[WB]Sclavinia 71722 125

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 5.06.2015 roku

Wyświetleń 71722

Odpowiedzi 125

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To metalowe na korpusie nie przejdzie dopracuj to albo zmień na coś innego
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podbijam Assasyna, nie chodzi tu o samo wykonanie modelu, bo bez siatki ciężko ocenić; ale płytki są zjebanie ułożone. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A chuja tam :F

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie jestem pewien ile z tego było udostępniane, no ale łapcie:
Spoiler







 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wszystko wyglada pieknie, nie ma sie do czego przyczepic poza... skora. Wyglada dziwnie. Wedlug mnie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ładnie wszystko wygląda poza tą zjebaną skórą wilka. No i ogólnie na niektórych obiektach jest chujowy mapping (m.in. te siano? na którycm leżą skóry).
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nadal żyjemy!
Spoiler



 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Takie sobie. :ayfkm: Mur (kładka) na ostatnim screenie nachodzi się na siebie. :)
Nie mówię że jest złe i że bym zrobił lepsze ale widziałem dużo lepsze miasta/wioski w M&B. :P
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Mi się podoba. Owszem, jedna kładka nachodzi na siebie, ale to chyba jedyna wada większa. No, może gród mógłby się składać z większej ilości budynków, bo budowanie palisady wokół kilku chatek nie ma większego sensu :D Ewentualnie mógłbyś zrobić jak w native, że widać tylko bramę i część miasta. Tak to jest spoko, ładnie zrobiony klimat słowiańskiego grodu, podobają mi się nowe tekstury podłoża i dróżka z desek.
Aha, teraz zauważyłem. Droga prowadząca do grodu jest paskudna. no, nie wypada tak.
 
makin' bacon

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Żeby uniknąć białych kropek na krawędziach trzeba odpowiednio przygotować teksturę. Tło pod futrem powinno odpowiadać kolorowi futra. Oczywiście wyjściowa tekstura będzie miała teksturę z alphą. Przykład, jeśli nie wyraziłem się jasno  :)

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dzięki, muszę zapamiętać.

Cytuj
Aha, teraz zauważyłem. Droga prowadząca do grodu jest paskudna. no, nie wypada tak.
Niestety z daleka tak zazwyczaj w WB wygląda.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arszonto

[WB]Sclavinia
#72 2014-09-21, 17:49(Ostatnia zmiana: 2014-09-21, 18:25)
[Tu była "gienialna" idea, ale po dłuższych oględzinach mapy doszedłem do wniosku, że to za dużo roboty]

Poza tym, ciekawie się zapowiada. Duży props za wymianę oczojeb*ej warbandowej grafiki na coś lepszego.

Ps. Jakbyś chciał poczytać coś, to polecam - Lubomir Czupkiew "Polanie Zachodni i ich państwo".

 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Poza tym, ciekawie się zapowiada. Duży props za wymianę oczojeb*ej warbandowej grafiki na coś lepszego.
czo???? 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
[Tu była "gienialna" idea, ale po dłuższych oględzinach mapy doszedłem do wniosku, że to za dużo roboty]

Poza tym, ciekawie się zapowiada. Duży props za wymianę oczojeb*ej warbandowej grafiki na coś lepszego.

Ps. Jakbyś chciał poczytać coś, to polecam - Lubomir Czupkiew "Polanie Zachodni i ich państwo".

Grafika nie ma być z jednej strony nijaka jak w Warbandzie, nie ma też być bajkowa, nie zamierzamy jednak iść w stronę smętnej i szarej gry.

Co do źródeł, wiesz z kim tańczysz? :F

Na ten moment mam pod ręką "Mały słownik kultury dawnych Słowian" Leciejewicza, "Mitologia słowiańska i polska" Brucknera i "Kroniki staroruskie". Oczywiście te w fizycznej postaci, na biurku. Mam gdzieś na dysku jeszcze poupychane jakieś pdfy ale to głównie artykuły. Przewinęło się także wiele książek, których zakupionych nie mam, z nich na ten moment pamiętam jedynie:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/95377/spoleczenstwo-polskie-od-x-do-xx-wieku

Do tego nagrania:
http://vod.tvp.pl/audycje/historia/spor-o-historie/wideo/narodziny-panstwa-polan/7040913
http://vod.tvp.pl/audycje/historia/spor-o-historie/wideo/skad-sie-wziela-polska/6525914
http://vod.tvp.pl/audycje/historia/spor-o-historie/wideo/pierwsze-panstwo-slowian/7404316
http://video.anyfiles.pl/Miasto+zatopionych+bog%C3%B3w/Ludzie/video/95839
http://gloria.tv/?media=407045

Oczywiście to nie jest wszystko, bo nie chce mi się na naszym forum więcej szukać.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arszonto

[WB]Sclavinia
#75 2014-09-21, 18:50(Ostatnia zmiana: 2014-09-21, 18:56)
Cytuj
Co do źródeł, wiesz z kim tańczysz?
Dobrze jest poznać różne punkty widzenia :P.
"[...] Ludność o antropologicznej i częściowo kulturowej charakterystyce indoeuropejskiej miala swoje siedziby nawet na obszarach dzisiejszej (pól)pustyni Takla-Makan. Ba! Ziemie wspólczesnego Kazachstanu aż po I-IV stulecie n.e. pozostawaly w posiadaniu ludów indoeuropejskich. "

Ogólnie wybór roku 940 jest dosyć "ryzykowny". Państwo Polskie nie pojawiło się z dnia na dzień w roku 966. Dużo jest dowodów, że istniało wcześniej i było dosyć znaczące na arenie politycznej. Rzecz jasna Polską zostało nazwane dużo później, bo o ile mnie pamięć nie myli gdzieś po roku 1000, kiedy Chrobry mówił "Wszyscy jesteśmy Polanami".

Co do grafik miast... Myślałeś o dodaniu wałów ziemnych? Wszędzie tylko drewniane grody, a przecież same drewniane grody byłyby zbyt łatwe do sforsowania.
"Mówiąc o grodach, warto wspomnieć o naszej myśli fortyfikacyjnej. Gród książęcy na Ostrowiu Lednickim otoczony był 9-13 metrowej wysokości wałem ziemno-drewnianym o konstrukcji skrzynkowej. (to wysokość dzisiejszych 3-4 kondygnacyjnych budynków). Było to obwarowanie ówczesnymi metodami walki nie do zdobycia. Mury kamienne można było podkopać, kruszyć ogniem, nasze rozwiązanie było odporne na podkopy, na ogień i jeśli atakujący nie sforsowali bram (jak to miało miejsce podczas najazdu księcia czeskiego Brzetysława, który zdobył i zniszczył Ostrów Lednicki) warownia nie była do zdobycia."
Coś takiego uderza również w wygląd oblężeń. Z pewnością nie wyglądałyby tak jak w Warbandzie.

Nie mówię, że wszystkie grody takie były właśnie takie, ale trzeba mieć na uwadze, że i potężne twierdze Słowianie polscy budowali, choć na swój sposób.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O wałach wiem, najlepszym przykładem jest tutaj  Grzybowo.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
A przewidujesz jakieś normańskie emporia handlowe? Nie od dziś wiadomo, że wikingowie zakładali swoje osady również na terenie Polski. Może coś w stylu pomniejszej frakcji.

To otwierałoby drogę do dodania/pozostawienia w grze skandynawskiego uzbrojenia.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Skandynawskie wpływy w uzbrojeniu będą widoczne u Pomorzan, także o to martwić się nie musisz. Co do miast normańskich, nie zamierzam uwzględniać w modzie terytorium północnej Francji :P
 Na temat ewentualnych miast skandynawskich wolałbym milczeć :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Co do miast normańskich, nie zamierzam uwzględniać w modzie terytorium północnej Francji :P
W Polsce również były, m.in: Jomsborg (Wolin).

Poza tym:
Normanowie (st. nord. Norrmaen, ludzie północy) – określenie stosowane w zachodniej Europie dla określenia mieszkańców Skandynawii w okresie ich ekspansji handlowej i terytorialnej w VIII-XII wieku.

Tak więc mówiąc "Normanowie" miałem na myśli wikingów ogółem, nie tylko tych z Normandii.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry