Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 404718 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 404718

Odpowiedzi 1660

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Szykujemy też epicką misje dla gildii złodziei związaną z Jastrzębiami, ale szczegółów nie zdradzę :D
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
oraz nowe "siłowe" zadania dla Czarnych Jastrzębi na rozdziały 1-3
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, wykorzystujące także innych członków gildii poza Oskarem. 
 

Arthas19

Arthas19

Użytkownicy
posty31
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przesunicie warga pożeracza ślimalów głębiej w las bo zabija wieśniaków na polu Benngara oraz Baltazara jak pójdzie tam z owcami.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Akurat farmerów ma prawo zjeść, natomiast Balthazara nie powinien.
Rozważymy w taki razie jego przemieszczenie.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Co myślicie o dodaniu pakowania w bicki beziego? Mam na myśli, że im więcej siły będzie miał bezi tym bardziej przypakowany będzie wyglądał.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
tak to było w Panu Losów
obawiam się jednak że nadmiernie napakowany Bezi będzie niezbyt przyjemnym widokiem a cziterzy edytujący siłkę zaczną zgłaszać w bugach info że się im w ekranie nie mieści.
 :lol2:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
co? skoro sobie ktoś doda 9999999 siły to może zmienic wygląd set modelfatnes na 0 i bezi normalny jest
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#988 2014-04-29, 15:17(Ostatnia zmiana: 2014-04-29, 15:22)
To nie tak działa mój mistrzu. Po prostu będzie taki przedział:
Od siły 10 do 29
nic się nie stanie
Od siły 30 do 59
Bezi przypakuje
Od siły 60 do 99 i dalej
Bezi znów przypakuje
Jestem otwarty na sugestie w jakich przedziałach ma się mieścić.
Dlatego nie komentować jeśli nie wiecie jak to działa.

Post połączony: 2014-04-29, 15:20
Więc jak, robimy?

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ze swojej strony chciałbym zaproponować między innymi

- rozbudowanie alchemii, jakieś nowe mikstury stałe, albo czasowe tak aby wszystkie zioła miały jakieś praktyczne zastosowanie, żeby opłacało się je zbierać, a najlepiej, żeby alchemia odgrywała jakąś większą role w rozgrywce.
- nie wiem jak wygląda sprawa z Constatntino czy są jakieś specjalne mikstury które czeladnik może sprzedawać innym kupcom, bo koniec końców Constantino to chyba najmniej opłacalny wybór, przydałoby się zwiększyć w jakiś sposób jego znaczenie.
- stworzyć rutyny większości nowych postaci, bo większość stoi w tym samym miejscu przez pół gry, albo np. zdarza się, że Bromor zamiast za ladą stoi przed nią a ochroniarze stoją w ogóle jakoś koślawo, to samo tyczy się Oskara i Laresa, gdyż obydwaj chcą usiąść na tym samym krzesełku w tym samym momencie przez co jeden stoi nad drugim, brzydko to wygląda. Ogólnie właśnie sprawa rutyn postaci mnie boli, bo większośc nowych nie robi praktycznie nic poza staniem, przez co nie czuć, że te postacie "żyją"
- fajnie by było gdyby dodano efekty podpalenia do czarów ognia i ognistego łuku i ew jakiś efekt magiczny do magicznego łuku/kuszy.
- jeśli jest możliwość dodania zatrutych strzał (jak w modzie Jaktyl)to też było by spoko, tego mi zawsze brakowało w gothicu.
- usunąć efekt płonącego pancerza, a zamiast tego można by dodać jakiś delikatny efekt magiczny jak jest na napojach szybkości/leczniczych, albo nie dawać nic.
- i rzecz która mnie boli chyba najbardziej to pancerze myśliwych, aż nie chce się wierzyć że tego moda robił ten sam team co Dark Sage, wiekszość jest nawet nawet, ale ten lekki pancerz myśliwego pali w oczy niesamowicie, nie da sie go zastąpić jakimś innym?


No a z takich chyba mniej realnych przydałoby się:

- ulepszanie pancerzy, ale to raczej marzenie, żeby zbudować jakiś zaawansowany system ulepszania, dodać jakieś nowe materiały czy coś.
- dodanie nowych NPC na farmach, może jakieś nowe questy,albo chociażby zwykłych bezimiennych farmerów, żeby te farmy były bardziej "żywe", a może strażników miejskich na farmach akila i lobarta hmm?
- co prawda jestem dopiero w 1 rozdziale więc nie wiem czy coś takiego jest, ale może warto byłoby zwrócić uwagę na wątek konfliktu Onara z miastem, jakoś go urozmaicić, bo niby jest, ale na papierku. Mozna by było dodać jakieś questy związane z przekonywaniem farmerów by popierali onara bądź miasto, coś w tym stylu.

No to chyba tyle, czekam na jakąś odpowiedź, co z tego jest możliwe, a co jest niewykonalne.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
- rozbudowanie alchemii, jakieś nowe mikstury stałe, albo czasowe tak aby wszystkie zioła miały jakieś praktyczne zastosowanie, żeby opłacało się je zbierać, a najlepiej, żeby alchemia odgrywała jakąś większą role w rozgrywce.
tak to będzie, pisałem o tym wyżej


Cytuj
- nie wiem jak wygląda sprawa z Constatntino czy są jakieś specjalne mikstury które czeladnik może sprzedawać innym kupcom, bo koniec końców Constantino to chyba najmniej opłacalny wybór, przydałoby się zwiększyć w jakiś sposób jego znaczenie.
ponieważ nie chcę psuc zabawy to powiem tylko że nie - już tez cos tam było powyżej o tym

Cytuj
- stworzyć rutyny większości nowych postaci, bo większość stoi w tym samym miejscu przez pół gry, albo np. zdarza się, że Bromor zamiast za ladą stoi przed nią a ochroniarze stoją w ogóle jakoś koślawo, to samo tyczy się Oskara i Laresa, gdyż obydwaj chcą usiąść na tym samym krzesełku w tym samym momencie przez co jeden stoi nad drugim, brzydko to wygląda. Ogólnie właśnie sprawa rutyn postaci mnie boli, bo większośc nowych nie robi praktycznie nic poza staniem, przez co nie czuć, że te postacie "żyją"
niewiele z tego zmienialiśmy, nie mamy wystarczająej ekipy do takich rzeczy ani porządnych testerów żeby to potem dokładnie posprawdzać
Cytuj
fajnie by było gdyby dodano efekty podpalenia do czarów ognia i ognistego łuku i ew jakiś efekt magiczny do magicznego łuku/kuszy.
to jest tylko trzeba trafić na istotę , która da się podpalić


Cytuj
- jeśli jest możliwość dodania zatrutych strzał (jak w modzie Jaktyl)to też było by spoko, tego mi zawsze brakowało w gothicu
to sie da zrobić zapewne tak jak zrobiliśmy ogniste i Wygnania

efekt palenia zostaje - taki był w global i zmieniać nie będziemy
podobnie z pancerzami Myśliwych - takie zrobili i takie zostaną, zresztą wielu osobom się podobają , mnie także
Cytuj
ulepszanie pancerzy, ale to raczej marzenie, żeby zbudować jakiś zaawansowany system ulepszania, dodać jakieś nowe materiały czy coś.
to akurat mamy gotowe tylko nie udało się przetestować tego systemu z wersji 1.13 - zapewne zastapimy go systemem z "Kuzniec 2"
Cytuj
- dodanie nowych NPC na farmach, może jakieś nowe questy,albo chociażby zwykłych bezimiennych farmerów, żeby te farmy były bardziej "żywe", a może strażników miejskich na farmach akila i lobarta hmm?

Cytuj
- co prawda jestem dopiero w 1 rozdziale więc nie wiem czy coś takiego jest, ale może warto byłoby zwrócić uwagę na wątek konfliktu Onara z miastem, jakoś go urozmaicić, bo niby jest, ale na papierku. Mozna by było dodać jakieś questy związane z przekonywaniem farmerów by popierali onara bądź miasto, coś w tym stylu.
cos jest już robione w tym kierunku
raczej robimy coś innego scenaruszowo na większą skalę
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Ciekawe komu się te beznadziejne w 3 minuty robione pancerze podobają :/
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proponuję dodanie expa za pokonanie oscara bo nie dość, że w początkowych etapach gry ma nas dosłownie na hita to 0 doświadczenia za niego to jakaś kpina :D
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
za niego celowo nie ma exp
tak ma być jeśli jesteś Czarnym Jastrzębiem
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#995 2014-04-29, 17:24(Ostatnia zmiana: 2014-04-29, 17:30)
Dobra, skończyłem grać w swoje gierki :F i dałem sobie 1 min czasu na napisanie tego.
Wtedy, gdy pójdziemy spać nasza masa jest brana z siły * 10% więc miłego pakowania :). Przy każdej ilości siły będą widoczne zmiany.
Oczywiście pomyślałem o górnej granicy ze względu na cheaterów. Powyżej 200 siły nie będą widoczne zmiany. Dobranoc.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Przebieg prac nad wersją Global Mod PL
#996 2014-04-29, 20:45(Ostatnia zmiana: 2014-04-30, 20:12)
pracujemy nad przeróbką skupu fantów u Halvora - to będzie gotowe dziś
pracujemy nad dodaniem Mikstur Czasowego Działania - to będzie gotowe juitro

Post połączony: 2014-04-30, 20:12
paser działa już jak należy ale mikstur na razie nie będzie
inne poprawki w temacie Read me

ponadto małe sprostowanie - nie będzie pliku Mod 1Majowy - będzie jednak FIX 1Majowy czyli ulepszony Patch Niedzielny z upgrade o wszystkie rzeczy zmienjione po nim oraz nowym skupem łuków i kusz u Kelvina
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak mi się przypomniało, że chcieliście być zgodni z lore przedstawioną w Velayi i Piratenlaben, a w Velayi przecież pojawia się Valentino, a akcja moda dzieje się po Gothicu II :(
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Pod względem nawiązań, wiadomo że nie będzie 100% zgodności. A w sumie co do Valentino to można łatwo wyjaśnić, bo można go przecież zostawić przy życiu i on przeżyje. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra kolejne propozycja, jednak tutaj głównie lekkie zmiany skryptowe:
- Narus, Drakash, Helmchen. No popatrzcie tylko jak to idiotycznie wygląda! Gdy się spotykają na rozdrożu przy farmie Onara stoją jak słupy, czasem plecami do siebie i nic nie robią. Wiem, że to tak tylko do rozdziału II, no ale ludzie błagam! Przesuńcie też Grega, bo to trochę nienormalne, że sobie tak stoi koło Sojuszu Pięciu i nic.
- Helmchena też przesuńcie, albo dajcie jakiś dialog z Saturasem nawiązującym do niego, bo to też głupio wygląda :(
- Oskar i Lares w tawernie Kardiffa, jedno krzesło, wiecie o co mi chodzi :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry