Mount&Blade 2: Bannerlord 100023 206

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 27.09.2013 roku

Wyświetleń 100023

Odpowiedzi 206

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Mount&Blade 2: Bannerlord
2013-09-27, 22:24(Ostatnia zmiana: 2014-01-11, 18:17)
W końcu screeny!
Spoiler




Spoiler




Spoiler




Reszta screenów tutaj: http://www2.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Media
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spoko mod, Pagan. Tak trzymać.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jaram się!!! Tylko mała obawa: na screenach ekwipunek wydaje się być tylko odświeżonym  z warbanda, mam nadzieję że będzie też dużo nowego. Ale... to w końcu dopiero wczesna wersja.  :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Mount&Blade 2: Bannerlord
#3 2013-09-28, 11:50(Ostatnia zmiana: 2013-09-28, 12:31)
To w dużej części są odświeżone wersje starych modeli, tzn inspirowane starymi ale robione od nowa. Z tego co wiem własnie teraz starają się aby nie pozostał ani jeden stary model, tak jak to było w Warbandzie.

Właśnie, akcja gry ma się toczyć krótko po upadku imperium, mają być trzy główne frakcje+ upadające Imperium.
Cytuj

The once-mighty Calradic Empire is in a state of decline. Warlike tribes have seized swaths of its territory. Client kingdoms have declared their independence. The Emperor has died without leaving an heir, leaving three jealous factions to scramble for power. Mercenary companies, bandit lords and nomads hover on the sidelines like vultures waiting for a meal.

A hero who can master the art of single combat, of leading armies in battle, of plotting ambushes and raids, and of exploiting the rivalries of noble houses and tribal clans may be able to unite this Empire -- or, alternately, to deal it the final blow that sends it crashing down. Will Calradia experience one final sunset e of imperial glory, or slip into a night of chaos before a new age dawns?”
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nadzieję, że oprócz odtworzenia eq z WB, zrobią też trochę nowego.

Jak dla mnie to dobrze, że chcą zrobić mniej frakcji. Łatwiej zrobić różnice pomiędzy nimi np.: Północna- w stylu barbarzyńców, na obszarze śnieżnym (coś pomiędzy Nordami, a Vaegirami), Kolejna w stylu średniowiecznych rycerzy, Południowa- w stylu pustynnym (trochę z Sarranidów, trochę z Khergitów).

Mam nadzieję że będzie można również do 2 tworzyć mody.:lol:
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Mount&Blade 2: Bannerlord
#5 2013-09-29, 11:13(Ostatnia zmiana: 2013-09-29, 11:24)
Czekam z kutachem w łapie. Graficznie wypada słabo (sądząc po screenach), ale mi to odpowiada, przynajmniej spokojnie zagram na moim złomku, no chyba, że coś spartaczą. Nie chce mi się szukać informacji, za dużo grzebania, na kiedy planują premierę? Bo koniec tego roku na pewno odpada, początek 2014?

edycja. Może coś dodam jeszcze, żeby nie było... grafika niewiele różni się od Warbanda, ale za to widzę, że miasta/wsie zostały w końcu lepiej zrobione, nie ma pustki, to na pewno na plus, ciekaw jestem jak przedstawia się gameplay bo to był główny czynnik do poprawy :)
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Ciekawe tylko jakie wymagania będą :D
Jak mój średni blaszak wytrzyma to chyba skuszę się na oryginalną wersje.... Chociaż, może lepsza grafa ale to w końcu ta sama gra, to same zajebiste gówno :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Premiery spodziewałbym się w ciągu roku, to zbyt mała firma by pozwolić sobie na zbytnie przeciąganie produkcji.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Mnie mniej martwi grafika, a bardziej system walki i animacje. Mam nadzieję że M&B będzie dalej takim zajebistym mordobiciem :D jakim było w 1. Właśnie m&b ma taki fajny surowy klimat średniowiecza, gdzie twórcy postawili nacisk na rozmach i wygląd bitew, ale także na może nie najlepszą, aczkolwiek dobrze oddającą realia grafiką.

Zastanawiam się też jak będzie wyglądała mapa świata i jakie nowe elementy będzie posiadała, bo na razie smuci mnie fakt, że będą tylko 3 frakcje. 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Mount&Blade 2: Bannerlord
#9 2013-09-29, 21:34(Ostatnia zmiana: 2013-09-29, 21:41)
Ciekawe czy tą przebiją.
Spoiler


The eastern part of the Knights faction territory.


The western part of the Knights faction territory.




The capital of Knights, this place is made up of four separate map icons.


Here are some of the locations found in these lands:



Przy okazji wywiad(trochę stary, ale nie każdy zna):



Obudziłem się kilkadziesiąt godzin temu, a ostatnie dziesięć spędziłem w autobusie; powróciłem do Ankary po zaledwie 4 dniach i prawie nie mogłem rozpoznać miasta. Topniejący lód, psy sprzedawane w schroniskach, rój dziewczyn na ulicach.
Moje ciało jest napędzane przez śmiercionośną mieszankę kawy, papierosów i entuzjazmu fanów. Mam zamiar spotkać się z Umitem Singil, jednym z developerów Mount & Blade, Warbanda, Ogniem i Mieczem i innych.
Spotkanie ma odbyć się po południu, w centrum Teknokent, grupie budynków poświęconych technologii informacyjnej w kampusie METU. Mam tylko chwilę czasu by zjeść śniadanie i odzyskać skradziony mi portfel.
Przybyłem do Teknokent spokojny, ale lekko zażenowany. Zaczynam więc wędrować po biurach i szukać biura Ikisoft/Taleworlds. Znalazłem więc przeszklone studio z wielkim plakatem vaegirskiego rycerza. Bingo.
Pukam więc nieśmiało i ostrożnie się przedstawiam ze swoim łamanym tureckim mieszanym często z angielskim. Podczas gdy oni patrzą się na Singil, ja mam okazję do rzucenia okiem na biuro: ściany pokryte są afiszami, plakaty, faceci na koniach oraz notatniki leżące na biurkach. Z pośród drobiazgów charakteryzujących każde szanujące się biuro, aczkolwiek wyróżnia się jedna książka. Książka Osprey'a: Oblężenie w średniowieczu. Ponownie bingo.
Wreszcie spotykam Singil'a i zgadzam się by naszą rozmowę kontynuować przy kawie w pobliskich kawiarniach Starbucks.
Siedząc przed naszymi kubkami gorącej (i drogiej) kawy, a jednocześnie zakupiłem dwie paczki niebieskich Winston's.
"Czy ty palisz?"
"Tutaj w Turcji jesteś albo aktywnym palaczem albo biernym."
"No cóż, nikt chyba nie chce być biernym, prawda?"
Wygląda to na dobry początek. Wyciągam kawałek papieru z pytaniami, a my możemy w końcu zacząć rozmowę.


Q: Zrobiliście kawał dobrej roboty ulepszając system walki z podstawki w stosunku do WB. Między prostymi animacjami, a płynnymi z Warbanda, w którym dodano kilka funkcji, istnieje przepaść. Jak to zamierzacie kontynuować w Bannerlordzie? Czy będzie to prosta ewolucja, czy uważa Pan, aby całkowicie przekształcić system walki?
A: Jesteśmy gotowi by ponownie zrobić wszystko jeszcze raz, nie chcemy używać nic z poprzednich części. Jeśli chodzi o mechanikę gry, wiem, że na pewno będziemy musieli popracować nad blokowaniem. Wdrożyliśmy go w późniejszych wersjach Warband. Pracujemy mocno nad przepisaniem wszystkich animiacji blokowania. Blokowanie było fajne, ale wiesz, jest aktualnie trochę toporne. Istnieją pewne ataki, których nie można po prostu zablokować górnym blokiem, trzeba uniknąć ataku, więc musimy o to zadbać, by nie pojawiło się coś takiego w M&B 2. To będzie ewolucja, a nie rewolucja. System walki w zasadzie ma pozostać taki sam, lecz wymaga on jeszcze poprawy. Wielu popraw. Zmieniliśmy język programowania i wszystko...

Q: A co będzie z module systemem?
A: Nie będzie już module system. To będzie o wiele bardziej dostępne, cała struktura gry została przepisana, dziesiątki razy, aby modderzy mogli robić wszystko to co im się podoba. To, co zaczęło się jako mąż i żona, rozszerzyło się, jak wiesz, nowy kod zaczął się gromadzić na szczycie starego. Stał się przez to trochę niezgrabny i jest to naturalne. Czy chciałbyś się grzebać z shaderem pliku na przykład?

Q: Nie miałem odwagi, ale pamiętam całe foldery tekstur zombie.
A: Dokładnie. Wiele rzeczy jest teraz mocno wpisanych w kod gry, jak animacje, które nie mogłyby być zmienione bez pomocy programisty. Teraz nie masz już tak wielu ograniczeń w M&B 2.

Q: A jeśli chodzi o mapy, czy będzie ona nowa? Czy mapa świata pozostanie taka sama? Jak się to ułoży dla miłośników gry singleplayer?
A: Gra w zakresie kampanii i samego świata zmieniła się do teraz trzy razy, ale jesteśmy pewni, że będziemy trzymać się wcześniejszej wersji. Powiedzmy, że mamy zamiar rozwinąć to, co już wiesz o Calradii.

Q: Wiesz, pod Warbanda powstało wiele udanych modyfikacji do gry, a jedną z najbardziej znanych jest Strategus - cRPG, który pozwala graczom grać tryb kampanii multiplayer. Czy będzie taka możliwość w Bannerlordzie?
A: Na tym etapie taki multiplayer, konkurencyjny lub kooperacyjny wygląda nadal na bardzo trudny do wykonania.

Q: Warband otworzył zupełnie nowy rynek i zyskał zupełnie nową rzeszę fanów na M&B serii. To także on stworzył nowy gatunek dla gier wieloosobowych, niszowy, taki, że inne firmy starają się wykorzystać ten temat na grę. Jak Taleworlds zamierza radzić sobie z konkurencją?
A: Ach, konkurencja ... powiedzmy, że dalej będziemy robić to, co potrafimy robić najlepiej: oferować trochę wiarygodności historycznej i dobrą grywalność. Czyli to, co staramy się utrzymywać na multiplayer.

Q: Czy masz zamiar skupić się bardziej na grywalności czy może dalej idziesz torem otwartym przez Warbanda?
A: Oczywiście, że nie będzie nic takiego, że Wiking walczy ze Space Marine (choć byłoby to niesamowite NDR), ale też nie będziemy koncentrować się na konkretnym roku. Na przykład nie będzie walki Francuzów przeciwko Anglikom. Będziemy to rozbudowywać, rozciągać i zaginać to trochę. Powiedzmy, że tak chcemy to robić.

Q: Jeszcze powiedzmy o multiplayer i tym jak będzie przejawiać się pomoc TaleWorlds w wsparcie społeczności multiplayer. W odniesieniu w szczególności do "oficjalnych" społecznościowych imprez sportowych, takich jak Nations Cup i ENL i w ogóle konkurencyjną stroną gier. Czy będzie tak, że to wszystko w M&B 2 będzie bardziej stabilne i zorganizowana pomoc dla klanów i graczy?
A: Mówiliśmy o tym dużo teraz. Wsparcie Pucharu Narodów lub nowa strona internetowa, która jest już trochę stara, ale była przeznaczona do pracy na stronie portalu, gdzie można zarejestrować swój profil, swój klucz gry, zobaczyć własne gry i takie tam. Nasz największy wysiłek był włożony w powstanie stabilnej społeczności, która nas wspiera i dla której możemy dostarczać nowe produkty. Pracujemy również nad jakąś oficjalną drabinką szeregu oficjalnych turniejów.

Q: Co z identyfikacją graczy? Czy będzie to system do gromadzenia danych na temat nicku gracza czy też klanów?
A: Tak naprawdę myślimy o tym, podoba mi się pomysł z wykorzystywanym kontem gracza na forum społeczności gry, dane są zgromadzone w oddzielnej bazie danych, dostępnej z innych komputerów na przykład. Pracujemy nad tym.

Q: A teraz szczególnie interesujący punkt dotyczący włoskiej społeczności: czy będzie oficjalne tłumaczenie na język włoski?
A: Tylko tłumaczenia dokonywane dotychczas były wykonywane przez graczy, więc pewnie tak. Te lokalizacje były robione przez graczy, którzy podsyłali je do nas, a następnie tłumaczenia będą zmienione i poprawione, a ostatecznie zaakceptowane.
A to dlatego, że wspólnota jest właścicielem gry. Nie było wpłaty, były sugestie, które zostały wprowadzone do gry. To poczucie własności jest być może jednym z powodów, dlaczego mamy taką lojalną i kochającą nas społeczność.

Q: Jeszcze doszły do nas ostatnio dyskusje, z której można wywnioskować, że: stosunek zmienił się mocno od samego początku, gdzie interakcja na linii społeczność-deweloperzy gry była normą.
A: Teraz jesteśmy o wiele więksi. Kiedy zostałem tutaj zatrudniony, pracowało pięć osób na TaleWorlds. Teraz jest nas dwudziestu pięciu. Jest to praca nad większą, lepszą grą. Tak naprawdę aktualnie nie ma zbyt wiele do pokazania, przynajmniej jeszcze nie teraz. Ale gdy będziemy gotowi, aby wam coś pokazać, to to zrobimy. Nie jesteśmy ogromną anonimową grupą kapitałową: społeczność jest wszystkim co mamy.

Q: Najważniejsze pytanie ze wszystkich: czy w M&B 2 będą dinozaury?
A: * Śmiech * Tylko jeśli będziecie kopać wystarczająco głęboko!

Q: Mówiąc o fizyce, jak będą gracze będą mogli korzystać z interakcji z otoczeniem w M&B 2?
A: Jest jeszcze bardzo wcześnie, aby mówić o tym, ale chcielibyśmy, aby środowisko gry było interaktywne jak to tylko jest możliwe. Ideałem byłoby możliwość podnoszenia, niszczenia i rzucania różnymi rzeczami. Jesteśmy w trakcie pracy, a raczej budowy silnika fizyki gry.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jest progress w końcu, zrezygnowali z srakowatych barw na kolorystykę bardziej podobną do Realistic Colors i troszkę Polished Buildings / Landscapes




Więcej info na blogu: http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/2
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie wiesz kiedy premiera bannerlorda?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Wiem.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Już mi się podoba.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Mount&Blade 2: Bannerlord
#16 2014-01-11, 18:17(Ostatnia zmiana: 2014-01-12, 11:31)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/6




Nareszcie widać że się coś dzieje w karczmach!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Widzę że jeszcze tu nie dotarły te screeny z tureckiej stronki, więc podsyłam. Miłego oglądania ;)

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry