untrigger przy ruchomych bramach 2444 4

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 26.05.2014 roku

Wyświetleń 2444

Odpowiedzi 4

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam problem z tworzeniem UNTRIGGERA dla ruchomej bramy. tworzę odp. ruch wg tutoriala Budzisa i Kazzmira, ale działa mi dobrze tylko TRIGGER.

dodatkowo jak wywoływać pozostałe 3 rodzaje triggerów:

TOUCHLEVEL, DAMAGE, TOUCH. ktoś to przerabiał?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dodatkowe pytanie odnośnie bram, w spacerze brama działa , natomiast w trakcie gry słychac jak pracuje, ale nie rusza się z miejsca.c o tym razem spieprzyłem?
 

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Jest to spowodowane najprawdopodobniej faktem, iż koliduje z jakimś przedmiotem. O ile movery są odporne na podłoże 3d, o tyle jeśli w pobliżu znajdzie się jakikolwiek vob, który ma ustawione kolidowanie na TRUE, to mover nie drgnie, bo jest po prostu blokowany.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zgadza się mover przechodzi przez głaz, da się to jakoś ominąć?

usunąłem voba i untrigger od razu działa (tylko nie robiłem dla niego oddzielnej klatki jak w poradniku, tylko jeden ruch).

czy pułapki z kolcami też są moverami?

jak one są skonstruowane?

 

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Jeśli chodzi o pułapki kolce - są to movery, które mają ustawioną klatkę wysunięcia i wsunięcia i możesz je aktywować np. triggerlistem, choć bardziej zalecam im zaznaczyć po prostu opcję powrotu (powinieneś się zorientować, która to jest, jest ona niżej w opcjach movera), ale dodatkowo mają one podczepione pod siebie funkcję wywołującą obrażenia, która w spacerze zwie się chyba oCTriggerDamage (nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się teraz spacera uruchamiać żeby to sprawdzić) i tam już sobie ustalasz jakie obrażenia ma zadawać i ile.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry