Z tego co widzę większości z Was przypadł do gustu pomysł z odbudową starego miasta Orków, tego przed ŚŚ. Orkowie byli tam od zawsze i dobrze by było gdyby nadal tam byli. Więc poza odbudową wypadałoby też je powiększyć, zabrać Orków z tego ich Nowego Miasta i umieścić ich przed ŚŚ. A co z podziemnym? Wogle nie rozumiem jak tak wielkie miasto pojawiło sie w ciągu paru tygodni, gdy mu leżeliśmy w ŚŚ, bez sensu. Wywalić je, nie podoba mi się ono i szczerze wolę to stare z G1. Dolina Cieni jako lokacja nadal bedzie przymusowa do ogarnięcia ale wejście do niej zrobić w mieście z G1.
I teraz tak, SK zawaliła więc nie ma tam wejścia (przybajmniej nie na razie i nie tam gdzie było w G1 ;) )
Przed wejściem do obecnego Miasta Orków. Tam na samym dole gdzie sa Smocze Zębacze postawić drewnianą barykade i zamknięte drzwi. W II rozdziale Garond po otrzymaniu raportu o wydobyciu rudy nie daje nam wiadomości dla Hagena, tylko zleca jeszcze jedno zadanie. Mianowicie, opowiada nam jak to w nocy, gdy maszerowali do Zamku, po drodze zauważyli niebieskie światło, tam gdzie jest chciałem postawić barykade. Garond wysłał paru rycerzy, knechtów i kopaczy zeby sprawdzili co tam jest. Mowi że z Zamkowego okna widać barykade ale nie wie co tam sie dzieje bo Orkowie otoczyli Zamek. Ma nadzieję że Rycerze natrafili tam na złoża rudy, każe nam to sprawdzić i daje klucz do drzwi. Wchodzimy do środka i okazuje się że kopacze przebili się przez ścianę i trafili gdzie? Do SK

. Ale jest problem, w srodku aż roi sie od zdechlaków. Wybijamy ich, rycerze nam dziękują i mówią ze nie długo zaczną wydobycie rudy. Wracamy do Garonda, ten jest bardzo happy i daje nam wiadomość dla Hagena, jemu też o tym mówimy. III rozdział. Hagen potrzebuje informacji jak mają sie sprawy w SK (przy okazji robimy zadanie dla gildii Kupców). Wbijamy do SK. W środku wszystko git ale rycerze informują nas że za krarą, tam gdzie w G1 jest Królowa Pełzaczy coś sie dzieje a my mamy to sprawdzić. Wchodzimy, wybijamy wszystko, przy okazji tam szukamy zjaw dla Gomeza. VII rozdział. Teleportujemy sie do Zamku a tu zdziwko, sami Orkowie. Idziemy do SK a w środku sa wszyscy z Zamku razem z Hagenem i jego ludźmi. Pytamy jak tam dotarli. Okazuje się ze wykopali tunel i przeszli w nocy, dla pewnosci zawalili korytarz. Można wstawić gdzieś jakieś drzwi a za nimi zwykłe skały. Ludzie Garonda zauważyli Hagena gdy ten chciał odbijać zamek i go ostrzegli. Teraz wspólnie szykują planpozbycia się Orków z GD oczywiście my im pomagamy i razem rozwalamy Orków.
W bocznych korytazach Kopalni wstawić łóżka, książki itd, to będą miejsca dla Paladynów. Można też dodać zadanie z przyprowadzeniem oddziału Marcosa i Fajetha a także zwerbowania Węża, bo zna się na swojej robocie.
Ma to jakieś szanse na realizację?