Mam taki mały problem z działaniem przerobionego kryształu portalu, z którego "utworzyłem" Kryształ rudy". Jego przeznaczeniem jest dawanie 100 bryłek rudy przy użyciu, ale tylko raz dziennie(czyli jeśli zechcemy użyć go ponownie po dajmy na to 3 sekundach wyskakuje napis, że trzeba poczekać jeden dzień). Chicken podał mi takie rozwiązanie skryptu:
////////// Kryształ rudy ///////////
INSTANCE OreCristal(C_Item)
{
name = "Kryształ rudy";
mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MISSION|ITEM_MULTI;
value = 300;
visual = "damonminiviolet1.3DS";
material = MAT_STONE;
on_state[0] = orecristal_use;
scemename = "MAPSEALED";
description = name;
text[0] = "Ten kryształ raz dziennie";
text[1] = "obdarza właściciela";
text[2] = "rudą w ilości";
text[3] = "100 sztuk.";
text[4] = "";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = value;
};
var int NextDay;
func void orecristal_use()
{
var int NextNumber;
if (NextDay >= Wld_GetDay()-1)
{
NextNumber = 1;
};
if (NextNumber == 0) || (NextNumber == 1)
{
NextNumber = 2;
PrintScreen ("Otrzymano 100 bryłek rudy", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItem (self, OreCristal);
CreateInvItems(hero, ItMiNugget,100);
}
else
{
PrintScreen ("Musisz odczekać jeden dzień!", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItem (self, OreCristal);
};
};
I działa tylko dawanie 100 bryłek rudy, ale cały czas mogę używać tego itemu. Jak to poprawić, żeby po użyciu trzeba było odczekać jeden dzień przed ponownym użyciem?