Brak dubbingu w nowym dialogu Gilberta. 1216 3

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 12.12.2013 roku

Wyświetleń 1216

Odpowiedzi 3

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam taki dziwny problem. Wcześniej dodałem dubbing do Diega i Thorusa, który działa do tej pory. Ale jeśli dodam plik dźwiękowy Gilberta to pojawia się dialog, ale go nie słychać. Oczywiście, zanim ktoś napisze tekst typu "Zreparsowałeś skrypty" itp odpowiadam:
1)Zreparsowałem skrypty
2)Stworzyłem nowy plik ou.bin
3)Dodałem pliki audio o takiej samej nazwie do folderu _Work\Data\Sound\SPEECH np.
instance DIA_GILBERT_KRAUT1(C_Info)
{
npc = Non_1500_Gilbert;
nr = 1;
condition = dia_gilbert_kraut1_condition;
information = dia_gilbert_kraut1_info;
permanent = 0;
important = 1;
};


func int dia_gilbert_kraut1_condition()
{
if(Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Gilbert_EXIT) || Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Gilbert_First))
{
return 1;
};
};

func void dia_gilbert_kraut1_info()
{
AI_Output(self,other,"DIA_Gilbert_Kraut1_04_01"); //I prawie zapomniałem o najważniejszym.
Czyli plik audio z tym tekstem nazwałem DIA_Gilbert_Kraut1_04_01.wav
4)Stworzyłem paczkę z modem(ze skryptami osobno i osobno same pliki .wav Gilberta)
5)Zachowałem przy tym strukturę katalogów(dowód w postaci screena poniżej)
http://oi44.tinypic.com/2j1lgt0.jpg
6)Dodałem odpowiednią linijkę w pliku .ini moda
[INFO]
title=Kartofel
description=!<symlink>DM.rtf
authors=The Poziomkaz
version=2.02
webpage=http://www.poziomkaz.pl/
icon=1

[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension ".mod"]
vdf=DM_Anim.mod  DM_Meshes.mod  DM_Sounds.mod  DM_Speech.mod  DM_Tex.mod  DruidLOD_World.mod  Skrypty.mod  Mowa.mod

[SETTINGS]
world=WORLD.zen
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters= time -= 8.00
force_subtitles=1
force_animatedWindows=0
show_info=0

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
Może mi ktoś wyjaśnić, jakim cudem wcześniej dubb Diega i Thorusa zadziałał, a teraz u Gilberta są problemy? Dodam, że nawet jeśli stworzę paczkę z dubbingiem(tylko teksty Gilberta pokazane na screenie)to i tak nowe teksty Diega posiadają dubbing.
Edit: Sprawdziłem również parametry plików audio. Różniły się od tych działających, ale po nagraniu z takimi samymi parametrami dalej nie słychać Gilberta.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Konkretniej jakie to parametry?

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Kanał mono, bit depth 16, częstotliwość 44,1, PCM
Edit: Jak nagram u siebie w częstotliwości 16000 i 16 bit to dialog słychać. Ale czemu pozostałe(działające dialogi nagrane przez innych), które mają parametry wymienione na początku słychać, a tych moich nie?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja zwykle mam parametry takie i zawsze działają:
Szybkość transmisji bitów: 177kb/s
Rozmiar próbki audio: 4 bitów
Kanały: 1 (mono)
Częstotliwość próbkowania audio: 44 kHz
Format dźwięku: IMA ADPCM

Polecam program Goldwave którym możesz takie parametry sobie ustawić no i program zmniejsza dwukrotnie rozmiar kwestii.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry