Mam taki mały problem z działaniem przerobionego kryształu portalu, z którego "utworzyłem" Kryształ rudy". Jego przeznaczeniem jest dawanie 100 bryłek rudy przy użyciu, ale tylko raz dziennie(czyli jeśli zechcemy użyć go ponownie po dajmy na to 3 sekundach wyskakuje napis, że trzeba poczekać jeden dzień). Chicken podał mi takie rozwiązanie skryptu:
////////// Kryształ rudy ///////////
INSTANCE OreCristal(C_Item)
{	
	name 				=	"Kryształ rudy";
	mainflag 			=	ITEM_KAT_NONE;
	flags 				=	ITEM_MISSION|ITEM_MULTI;		
	value 				=	300;
	visual 				=	"damonminiviolet1.3DS";
	material 			=	MAT_STONE;
	on_state[0] 		=	orecristal_use;
	scemename 			= "MAPSEALED";
	description			=	name;
	text[0] = "Ten kryształ raz dziennie";
	text[1] = "obdarza właściciela";
	text[2] = "rudą w ilości";
	text[3] = "100 sztuk.";
	text[4] = "";
	text[5] = NAME_VALUE;
	count[5] = value;
};
var int NextDay;
func void orecristal_use()
{
var int NextNumber;
if (NextDay >= Wld_GetDay()-1)
{
NextNumber = 1;
};
if (NextNumber == 0) || (NextNumber == 1)
{
NextNumber = 2;
PrintScreen ("Otrzymano 100 bryłek rudy", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItem (self, OreCristal);
CreateInvItems(hero, ItMiNugget,100);
}
else 
{
PrintScreen ("Musisz odczekać jeden dzień!", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItem (self, OreCristal);
};
};
I działa tylko dawanie 100 bryłek rudy, ale cały czas mogę używać tego itemu. Jak to poprawić, żeby po użyciu trzeba było odczekać jeden dzień przed ponownym użyciem?