[G2NK] Wasteland Mod 2 80743 118

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 11.02.2014 roku

Wyświetleń 80743

Odpowiedzi 118

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#60 2014-05-13, 22:37(Ostatnia zmiana: 2014-05-13, 22:54)
Tamtą jaskinię przy NO dodam, bez obawy. :P Graveir - tak, robię zmiany na wersji open-beta(do ściągnięcia w pierwszym poście). Cmentarzysko orków może dodam, podobnie jak Wolną Kopalnię. Pomyślę nad tym. Jest to możliwe i powinno być całkiem proste.

Zmieniłem tekstury w części magów, poniżej przedsmak. Widzę, że będę musiał od nowa nałożyć tekstury, bo mapping jest nieodpowiedni, ale to potem. EDIT: już poprawione.

 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

(G2NK) Wasteland Mod
#61 2014-05-14, 09:01(Ostatnia zmiana: 2014-05-14, 09:22)
Dodałeś śnieg na górze i dole tekstur, ale dalej ich kolor się gryzie. Ja bym je troszeczkę "zmroził" . Coś takiego mi wyszło w gimpie robione na szybko:


Zmniejszyłem jedynie nasycenie kolorów i zwiększyłem jasność + kontrast. Ten śnieg, który dodałeś też się rozjaśnił, co trochę psuje efekt bo miał dobrą barwę na początku.

Podobnie przez twórców zmrożona została np. karczma, porównaj jak te drewniane pale brązowe się zmieniły (prócz koloru drewno zmieniło się chyba też na kamień, ale to taki mały szczegół xD ):
Spoiler



A do karczmy może dorzucić parę zasp mniejszych po bokach? Żeby nie stała taka "goła"?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#62 2014-05-14, 09:42(Ostatnia zmiana: 2014-05-14, 13:00)
Spoko, sam też już myślałem nad zaspami przy karczmie, choćby dlatego bo waynet przez nie leciał. xD

EDIT: Tekstura zmieniona, karczma przysypana, jaskinia odśnieżona.  :ok: Poza tym zacząłem się przyglądać cmentarzysku orków i wolnej kopalni. Może coś z tego będzie.

EDIT2: Udało mi się uruchomić Wolną Kopalnię i Cmentarzysko Orków. Już część rzeczy też pozmieniałem i dodałem potwory. :D Kilka screenów:

 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No to czekam z niecierpliwością xD Jak dodasz Cmentarzysko orków to będę w pełni zadowolony i od razu pobieram ulepszoną wersję GD(dobrze, że nie rozpędziłem się w prowadzaniu zmian za bardzo) :D PS. A przywróciłbyś ten most do miasta orków przy okazji? Taka drobna zmiana kosmetyczna, a przydatna(przynajmniej wg mnie).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też mi trochę było, żal tego mostu. Poza tym, gdy zwiedzałem z Diegiem GD, ten tępak nie potrafił wskoczyć na skarpę, po której się wychodzi z tego bajora, gdzie leży most :D Można to uznać za minus.. ale także i plus - takie zabezpieczenie przed zbytnim wybijaniem orków z pomocą Diega:P

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
To co Caesum, przywrócisz ten most?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej nie, bo wydaje mi się to jednym z ważniejszych zmian. PB chciało coś tam zrobić, o czym świadczy min. przechylona brama, więc zostawiam jak jest. Mogę co najwyżej poprawić waynet.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No nic, najwyżej sam stworzę jakiś prowizoryczny mostek xD W przyszłym tygodniu jest szansa na wydanie poprawionej wersji? A i czy rozwiązałeś problem z kołowrotem w Klasztorze Zmiennokształtnych? Bo wystarczy kołowrót przesunąć przed bramę, jednak w tej wersji wcześniejszej buguje się gra przy próbie uruchomienia go.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W przyszłym tygodniu raczej nie, bo zaciąłem się przy Cmentarzysku Orków i Wolnej Kopalni. Powinienem zrobić ich retex w klimacie G2, ale mają tak zróżnicowane tekstury, że nie mam co do tego pewności. Niby miasto orków i komnaty magów też oteksturowałem na nowo, więc chyba wypada coś zrobić, ale doprawdy nie wiem.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak tylko, że tamte miejsca były na powierzchni i bezpośrednio tworzyły całość z "resztą świata" więc ich niedzisiejsza kolorystyka mocno rzucała się w oczy:P Moim zdaniem, osobne zeny można zostawić takie jak były. Ewentualnie zrobić coś przy Wolnej kopalni, bo w końcu już jest od dawna nieużywana... więc powinna popaść trochę w zaniedbanie. Właśnie kto tam teraz będzie "mieszkać" ? :P Proszę tylko nie jaszczuroludzie / orkowie bo ich już jest wbród.... Może nieumarli? Cmentarzysko Orków moim zdaniem można zostawić takie jak jest w G1.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę tylko nie jaszczuroludzie / orkowie bo ich już jest wbród.... Może nieumarli? Cmentarzysko Orków moim zdaniem można zostawić takie jak jest w G1.
... Już mam waypointy zrobione pod orków...  :lol2: Nie no, to jeszcze nie jest takim problemem, chociaż orkowie by tam najlepiej pasowali, bo są również w kotle. Pamięta ktoś, co było tam w innych modach?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W Returningu byli orkowie.. ale oni tam byli wszędzie praktycznie więc to się nie liczy :P No to jak już zrobiłeś te waypointy to może nie zmieniaj całości, a troszkę zróżnicuj to co jest. Tzn. tu orkowie, tu pełzacze, a gdzieś jeszcze grupka nieumarłych:P

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pełzacze już są, z G1. :P A nad nieumarłymi pomyślę, chociaż nie mam pewności.
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Przydałoby się też zamknąć te wejście (tunelowe) do bagiennego smoka... Wcześniej tam nic nie było...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#74 2014-05-22, 19:21(Ostatnia zmiana: 2014-05-22, 19:27)
^ Niestety, ale ja tylko dodaję lokacje, nie usuwam. Jeżeli Piranha dodała jakąś nową jaskinię czy ruiny to ja je zostawiam w spokoju. :)


Mod w wersji finalnej jest prawie na ukończeniu. Dodane zostały przeze mnie lokacje i postarałem się też usunąć błędy, jakie zostały mi wskazane(choć nie wszystkie umiałem). Teraz ja odpoczywam, a Tuptuś odwala brudną robotę, sprawdzając czy czegoś nie popsułem. :F W każdym razie ostatnio pomyślałem sobie, że może warto by było zaktualizować mapę Górniczej Doliny. Poniżej daję efekt mojej roboty i pytam się was - czy coś trzeba poprawić w tym co dodałem? Czy uważacie, że brakuje tu czegoś ważnego?

Oczywiście jest również wersja z zaznaczonymi lokacjami trzech kopalń rudy.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Piękna mapka, propsik:D Co do błędów, to z usunięciem których jest problem?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki. :F Odnośnie błędów, największy problem stanowi dla mnie zrobienie w pełni polskich skryptów + naprawienie młocarni. W przypadku pierwszego jest to związane z moją niewiedzą w kwestii skryptów, drugie nie mam pojęcia, bo w 3ds maxie młocarnia wygląda ok. Może jeszcze ponownie ją oteksturuję dla pewności, ale jak na razie nie wiem co z nią nie tak.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mapa wygląda naprawdę nieźle :D Z ciekawości spytam, ciężko było ją zrobić? :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacząłem o 17, skończyłem o 19. :F Najgorzej było dodać takie miejsca jak klasztor, no i narysować drogi, bo ręka mi się trzęsie. Na szczęście wystarczyło zrobić rendery niektórych kluczowych miejsc w 3ds maxie i dopasować do mapy. Drogi z kolei narysowałem za pomocą opcji pióro, które teraz wiem do czego służy. :ok: Reszta to już tylko zmiany kolorów, cienie i sporadycznie wyostrzanie. Oczywiście w zasobach dodam plik .PSD z projektem mapki.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Co do tej mapy to(jeśli nie dodałeś jej do gry)daj również do kupienia mapę z tymi kopalniami xD Jednak jak dla mnie trochę dziwnie wygląda ten kawałek mapy, gdzie jest zaznaczony Klasztor Zmiennokształtnych :D
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry