Seria Dark Souls 247075 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 247075

Odpowiedzi 728

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale ma limit fps 1 a zdjęcie ich to problemy ;/
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest jakiś instalator do tych fixów wszystkich? Nie chce mi się z tym bawić a bym pograł może.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma, ale mogę Ci zrobić paczkę. Myślałem zresztą, żeby napisać program do konfiugracji DSFixa.

Tylko już zagraj, jak Ci tę paczkę wyślę i nie bądź McDunem, który cały czas kręci dupę wokół tematu, ale boi się dotknąć :F
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Just do it. Chcę kupić na następnej promocji, ale ludzie ostatnio narzekają pod poradnikiem na Steamie, że im gra nie chce działać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już ogarnąłem. Kim sie fajnie gra?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż, mogę tylko powiedzieć, że mi wszystko działa :v Jakbyś miał problem z dsfixem to mogę pomóc - on też źle skonfigurowany, może blokować uruchomienie soulsów.

@Cragann - początkowa klasa ma znaczenie tylko na początku, ogółem to rozbudowujesz swoja postać w jakim kierunku chcesz. No a styl gry musisz już sobie sam dobrać jaki Ci pasuje. Sam najwięcej frajdy czerpię z graniem lekką postacią z rapierem, ale niczego tym nie sugeruję. Masz DSCM do naprawy multiplayera?
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam. Przyda mi się to? Nie mam zbytnio zamiaru po multi grać.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli masz oryginał, to multi jest niekonieczną koniecznością c: Nie wiem czy obejrzałeś materiał, który wcześniej linkowałem - ale wyjaśnia on w jaki sposób multi jest zbudowany dla singla. Nie jest osobnym trybem, ale trzyma się całości. Lubię to tłumaczyć tak - wyobraź sobie, że grasz sobie w singla gothica i w środku jakiegoś zadania wpada Ci do gry obcy gracz z chęcią zamordowania Cię w walce PvP lub wzywasz sobie kogoś, do pomocy w miejscu, gdzie masz problem :D

https://www.youtube.com/watch?v=IDUuLtxrWzM

Trailer multi z DS3, ale w każdej części założenia są takie same.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam dosyć mocne przypuszczenia że nie działa tak jak trzeba. Po pierwsze, gre mogę odpalić tylko przez steama, myszka nie działa i kursor widać w grze. Przypuszczam że ty masz już to poustawiane tak jak trzeba. Jak byś miał pliczki z konfigiem, a może nawet link do nich, to są nawet szane że bym cie spropsował.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To zabrzmi komediowo już pewnie, ale potrzebujesz do tego jeszcze DS Mouse Fixa xD
https://www.reddit.com/r/darksouls/comments/2poy4d/patched_dsmfix_for_steamworks_edition/
Nie wiem jak to działa niestety, nigdy nie grałem na K/M, only pad.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Bo tylko casuale grają na padzie.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem DSMfixa, ale moja wersja najwidoczniej nie działała, ta od ciebie już tak, dzięki.
Pograłem chwile i póki co to już mnie denerwuje latanie od ognisk, plusów nie widze, przynajmniej jeszcze. Może jeszcze zagram kiedyś :v
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Byłeś już w firelink? Gdzie poszedłeś stamtąd? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Pograj trochę, możemy też włączyć multi i Cię poprowadzę przez początek (patrząc jak umierasz).

 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najpierw poszedłem w górę i dostałem srogi wpierdol od szkieletów :v
Później poszedłem na dół i tam jest łatwiej, skończyłem przy duchach, ale pewnie pogram jeszcze.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#494 2016-11-11, 16:37(Ostatnia zmiana: 2016-11-11, 16:50)
Ahh, prawdziwe dark souls experience xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I jak? C:
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdążyłem załapać idee soulsów, musisz męczyć się do momentu w którym w końcu zaczynasz zabijać tych chujków, do tego momentu gra jest bardziej jak mitręga, ale kiedy już do tego dojdziesz, każdą kolejną walkę traktujesz jak wyzwanie które warto podjąć, bo wiesz że będziesz miał radoche jak w końcu wygrasz, fajne.
Gry nie skończyłem, nie gram w nią ani żadną inną, ale do soulsów jeszcze pewnie wrócę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Poczekaj na Ornstaina i Smouga :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może kiedyś, nie gram w gierki ;d
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Czy ktoś na klawiaturze przeszedł Dark Soulsa? Będę musiał sobie załatwić pada, bo czuję dyskomfort.  :|
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry