Jakiś czas temu, kiedy grałem w Złote Wrota niedługo po premierze, zapisałem sobie wszystkie spostrzeżenia dotyczące rozgrywki w pliku *.txt. Niedawno, robiąc porządek na dysku, odgrzebałem ten plik.
Nie wiem, czy jeszcze ktoś się zajmuje patchowaniem tej modyfikacji (nie mam też pojęcia, ile z tych błędów/niedociągnięć zostało już naprawione), ale postanowiłem, że wrzucę, tak dla hecy
Temat wydaje się jeszcze w miarę świeży.
Oto lista:
Spoiler
- zdarza się, że po wyjściu z obozu piratów grają dwa utwory muzyczne na raz,
- Lucia często wchodzi w ognisko i kręci się wokół własnej osi,
- potwory pojawiające się na drodze do obozu piratów zazwyczaj wpadają w przepaść obok ścieżki (a niektóre z nich pojawiają się od razu nad przepaścią),
- po wymuszonym pobiciu Karrasa w zadaniu z pacerzami nie można już od niego kupić ziaren czerwonego pieprzu, które mogą być potrzebne do zadania z chorobą Thorbena (do przyrządzenia orkowej potrawy),
- podobnie jest z niebieskim bzem, przydałoby się respawn roślin dodać co rozdział albo chociaż żeby Mynkos lub Gritta mieli je w ofercie,
- jeżeli zabijemy wszystkich krwiopijców przed przyrządzeniem trucizny dla Smasha i sprzedamy ich żądła, możemy mieć później znaczny problem z ich ponownym zdobyciem,
- szczury w obozie paladynów wdają się w walki z paladynami i ze zwierzętami poza obozem, przenikając przez palisadę,
- dwa rzucające się w oczy błędy językowe w dialogu z Grittą i ze Smashem (pliki dźwiękowe),
- większości domów, skrzyń czy innego dobytku nikt nie pilnuje i można kraść do woli bez konsekwencji (chociaż w sumie, czy to aby na pewno jest wada?),
- dodana trawa i paprocie blokują strzały i bełty, które się od nich odbijają, wydając metaliczne dźwięki (źle dodane voby?),
- jedna brakująca kwestia w rozmowie z Borysem,
- Saturas zaczyna z nami rozmowę przez materiał namiotu, w którym przebywa,
- okradając Skinnera otrzymujemy jego klucz, jednak bez słowa nas atakuje - powinniśmy raczej nie uzyskać nic, a on biec za nami krzycząc: "złodziej!", czy coś,
- Juan powinien być martwy - o ile dobrze o pamiętam w Nocy Kruka było zadanie, które prowadziło do zlikwidowania jegomościa. Ponadto Juan wciąż ma przy sobie paczki z wytrychami i ze stalą z podstawowej wersji gry
- Brago wygląda dokładnie tak samo jak Franco z podstawki - przydałoby się zmienić mu chociaż gębę,
- w przypadku niektórych starych znajomych aż prosi się o jakiś fajny dialog przy pierwszym spotkaniu, którego jak na złość nie ma (Edgor, Lucia, Brian, Emilio, Lennar, Finn),
- brakuje możliwości powiadomienia ludzi z obozu paladynów że ich bliscy wciąż żyją (żona Andre, córka Martina),
- Martin nie jest paladynem tylko strażnikiem miejskim - usłyszałem taki błąd w którymś dialogu,
- gdzieniegdzie w wypowiedzi któregoś bohatera brakuje przecinka, a czasem tekst pojedynczej kwestii jest tak długi, że nie widać imienia osoby, która ją wypowiada.
W pliku również było otwieranie zamków:
Spoiler
- kufer w domu Suareza - PPLLPLPLLL
- kufer za domem Suareza - LLLLPL
- kufer w chacie kopaczy (w obozie nadzorców) - LLLPLP
- kufer Scatty'ego - PPLPLPLLL
- kufer w kwaterze Grinsa (na środku) - LPPLPLPPPL
- kufer w chacie Skipa w obozie piratów - LPPL
- kufer w zniszczonym budynku z pojawiającym się szkieletem nieopodal obozu paladynów - LP
- kufer za kuźnią Huno - PPPPPP
- kufer nieopodal obozowiska orka Mechrona - LPPPLL
- kufer w grocie z ognistym golemem - LLPPLP
- kufer przy krypcie Quarhodrona - LLPPLL
- kufer w Górniczej Dolinie koło opuszczonej kopalni - PLP
- kufer w komnacie Magów Ognia na zamku w Górniczej Dolinie - LPLP
- kufer na zamku w Górniczej Dolinie, pomiędzy kwaterami magów a dawną siedzibą Gomeza - LP
- kufer na dachu zamku w Górniczej Dolinie - PLLLPL
- kufer w sali tronowej na zamku w Górniczej Dolinie - PLLLLP
- kufry w pokoju zamkowym po prawej stronie - PLLLLLL (kufer przy drzwiach), PPPPPP (skrzynia przy oknie)
- kufer w pokoju zamkowym na środku - PPLPLPL
- kufer w pokoju zamkowym po lewej - PLLPL
- kufry w jaskini z goblinami, na drodze do obozu piratów - LPP (kufer po lewej), LLP (kufer po prawej)
- kufer Jacka Aligatora - PL
- kufry wodza orków Vareka - LPPLP (kufer po lewej), LPPLPLLL (kufer po prawej)
- kufer w domu Marii w obozie orków - PLLL
- kufer w magazynku Snafa - LLLPPP
- kufer na piramidzie, na której przebywa Garond - LPLPPL
- kufer handlarza Karrasa - LLPPLLLPLLP
- kufer w domu na bagnach, obok skrytki Sandry - LLPP
- kufer na bagnach przy topielcach (na prawo od Logana) - LPPLPLLPP
- kufer osadników przy Domu Wojowników na bagnach - PLLP
- kufer w jaskini na końcu bagien (kiedyś siedział w niej bandyta Juan) - LL
- kufer Hannibala - LLPLLP
- kufer w strażnicy sąsiedniej do wieży Hannibala - LLPP