Magia i runy 24872 94

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 24.03.2014 roku

Wyświetleń 24872

Odpowiedzi 94

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Temat na pewno się prędzej czy później pojawi ale w Read me Zmiany to nie jest wszystko do końca ujęte więc tu tak w głownych punktach przybliżę jak to w wersji naszej wygląda

1/ Nauka magii ognia jest dostępna tylko dla Magów Ognia
2/nauka magii wody jest dostępna tylko dla Magów Wody
3/ nauka magii "czarnej" dostępna jest tylko dla Mrocznych Magów
4/Magii ognia ucza tylko Magowie Ognia
5/Magii wody uczą tylko Magowie Wody
6/ Magii Czarnej i przywołań uczą tylko Mroczni Magowie
7/ Innej magii tzw Neutralnej (poza zywiołami) uczy nauczyciel niezależny i tylko magów
8/szanse Maga Wody i Maga Ognia w korzystaniu z magii runicznej zostały wyrównane
7/ pewne czary zostały wzmocnione tak aby Mag już na początku rozgrywki mógł się swoja magią skutecznie posługiwać
9/ dodano dwa mocne czary dostepne też w zwojach , przy czym zrobienie Runy do nich przez Magów będzie wymagało wykonania okreslonego zadania ( Ulewa i Fala Ognia)
10/ceny na zwoje najsilniejszych czarów zostaly powaznie podniesione
11/znalezione w grze runy Mag moze wykorzystywać bez problemu niezależnie od ich przynalezności o ile zna odpowiedni krąg
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy są dostępne runy przywołań, czy tylko zwoje?
Czy dostajemy exp za zabicie przywołanego stwora?
A teraz konkluzja - jeśli będą to runy i będziemy dostawać expa za przywołańce, to można podnosić sobie level dopóki mamy mikstury many i będzie nam się chciało chodzić spać, by zregenerować manę.
 
Elo

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Runy przywołań są dostępne.
Exp za zabicie przywołanego stwora nie ma. Nie też co wziąć z takich przywołanych stworzeń poza jakimiś tam pałkami czy zardzewiałymi mieczami o wartości sprzedaży 1-4, które to sumy w grze nic nie znaczą.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok, to spoko.
W jakimś modzie właśnie było, że dostawało się za to doświadczenie i dlatego zapytałem...
A tak ogólnie to podobają mi się te zmiany w 1 poście  :ok:
 
Elo

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Magia i runy
#4 2014-03-31, 08:41(Ostatnia zmiana: 2014-03-31, 08:55)
Takie nieduże uzupełnienie/sprostowanie do magii przywołań przy czym to nie jest bieżąca zmiana
Magowie Ognia dysponują jednym własnym czarem przyzwania.
Magowie Wody dysponują jednym własnym czarem przyzwania.
Mag neutralny ( Taran) może nauczyć Maga (dowolnego) jednego czaru przyzwania z runy niedostępnego gdzie indziej.

usunięto ze świata gry Runę Przyzwanie Wilka ( o czym było już wcześniej w innym temacie)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Czyli Mag Ognia może przywołać jakieś stworzenie Inossa itd.? Jakie to niby stworzenia ?
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Mag Ognia może przyzwać Ognistego Demona - konkretnie coś w rodzaju cieniostwora (5 krąg)
takie coś mógł też przyzywać Ognisty Golem ale usunęliśmy ta możliwość
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
To co niby mógł mieć Mag Wody ? Nic mądrego nie przychodzi mi do głowy . :huh:
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Nie powiem :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Ech ... Jakoś wytrzymam :wstyd: 
 :D
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Natomiast możesz być z siebie dumny Winters że będą ( a raczej już są) - specjalne gildyjne kostury dla magów jak proponowałeś.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Jej ! Fajnie . Cieszę się , że w czymś pomogłem .  :D
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
kostury przygotował naturalnie chicken z małą moją konsultacją a wstawił w całość Taliasan.
Zadają one oczywiście stosowne obrażenia magiczne, wraz z odpowiednimi efektami.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Genialnie !! :D
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Jest też specjalny kostur questowy Kara Innosa do zwalczania nieumarłych , dostępny nawet (ewentualnie) w 1 rozdziale. Dla wszystkich , nie tylko Magów.
Jest tez opcja jego ulepszania wzieta z 1.15 ale nie wiem czy to zostało zrealizowane , a raczej nie pamiętam w tym momencie z powodu natłoku wydarzeń :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Winters07

Winters07

Użytkownicy
Tkacz Magii
posty65
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Tkacz Magii
Grając Mrocznym można uczyć się kręgów i run zaraz po przystąpieniu , czy po III rozdziale ?
 
Przyszłość jest niepewna , więc lepiej stawiaj jej warunki , inaczej ona postawi je Tobie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3737
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak mówiłem byłoby fajnie gdyby ktoś ogarnięty zrobił listę czarów do nauczenia u każdej gildii :ok:

EDIT : Byłoby fajnie gdybyście tą listę wrzucili :F
 

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Taka lista jest gotowa, trzeba ją tylko nieco zaktualizować
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty3001
Propsy1304
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Grając Mrocznym można uczyć się kręgów i run zaraz po przystąpieniu , czy po III rozdziale ?
rozdział III to wybranie ścieżki Maga lub Wojownika
wcześniej jest się czymś w rodzaju Adepta (Nowicjusza) i można się już uczyć po spełnieniu pewnego warunku.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu

Taliasan
Moderator działu

Magia i runy
#19 2014-04-03, 21:56(Ostatnia zmiana: 2014-05-20, 22:36)
ZAKLĘCIA MAGII MROKU


KRĄG 1

KRWAWA OFIARA
MANA- 25
Obrażenia - 90

KORZEŃ
KRĄG - 1
MANA - 50
CZAS TRWANIA - 20 sek.
Obrażenia - unieruchamia przeciwnika

PRZYZWANIE SZKIELETU GOBLINA
KRĄG - 1
MANA - 20

KRĄG 2



STARZENIE
KRĄG - 2
MANA - 30
Obrażenia - ZMNIEJSZA STATYSTYKI O POŁOWĘ

KRADZIEŻ ENERGII
KRĄG - 2
MANA - 30
Obrażenia - 100
CZAS TRWANIA - 9 sek.

PRZYZWANIE ZĘBACZA
KRĄG - 2
MANA - 40

KRĄG 3



SZALEŃSTWO
KRĄG - 3
MANA - 100
Obrażenia - zmusza npc do przypadkowego ataku na najbliższego npca

SZAŁ BELIARA
KRĄG - 3
MANA - 100
Obrażenia - 200

PRZYZWANIE SZKIELETU
KRĄG - 3
MANA - 60

STRACH
KRĄG - 3
MANA - 50
Czas - 5 sek.

KRĄG 4



TRUJĄCY OPAR
KRĄG - 4
MANA - 50-200
Obrażenia - 100-400

PRZYZWANIE DEMONA
KRĄG - 4
MANA - 120

STWORZENIE ZOMBI
KRĄG - 4
MANA - 80

RÓJ OWADÓW
KRĄG - 4
MANA - 20
Obrażenia - 80
CZAS TRWANIA - 6 sek.

KRĄG 5



PRZYZWANIE DEMONA
KRĄG - 5
MANA - 120

KRZYK UMARŁYCH
KRĄG - 5
MANA - 250

KRĄG 6



ARMIA BELIARA
KRĄG - 6
MANA - 150
Obrażenia - 300 oraz zamienia wrogów w zombi

ŚMIERTELNA FALA
KRĄG - 6
MANA - 150
Obrażenia - 500

ARMIA CIEMNOŚCI
KRĄG - 6
MANA - 150

TCHNIENIE ŚMIERCI
KRĄG - 6
MANA - 100
Obrażenia  - 500



ZAKLĘCIA MAGII WODY



KRĄG 1



MAŁA BŁYSKAWICA
KRĄG - 1
MANA - 15
Obrażenia - 50

LODOWA STRZAŁA
KRĄG - 1
MANA - 10
Obrażenia - 50


KRĄG 2



PRZYZWANIE STADA
KRĄG - 2
MANA - 40

LODOWA LANCA
KRĄG - 2
MANA - 20
Obrażenia - 100


BRYŁA LODU
KRĄG - 2
MANA - 40
Obrażenia - 60
CZAS TRWANIA - 19 s
Obrażenia na sek. - 2

KRĄG 3



GEJZER
KRĄG - 3
MANA - 45
Obrażenia - 150

PIORUN KULISTY
KRĄG - 3
MANA - 30 do 40
Obrażenia - 30 do 120


KRĄG 4



ŁAŃCUCH BŁYSKAWIC
KRĄG - 4
MANA - 50
Obrażenia - 150


WODNA PIĘŚĆ
KRĄG - 4
MANA - 25
Obrażenia - 125

BŁYSKAWICA
KRĄG - 4
MANA -30
Obrażenia - 150

KRĄG 5



LODOWA FALA
KRĄG - 5
MANA - 120
Obr - 60
Obrażenia - 19 sek.
Obrażenia na sek. - 2

ULEWA
KRĄG - 5
MANA - 125
Obr - 350

KRĄG 6


GROM
KRĄG - 6
MANA - 150
Obrażenia - 500


ZAKLĘCIA MAGII OGNIA



KRĄG 1



OGNISTA STRZAŁA
KRĄG - 1
MANA - 10
Obrażenia - 50

KRĄG 2



KULA OGNIA
KRĄG - 2
MANA - 20
Obrażenia - 100

KRĄG 3



MAŁA BURZA OGNISTA
KRĄG - 3
MANA - 35
Obrażenia - 150

KRĄG 4



DUŻA KULA OGNIA
KRĄG - 4
MANA - 40 do 160
Obrażenia - 75-300

DUŻA BURZA OGNISTA
KRĄG - 4
MANA - 50 do 200
Obrażenia - 100 do 400

KRĄG 5



PRZYZWANIE OGNISTEGO DEMONA
KRĄG - 5
MANA - 110

OGNISTA FALA
KRĄG - 5
MANA - 150
Obrażenia - 250
KRĄG 6



ŚWIĘTY POCISK
KRĄG - 6
MANA  - 60
Obrażenia - 300

DESZCZ OGNIA
KRĄG - 6
MANA - 150
Obrażenia - 500

RUNY PALADYNÓW



Święty płomień
MANA: 5
Światło przez 5 min.

Pomniejsze uleczenie
MANA: 10
Uzdrowienie: 200 PŻ

Średnie uleczenie
MANA: 25
Uzdrowienie: 400 PŻ

Większe uleczenie
MANA: 40
Uzdrowienie: 800 PŻ

Święta strzała
MANA:10
Obrażenia - 100

Wypędzenia zła
MANA: 30
Obrażenia - 300

Zniszczenie zła
MANA: 60
Obrażenia - 600


Czary NEUTRALNE
Krąg I

SEN
MANA - 30
CZAS - 30 sek.

LECZENIE LEKKICH RAN
MANA - 10
Leczone zdrowie - 200

ŚWIATŁO
MANA - 10
CZAS - 5 min.

Krąg II

LECZENIE ŚREDNICH RAN
MANA - 25
UZDROWIENIE - 400 PŻ

WIR
MANA - 30
CZAS - 10 sek.

PIĘŚĆ WICHRU
MANA - 20 do 80
OBRAŻENIA - 50

Krąg III

LECZENIE CIĘŻKICH RAN
MANA - 50
UZDROWIENIE - 800 PŻ

OBUDZENIE GOLEMA
MANA - 80

ZMNIEJSZENIE POTWORA
MANA - 100

ZNISZCZENIE OŻYWIEŃCA
KRĄG - 3
MANA - 100
Obrażenie - 1000


 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry