliwy okiem fachowca stwierdzałby, że np. ten trup został zlikwidowany przez wilki i musicie szukać dalej. Nie wiem, na ile da się coś takiego w G1 wprowadzić. A co myślicie, o dodaniu ze dwóch czy 3 nowych zawodników na Arenie Innosa? Czy jak to się nazywało, dawno w MT nie grałem. Można by również wpleść wątek Budowniczych z Jarkendharu, po pogadance np. z Nefariusem, który już wcześniej zdobył informację o jakimś pradawnym ludzie na Khorinis. Szukałoby się dla niego kamiennych tabliczek, badało postumenty, na których użyto kamieni ogniskujących przy tworzeniu bariery. Zawsze brakowało mi też jakiejś krótkiej choćby historii o Starej Cytadeli i zamku, w którym później urzędował Lester, bo o tym też niewiele wiadomo.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No kurde, żeście się usrali. 
Już w kilku tematach widziałem, na przemian "podzielone na rodzaje stwory - leśny, polny, górski etc." i "bestio bossy".
Ludzie, zdecydujcie się, raz marudzicie że wszystko co jest w modzie już było i stwierdzacie że to nudne, jednak przed premierą sami prosicie o powtarzanie tych schematów - bo to fajne. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Jak macie dodać myśliwych jaką małą gildię lub bez obozu to sobie darujcie roboty. Po za tym myśliwy polują na ścierwojady i mają przykładowo np tylko mięso i równie dobrze można stwierdzić po co polują ? Wnętrzności zawsze mogą odsprzedawać bractwu. I po jego upadku quest na inny zarobek.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie no fabula dla mysliwych jest już w zasadzie napisana. Czy ja wiem czy to taki mały obóz (ma on 11 członków), wiec raczej taki średni kaliber :)

Co wy na to żeby zamienić tego smoka w zatopionej wieży xardasa na jakiegoś podkokszonego księcia demonow?? Róg który umożliwia przyzwanie smoka tez bym usunął. Został by tylko ten smok na wyspie uriziela, którego trzeba by było zabić żeby wypełnić quest dla mysliwych.
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Nie, dziwny pomysł.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

MT 3.0
#272 2014-07-02, 13:47(Ostatnia zmiana: 2014-07-02, 13:54)
Co wy na to żeby zamienić tego smoka w zatopionej wieży xardasa na jakiegoś podkokszonego księcia demonow?? Róg który umożliwia przyzwanie smoka tez bym usunął. Został by tylko ten smok na wyspie uriziela, którego trzeba by było zabić żeby wypełnić quest dla mysliwych.

Dobry pomysł  :ok: Zbyt naciągane jest dla mnie to.  :ok:  Szczególnie ten smok nieumarły w wieży xardasa  :blink:

EDIT :

A nie jest dla Was dziwny ten 2 nieumarlych smok?? .

No właśnie  :F
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A nie jest dla Was dziwny ten 2 nieumarlych smok?? To trochę jest nielogiczne bo podobno smok z irdorath to sniacy a nie jakieś tam co z zatopionej wieży xardasa.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zabić smoka dla myśliwych, którzy sami ledwo zabiją cieniostwora - genialny pomysł... :facepalm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Poprawcie sytuacje w Obozie przed Kopalnią po zawaleniu się kopalni. Niech tam coś się dzieje. Smoka w wieży Xardasa lepiej zostawić.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Splash, nie znasz tego wątku fabularnego mysliwych, wiec tak nie facepalmuj :)

Ventrue chodzi Ci o jakieś kamienie blokujace wejście do starej kopalni?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przypominam, że w Gothicu 2, Lord Hagen mówił, że ostatnie smoki widziano setki lat temu. Dodajmy jeszcze, że myśliwy tak jak i reszta skazańców są uwięzieni w Górniczej Dolinie, więc za daleko nie mogli się oddalić żeby znaleźć jakiegokolwiek smoka. Smok, którego trzeba zabić znajduje się na wyspie Uriziela, do której dostać się można za pomocą kryształu, który prowadzi nas do portalu na wyspę. Ten kryształ miał tylko Balaiareth. Powiedz mi, skąd oni wiedzą o smoku i o wyspie Uriziela?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Nie tylko o to. Przydałoby się kilka zadań związanych z zawaleniem. Jakaś odmienna reakcja NPC. Normalnie to oni stoją jak gdyby nigdy nic a kopalnia mimo zawalenia wciąż jest czynna, można tam wejść i robić to co zawsze. Taki zwrot akcji powinien jakoś wpłynąć na obóz.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Smok z wieży powinien zostać bo usuniecie go tylko pracy dodatkowej przysporzy, gdyż nijak luski dla argona nie zdobędziemy i tak się koło zamyka ,a nie każdy walczyć z tym na wyspie :P


Dla mnie to jak serio all zrobiłeś co jest konieczne, to wydaj to w obecnej formie i sami ocenimy czy serio trzeba cos dodac czy juz jest super bo niema bugów jest balans itp
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry