Jak chcecie dokoksac kruka to trzeba pierw ustalić jaka jest możliwa najlepsza postać na ten etap gry oraz bron i pancerz, a następne zmienić parametry ochronne kruka i jego dmg tak aby on nas miał na 1-2 strzały a my nasza best bronią na ten etap gry zadawali mu 1/10 jego hp, podobnie z magia, i masz w efekcie wydłużona walkę z krukiem która wymaga dobrej umiejętności walki lub wspomagania się przywolancami w celu odciągania uwagi.
Druga opcja to tak jak jest w retunie czyli reflect dmg z pioruna za każdy nas atak, odpowiednio zmodyfikowany co powoduje ze bronią gówno mu robimy bo sami możemy się zabić, chociaż zawsze można odbiec na tyle aby użyć potka i znowu reflect dmg na prawie self killa, ofc tu pojawia się problem z magia, nawet duży resist nie rozwiąże problemu gdy mamy coś ala wir z returna
Najlepsza opcja to połączenie obu i usuniecie zmiennych op, a pozostawienie wszystkiego w rekach gracza który musi się dostosować do zaistniałej sytuacji defakto dało by to nawet lepszy efekt niż w Ds a to juz jest konkret
