Nowy czar 3056 6

O temacie

Autor CichoCiemnyGra

Zaczęty 4.03.2014 roku

Wyświetleń 3056

Odpowiedzi 6

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Nowy czar
2014-03-04, 18:29(Ostatnia zmiana: 2014-03-06, 14:51)
Witam. Udalo mi sie zrobic nowy czar, ale mam 2 problemy:
1.Zrobilem nowy czar na podstawie smiertelnej fali, ale obrazenie zadaje dopiero gdy podejde maksymalnie do wroga.
2.Napisalem w text.d

Cytuj
const string NAME_SPL_FalaCiemnosci         = "Fala Ciemności";
Ale po wlaczeniu czaru zamiast Fala Ciemności pojawia mi sie NAME_SPL_RESERVED_90
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Co do 2:
Nazwę wyświetlaną musisz określić w innej linijce w pliku text.d, koło linijki 370.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Nowy czar 2 problemy
#2 2014-03-04, 20:05(Ostatnia zmiana: 2014-03-04, 20:15)
Dzieki dziala :)
Teraz jak naprawic zasieg czaru  :huh:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Myślę, ze tutaj znajdziesz odpowiedź :
http://themodders.org/index.php?topic=21292.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Nowy czar 2 problemy
#4 2014-03-05, 17:35(Ostatnia zmiana: 2014-03-06, 08:57)
Dzieki Dziala :)
Ale pojawily sie 2 nowe problemy:
1.mam ustawiona wymagana mane na 10, a zabiera mi 150 (tyle ile wczesniej ustawilem).
2.Mam tylko 10 many, jak uzyje czar to mam -140 many.

Sprobuje zrobic nowy czar od nowa, poniewaz ten byl tylko dla testu i napisze czy dziala czy nie.


Post połączony: 2014-03-05, 21:01
Zrobilem czar na podstawie ognistego deszczu, ktory wymaga 150 pkt. many. Ja w swoim czaru ustawilem 100 pkt. many. ale w grze potrzeba 150 many.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dzieję się tak, ponieważ:
Powód nr 1: W instance Twojej runy nie zmieniłeś count[1] = SPL_Cost_MassDeath; na count[1] = SPL_Cost_nowyCzar;
Powód nr2: W pliku SPELL_nazwaCzaru.D >
Cytuj
func int Spell_Logic_Massdeath(var int manaInvested)
{
   if(Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_COST_SCROLL4))
   {
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else if(self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_MassDeath)
   {
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else
   {
      return SPL_SENDSTOP;
   };
   return SPL_SENDSTOP;
};
Cytuj
func void Spell_Cast_Massdeath()
{
   if(Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_COST_SCROLL4;
   }
   else
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_MassDeath;
   };
   self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;
};
Tam gdzie na czerwono to mogłeś nie zmienić na własną stała (SPL_Cost_nowyCzar)

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Nowy czar
#6 2014-03-07, 15:37(Ostatnia zmiana: 2014-03-07, 15:44)
Cytuj
//************
// SPL_BeliarRain
// ************

const int SPL_Cost_BeliarRain         = 100;
const int SPL_Damage_BeliarRain       = 600;


INSTANCE Spell_BeliarRain (C_Spell_Proto)
{
   time_per_mana         = 0;
   damage_per_level      = SPL_Damage_BeliarRain;                      
   damageType            = DAM_MAGIC;                              
   targetCollectAlgo      = TARGET_COLLECT_NONE;
};

func int Spell_Logic_BeliarRain   (var int manaInvested)
{
   if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
   {
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_BeliarRain)
   {      
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else //nicht genug Mana
   {
      return SPL_SENDSTOP;
   };
};

func void Spell_Cast_BeliarRain()
{
   if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
   }
   else
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_BeliarRain;
   };
   
   self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;
};

@chicken
Zauwazylem, ze masz SPL_Cost_Scroll4. Jak dopisuje 4 do SPL_Cost_Scroll to wyskakuje blad SPL_Cost_Scroll4.


Post połączony: 2014-03-07, 15:44
@chicken
Count[1] nie ma nic do czaru, to tylko opis przedmiotu, mozna tam napisac nawet 9999 wymaganej many a bedzie potrzeba mniej.
Mam ustawione:
TEXT[1]      =   NAME_Manakosten;      COUNT[1]      =   SPL_Cost_BeliarRain;
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry