Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 405419 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 405419

Odpowiedzi 1660

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
Powinno  być  tak  że jak mamy  dany  klucz od  drzwi i  otworzymy  te  drzwi  to  klucz  powinien  znikać,gdyż  ja  osobiście  lubię  mieć przejrzysty  ekwipunek  i zbędne  rzeczy  wywalam  (takie  jak  klucze  którymi  już  otwierałem)
i w  zadaniu "skarby  onara"
kiedy  idziemy  z  córką onara  do  gospody to  powinno  być  tam  zmienione ponieważ  w  przypadku  gdybym  ja  klucza  nie  miał do  pokoju  w  karczmie( bo  bym  go  gdzieś sprzedał  bądź wyrzucił do  morza)a to  dlatego  że klucz  można  dostać od  razu  po pierwszej  rozmowie  z  nim,to zadanie  by  dalej  nie  ruszyło .
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
nieprawda
Sprzedaż klucza do pokoju w gospodzie w sytuacji gdy drzwi do pokoju były przynajmniej raz nim otwarte nie ma żadnego znaczenia.
Raz otwarte drzwi pozostają otwarte zawsze.
Takich rzeczy nikt zmieniać nie będzie.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

grekoimper

grekoimper

Użytkownicy
Immortal God
posty176
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Immortal God
nieprawda
Sprzedaż klucza do pokoju w gospodzie w sytuacji gdy drzwi do pokoju były przynajmniej raz nim otwarte nie ma żadnego znaczenia.
Raz otwarte drzwi pozostają otwarte zawsze.
Takich rzeczy nikt zmieniać nie będzie.
raz  otwarte  drzwi  są  otwarte  zgadza się
ale miałem  taką  sytuacje  akurat
bo  staram  się  zostawiać klucze od  danych  skrzynek w  tych  skrzynkach
i  tak  tez  zrobiłem  z  kluczem  w  gospodzie.Zostawiłem go w pokoju  w  skrzynce
i póki  po  niego  nie  poszedłem to nie  miałem  rozmowy  z tą  córką
oczywiście  ten  pokój był  już  otwarty
mi  chodzi  o  sytuacji  kiedy klucza  już  nie  mamy to  nie  ma  dialogu z  córką aby  iść  na  górę

I  chodzi  mi  o  to  aby  klucze już  użyte  znikały  z  ekwipunku bo  właśnie  raz  otwarte drzwi(skrzynki itp.)
są  już  zawsze  otwarte a  klucze  zaśmiecają ekwipunek
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Warunkiem nawiązania dialogu z Eleną w tym zadaniu jest posiadanie klucza.
Być może korzystniejsze było by, gdyby takim warunkiem była rozmowa z Orlanem o wynajęciu pokoju ale to wymaga analizy.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Patch jest gotowy, niestety było z nim kilka poważnych problemów i jego przetestowanie wymagało kilku dni serii poprawek.
Ja od 2 dni gram ma wersji Patch TEST 4 i działa prawidłowo na starych save.
Wnosi on to co zostało wymienione w temacie Read Me Lista Zmian w ostatnim poscie.
Dwie zmiany są istotne dla rozgrywki.
Jedna dla Maga Wody od 1 rozdziału i jedna dla Myśliwego od 4 rozdziału.

Oficjalna wersja tego FIX , zastępującego Patch Xardasa będzie dostępna w niedzielę (chyba), chcemy bowiem wprowadzić do pliku jeszcze możliwie jak największą liczbę drobnych poprawek.

Patch otrzyma nazwę Patch Skipera i nie będzie ABSOLUTNIE konieczne zastępowanie nim Patcha im.Xardasa.
Patch zawiera tez pewną niespodziankę, która poniekąd związana jest z jego nazwą.

patch Skipera zachowuje możliwość rozgrywki na starych save, jednak pewne zmiany mogą być ujawnione dopiero od nowej gry, nie mają one jednak wpływu na ukończenie bieżącej rozgrywki.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Ja myślę, że dobrze by było zmienić wygląd pasków zdrowia, many, oddechu na jakieś przyjemniejsze.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
To są paski firmowe Magic Team i już była mowa o tym,że tego zmieniać nie będziemy.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
A ja chcę żółwia :wstyd:. Dało by radę by chodził żółwie po plaży, tak jak w returning ? Czy za dużo roboty z tym by było ? Bo to mała rzecz, a by dawała odpowiednią dawkę humoru i był by nowy mob.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
No cóż, szkoda. Są przebajerzone :(
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
chicken doda zółwia jak będziew dobrym humorze

tymczasem ubaw na całego bo Ekipa Specjalna bada teraz Wszystkie Tajemnicze Skrzynie i Klucze.
CUDA szanowni Panowie odkryte zostały :lol2: :lol2: :lol2:
No ale ni, będziecie mieli lepszą zabawę w wersji 1.8 , która zresztą będzie się nazywać zupełnie inaczej....
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja zawsze mam dobry humor :ok:

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
pamiętaj co ja mam jutro na obiad :lol2:
a żółwiki można dać - to miłe zwierzątka
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Spróbuj go usmażyć, a takiego kopa zasadzę, że Ci wyleci ta sztuczna szczęka. Będziesz jadł miksowane dania. W skrócie " Papka ".

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
nie fikaj bo za karę zrobisz kolejne trzy zadania skryptowe ze zbieraniem rzepy :D
tymczasem dzieje się coraz więcej w zakresie innowacji i renowacji ....
na arzie bez ujawniania szczegółów bo nie jestem upoważniony ;D
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Będę fikał.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Nwm czy to się uda ale mam pomysł na epicki quest. Pamiętacie historię myśliwych walczących z ognistymi golemami, która była opisana w jednej z ksiąg w gothic 1. Gdy by dodać jakiegoś epickiego questa z tym związanego ? Jak nie to to według mnie najlepiej, w miejscu starcia dać jakiś dobry ukryty rękopis tego myśliwego z jego unikatową zbroją i łukiem. Przecież w gothic 1 jest tyle pomysłów zapisanych w księgach i opowieściach, że można dodać masę ciekawych  questów. Jak by co możecie przenieść do tematu popraw modyfikacji, bo nie byłem pewien gdzie to napisać. Ogólnie w g1 było wiele rzeczy, gdzie miało coś być, a nie ma, to wszystko można wykorzystać tutaj. Bodajże w gothic 1 alpha była jakaś misja z tym kryształem na bagnach, również ciekawy quest. Canthar, również musiał skądś wiedzieć, że jesteśmy zbiegami, można to rozbudować jako ciekawy quest.

Jestem pewnie, że jak by się w tym trochę poszperało, to by można trafić na kilka ciekawych rzeczy
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mamy już gotową listę postaci do Global Mod 1.8 Revisited. Będzie tych postaci aż 76 , w tym więcej niż połowa to nasi dawni koledzy z Kolonii Karnej. Każda postać będzie związana z nowymi misjami i będzie miała lore dialogi :)
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Popieram, i dodać tą buzukę chickena

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cały czas to badamy a co do jaskiń i skrzyń z GD to to bedzie to domena ekipy Łowców Nieumarłych, dla których szykuję serię questów mniej lub bardziej epickich ale zgodnych z Lore...
Mamy także na uwadze całą serie rzeczy związanych z niedokończonymi, usunietymi lub pominiętymi sprawami w G2 Nk. Bada to specjalna Komisja i pewne rzeczy stworzymy na tej bazie na nowo.

Post połączony: 2014-05-16, 21:33
Popieram, i dodać tą buzukę chickena
ale to broń Masowej Zagłady!
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Wersja 1.8 będzie kontynuacją Edycji Rozszerzonej do Gothic 1. Będą tam postacie z tego moda i niemal wszystko będzie obracać się jakoby akcja za czasów Kolonii Karnej toczyła się realiach ER. 
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry