AC: Unity 53399 200

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 11.06.2014 roku

Wyświetleń 53399

Odpowiedzi 200

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Cytujglowe1.nie widziałem tego w AC
2. czaszka jest bardzo twarda
3. Krzyk to najnormalniejsza w świecie reakcja na ból nawet jak by mu do oka wbił nóż.

Nie wiem o czym Ty mowisz.

1. Naprawde? O prosze, a ja myslalem, ze 2/4 zabójstw jest wlasnie skierowana w glowe. Widac to zreszta chocby na roznego rodzaju highlightach.
2. Nie na tyle twarda, zeby zatrzymac pocisk broni palnej lub ukryte ostrze.
3. Raczej nie najnormalniejsza, o ile w chwili bolu ofiara juz nie zyje.

Ogolnie lacze sie w bulu i nadziei
 
1. W krtań, ofiara nie może nabrać powietrza by wydobyć z siebie dźwięk, jedyny dźwięk jaki powinno dać się słyszeć to przedśmiertne duszenie jeśli cios został źle wyprowadzony. Ewentualnie animacja może też wskazywać na wbijanie noża przez podbródek prosto do mózgu - co oczywiście załatwia sprawę całkiem szybko. Pod serce, ofiary na które mieliśmy zlecenia - pod serce ponieważ zazwyczaj (jak nie zawsze) była jeszcze scenka z rozmową.
2. Miejscami czaszka jest dość miękka, szczególnie u dzieci. No i ogólnie, cranium nawet nie jest najsilniejszą kością u człowieka, najtwardszą jest femur. Jednak taka ciekawostka, zdarza się że po pierwszym przebiciu się przez czaszkę pocisk nie ma wystarczającej siły by przebić się z drugiej strony jednak zbyt dużo by zatrzymać się w mózgu, dlatego rykoszetuje robiąc jeszcze większe szkody. Ostrze mogłoby się przebić, jednak po dwóch/trzech takich incydentach, pękłoby, że nie wspomnę że już po pierwszym by się wygięło (co jak wiemy przynajmniej w AC1 oznaczałoby brak możliwości schowania ostrza).
3. Człowiek zachowuje świadomość przez kilka sekund nawet po ścięciu głowy, możesz np. kilka razy "pośmiertnie" mrugnąć. Umierając od uderzenia, niemożliwym jest śmierć bezbolesna - w najlepszym wypadku, nie zdążysz jej odczuć ponieważ system nerwowy zostanie uszkodzony.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I wszystko jasne
https://www.youtube.com/watch?v=S8b1zWOgOKA
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

AC: Unity
#63 2014-07-25, 21:25(Ostatnia zmiana: 2014-07-25, 21:40)
Bedzie więcej bo w san diego maja tego comi cona czy jakoś tak, zjazd parkorowców itp i będzie tam ten cały dyrector kreatywny do spraw parkoura w Unity lol :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w 2014-07-22, 20:48CytujCytujglowe1.nie widziałem tego w AC
2. czaszka jest bardzo twarda
3. Krzyk to najnormalniejsza w świecie reakcja na ból nawet jak by mu do oka wbił nóż.
Nie wiem o czym Ty mowisz.

1. Naprawde? O prosze, a ja myslalem, ze 2/4 zabójstw jest wlasnie skierowana w glowe. Widac to zreszta chocby na roznego rodzaju highlightach.
2. Nie na tyle twarda, zeby zatrzymac pocisk broni palnej lub ukryte ostrze.
3. Raczej nie najnormalniejsza, o ile w chwili bolu ofiara juz nie zyje.

Ogolnie lacze sie w bulu i nadziei 
1. W krtań, ofiara nie może nabrać powietrza by wydobyć z siebie dźwięk, jedyny dźwięk jaki powinno dać się słyszeć to przedśmiertne duszenie jeśli cios został źle wyprowadzony. Ewentualnie animacja może też wskazywać na wbijanie noża przez podbródek prosto do mózgu - co oczywiście załatwia sprawę całkiem szybko. Pod serce, ofiary na które mieliśmy zlecenia - pod serce ponieważ zazwyczaj (jak nie zawsze) była jeszcze scenka z rozmową.
2. Miejscami czaszka jest dość miękka, szczególnie u dzieci. No i ogólnie, cranium nawet nie jest najsilniejszą kością u człowieka, najtwardszą jest femur. Jednak taka ciekawostka, zdarza się że po pierwszym przebiciu się przez czaszkę pocisk nie ma wystarczającej siły by przebić się z drugiej strony jednak zbyt dużo by zatrzymać się w mózgu, dlatego rykoszetuje robiąc jeszcze większe szkody. Ostrze mogłoby się przebić, jednak po dwóch/trzech takich incydentach, pękłoby, że nie wspomnę że już po pierwszym by się wygięło (co jak wiemy przynajmniej w AC1 oznaczałoby brak możliwości schowania ostrza).
3. Człowiek zachowuje świadomość przez kilka sekund nawet po ścięciu głowy, możesz np. kilka razy "pośmiertnie" mrugnąć. Umierając od uderzenia, niemożliwym jest śmierć bezbolesna - w najlepszym wypadku, nie zdążysz jej odczuć ponieważ system nerwowy zostanie uszkodzony.

Dokladnie. Dodam też, ze w AC 3 (nawiazuje do tego bo teraz znow sobie przechodze, kolejny raz) w wiekszosci cichych zabójstw do ust ofiary jest jeszcze przykladana dłoń.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
I wszystko jasne
https://www.youtube.com/watch?v=S8b1zWOgOKA

Super wykonanie i pomysł! Szczerze mówiąc, jak widzę te niektóre sztuczki, to w AC bym w nie dowierzał, że jest to możliwe  O_O
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tu masz za kulisami ( jak go tworzyli itp ) montaż itp cuda czyni ale i tak się napracowali
https://www.youtube.com/watch?v=gJEJbLxwR0s
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dodam też, to co kiedys przeczytalem, jak tylko oglosili prace nad AC 4 - te animacje MOCAP są pozniej w programach przyspieszane, dopracowywane, ulepszane.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

AC: Unity
#68 2014-07-29, 16:10(Ostatnia zmiana: 2014-07-29, 20:20)
Wedle ostatnich info
Casualowe przejście gry zajmuje 20h, czyli tyle samo co w BF.
Zas przejście gry całej zajmie nam 100h, czyli 2x więcej niz BF, gdzie trzeba było 50h.
Dodatkowo tez Ubi zapewnia ze nie uświadczymy żadnych ekranów ładowania, nawet podczas cut-scenek.

Jak to się mówi. uwierzę jak zobaczę :P

Post połączony: 2014-07-29, 20:20
Wątek milosny
https://www.youtube.com/watch?v=InOlJXzYFbQ


Pomijam ze Arno ma morde jak Alex Amancio czyli dyrektor creatywny unity :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
AC Rogue tak nazywa się zapowiedziana cześć która trafia na ps3 i x360 nie wiadomo czy będzie tez na pc, jak będzie to i wymagania będą stosunkowo małe :P
Na sierpniowym GC poznamy więcej szczegóły tak jak i wymagania obu tytułów jeśli rogue będzie na pc. premira rogue to 28 październik  tego roku czyli taka sama jak unity
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już nawet Call of Duty wydaje tylko jeden tytuł na rok.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
No, ale jak widać Ubi chce być jak Rockstar z GTA i trzepać podwójny zysk za to samo.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tizgar to nie jest oficjalnie potwierdzenie od Ubisoftu. AC: Rogue z tego co czytałem to jeszcze niepewna nazwa, gdzieś tam jakiś sklep zamieścił, ale szybko usunął. Co do wydawania to bynajmniej nie jest monotonnie jak z Call Of Duty gdzie tradycją każdej niemalże części jest spadanie w helikopterze.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Właśnie oni to potwierdzili gdyż pierwotnie nazwa była Comet teraz wiemy ze nazwa to będzie rogue oraz info dostaniemy na sierpniowym (14-17) GS
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Właśnie oni to potwierdzili gdyż pierwotnie nazwa była Comet teraz wiemy ze nazwa to będzie rogue oraz info dostaniemy na sierpniowym (14-17) GS

Daj link gdzie potwierdzili.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
http://zakon-ac.info/newsy-n-1239-Ubisoft-nie-zapomnial-o-posiadaczach-konsol-PS3-i-Xbox-360-ale
Lub bezpośredni z IGN możesz poszukać, który dowodzi ze ta gra jest robiona tylko raczej nie wyjdzie w tym roku

Zeby nie było nie domówienia, jeśli chcesz potwierdzenia tytułu to tego nigdzie nie ma a jeśli chodzi ci o potwierdzenie ze takowa gra jest w produkcji, istnieje lub powstaje to masz aż nadto wystarczające dowody

Bo nie wiem o która rzecz masz ale o tytuł czy o to jakieś Ac ma jeszcze być na old geny
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mi chodziło o tytuł, co do samej gry twórcy akurat potwierdzili, że jest w produkcji i ma wyjść w listopadzie bodajże. To dobrze, że będzie na stare geny (o tym wiedziałem) przynajmniej jak co roku kupię sobie na xklocka. Z roku na rok każde AC staje się tańsze, za rok Unity będzie za 50zł.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

AC: Unity
#77 2014-08-12, 17:05(Ostatnia zmiana: 2014-08-13, 00:10)
Wiadomo 11-17 sierpnia Gamescom 2014
Z dzisiejszej konferencji Microsoftu ( konferencja sony będzie o 19 )
https://www.youtube.com/watch?v=6w0yjm5y4GM



Post połączony: 2014-08-13, 00:10
http://zakon-ac.info/galeria/zdjecia/acunity/acu_paris_districts.jpg

Mapa naszego polo do parkurowania
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mikrotransakcje w single :lol2:
Cytuj
Kolejna gra stała się ofiarą kontrowersyjnej mody na dodawanie mikrotransakcji do singlowych kampanii wysokobudżetowych produkcji. W trakcie trwającego gamescomu ujawniono, że w trybie dla pojedynczego gracza Assassin’s Creed: Unity będzie można odblokować określone rzeczy za prawdziwe pieniądze.

W trakcie jednej z prezentacji Assassin’s Creeda: Unity w Kolonii developerzy ujawnili, że w singlowej kampanii znajdą się mikrotransakcje. Na chwilę obecną nie wiadomo dokładnie, jak one będą działać, ale twórcy zdradzili, że wydając prawdziwe pieniądze będzie można uzyskać szybszy dostęp do określonych przedmiotów, w tym na przykład lepszego pancerza dla asasyna. Oczywiście będzie je można odblokować w czasie zwykłej rozgrywki, ale płacąc zdobędziemy je szybciej.
W rozmowie z magazynem Official Xbox Magazine Vincent Pontbriand, starszy producent gry, podkreślił, że Unity powstaje już od czterech lat i w tym czasie rynek wirtualnej rozrywki się bardzo zmienił. Developerzy muszą w odpowiedni sposób reagować na nowe trendy pokroju aplikacji towarzyszących, mikrotransakcji czy nowych modeli biznesowych.Zaznaczył jednak, że twórcy nie implementowaliby ich, gdyby nie pasowały do rozgrywki, która jest najważniejsza. I tak właśnie jest jego zdaniem z najnowszym asasynem i opcją odblokowywaniem wirtualnych przedmiotów za prawdziwe pieniądze – jeśli nie miałaby ona sensu, nie zostałaby dodana.
I śmiał się Aztek, i śmiał, i śmiał...
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
będzie można uzyskać szybszy dostęp do określonych przedmiotów, w tym na przykład lepszego pancerza dla asasyna. Oczywiście będzie je można odblokować w czasie zwykłej rozgrywki, ale płacąc zdobędziemy je szybciej.

Skislem. Po chuj wydawac pieniadze skoro i tak to zdobedziemy w grze? Chyba tylko dzieci z bogatymi rodzicami na to beda wydawac hajs.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry