Gothic 2 NK Returning - Profesjonalne spolszczenie [Linki, Instrukcja, Galeria] 1580512 3149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1580512

Odpowiedzi 3149

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
No to wg. changelogu szkielety są niezniszczalne w pierwszym rozdziale. Trzeba będzie to przetestować.

Nie będziesz posiadał wystarczającej siły ognia nie mając nordmara, ambasadora ani zniszczenia ożywieńców. Pewnie aż do 5-6 rozdziału, ale wtedy i tak te bronie będą sporo lepsze niż to, co będziesz miał na tym etapie gry. 1h nordmar dla łucznika liczy obrażenia od zręczności.
 

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Dwureczny Nordmarski zostaje tam gdzie był? Nie karzecie zbytnio tych dwurecznych?;)
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Dwureczny Nordmarski zostaje tam gdzie był? Nie karzecie zbytnio tych dwurecznych?;)

Nic nie zostało w tym zmienione, to jak można mówić, że je ukarałem. Nadal wystarczy zrobić to samo co trzeba było zrobić...
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Przecież szkielety były już wystarczająco mocne, to nawet nie pasuje aby same kości były trudniejszym przeciwnikiem do pokonania niż orkowie, jaszczuroczłeki itp.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Przecież szkielety były już wystarczająco mocne, to nawet nie pasuje aby same kości były trudniejszym przeciwnikiem do pokonania niż orkowie, jaszczuroczłeki itp.

Ale to szkielety !!

To samo w sobie jest imba ! dlatego są koksami !! :D
 

petrycjusz

petrycjusz

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Liandra

Liandra

Użytkownicy
posty81
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam wszystkich jeszcze raz :) Mam zamiar znowu zagrać w returninga, tym razem już z wytrzymałością, najnowszym patchem etc. Zarazem jednak chcę dorzucić pewne "dodatki" i proszę Was w związku z tym o pomoc :)

1. Ktoś pisał, żeby pobrać na zaś system packa. Wystarczy ta wersja 1.4 do NK czy instalować też tą wersje 1.1 z tej strony https://yadi.sk/d/9XRgDn7lgauna/games/gothic/patches/systempack (chyba ktoś tą strone dawał, nie pamiętam)?
2. Fps patch zalecany?
3. Czy w patchu 1.3.2 jest nadal możliwość zabicia Inubisa w 1 rozdziale?

@up
Jeśli dobrze cię zrozumiałem to chyba możesz ściągnąć go m.in z https://mega.nz/#F!C4pD0LoZ!QVnN37ZsTuIf-G6XvRQxPgJeżeli źle to przepraszam, chęci były dobre :D
 
Miłośnik m.in książek i poezji, zawsze chętny do dyskusji :)
Nie szukam zwady, jeśli masz coś do mnie - pisz pw.

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Zobacz na temat systempacka na tM, tam jest wszystko objaśnione. Gothic 2 nie ma limitu klatek, więc FPS Patch nic nie zmieni. Na 1.3.2 jest możliwość zabicia Inubisa, lecz nie ma on już ani nordmara 1h, ani biżuterii dla maga. Ponadto jego magiczna broń zadaje już mniejsze obrażenia i wymaga siły zamiast punktów życia. W R1 nie będziesz miał odpowieniej siły, aby go zabić. No, chyba że chcesz go bugować na drzewie, uderzyć go 4000 razy i zeżreć wszystko co odnawia wytrzymałość.
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Ja rozumiem, że patch 1.3.2 nie jest przeciez obowiazkowy i nikt nikogo nie bedzie zmuszal do grania w niego, no ale jednak poprawia chociazby te dublujace sie obrazenia broni magicznych itp czyli calkiem spoko że powstal.

Nie rozumiem za to przekwalifikowania broni i zbroi z takich ktore wymagaly hp na to, zeby teraz wymagaly sily. Wiec magowi kilka pancerzy odpada. No ale to pikuś.

Najważniejsze, ja rozumiem "podrasowanie" orków, zeby bylo trudniej itd, ale sprawa wyglada tak:

Ork 1.3 //  Ork 1.3.2

Siła: 150 // 370
Zręczność: 200 // 370
Życie: 600 // 1000
Ochr Broń: 150 // 300
Ochr Pociski: 140 // 250

Przecież to jest praktycznie podwojenie jego mocy. Nie za daleko poszlo te "utrudnianie" ?? Bo nie dość że wali dwa razy mocniej, to ma jeszcze dwa razy więcej życia. A te jego dwa razy większe życie jest dwa razy lepiej chronione....
 
#Król_GothicSite

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dlatego ja nigdy nie jestem za tym, aby POLACY poprawiali coś co JEST dobre. Bo z tego zawsze wynikaja tylko spierdolone rzeczy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Ja rozumiem, że patch 1.3.2 nie jest przeciez obowiazkowy i nikt nikogo nie bedzie zmuszal do grania w niego, no ale jednak poprawia chociazby te dublujace sie obrazenia broni magicznych itp czyli calkiem spoko że powstal.

Nie rozumiem za to przekwalifikowania broni i zbroi z takich ktore wymagaly hp na to, zeby teraz wymagaly sily. Wiec magowi kilka pancerzy odpada. No ale to pikuś.

Najważniejsze, ja rozumiem "podrasowanie" orków, zeby bylo trudniej itd, ale sprawa wyglada tak:

Ork 1.3 //  Ork 1.3.2

Siła: 150 // 370
Zręczność: 200 // 370
Życie: 600 // 1000
Ochr Broń: 150 // 300
Ochr Pociski: 140 // 250

Przecież to jest praktycznie podwojenie jego mocy. Nie za daleko poszlo te "utrudnianie" ?? Bo nie dość że wali dwa razy mocniej, to ma jeszcze dwa razy więcej życia. A te jego dwa razy większe życie jest dwa razy lepiej chronione....

Orkowie powinni być twardzi pod względem siły oraz punktów życia natomiast nie z taką ochroną przed bronią. Bardziej ciekawią mnie staty szkieletów na nowym patchu. Mógłbyś je przedstawić?
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mógłbym prosić o link do texturepacka? Wszystkie linki wygasły. ;/
 


Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Cytuj
Bardziej ciekawią mnie staty szkieletów na nowym patchu. Mógłbyś je przedstawić?
No niestety juz za pozno :p tamte statystyki znalem, bo zrobilem screena orkowi w 1.3 a potem "zainstalowalem" 1.3.2. Takze teraz juz nie wroce do poprzedniej wersji, wiec nie bede mial dostepu do szkieletow. Trzeba pytac kogos kto w skryptach to sprawdzi, czy gdzie to tam siedzi
 
#Król_GothicSite

Terieont

Terieont

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie mam takowy problem że przez przypadek zainstalowałem Rosyjski Dubbing do returninga a wiem że długo już nie wytrzymam słuchając rosyjskiego czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć mi gdzie znajdują się pliki z rosyjskim dubbingiem żebym mógł miło cieszyć się grą? :3
 

bazix

bazix

Użytkownicy
posty25
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hej mam moze glupie pytanie ale chcialbym sie upewnic czy na pewno gram na patchu 1.3.2 Jak to sprawdzic?

podmienilem go w folderze modvdf ale w sumie nigdzie w grze nie pisze ze to nowy patch, jak mam sie upewnic ze na nim gram?
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Sprawdź czy Constantino ma mikstury na zmianę pułapek i snu. Albo wybierz sobie coś z changeloga i sprawdź...
 

bazix

bazix

Użytkownicy
posty25
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tylko problem jest taki ze musze zaczac nowa gre i w sumie zeby sie dostac do constantino to sie troche zejdzie... nie ma jakiegos szybszego sposobu?:)

bo rozumiem ze na starych sejwach nie bedzie dzialal nowy patch?

Post połączony: 2015-11-24, 23:00
ok sam sprawdzilem, sa dwie metody mozna wcisnać M i biec sprintem i sprawdzic czy wytrzymalosc sie regeneruje podczas biegu/chodzenia lub faktycznie dobiec do constantino - i wtedy widac ze ma te nowe mikstury
 

eizo95

eizo95

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam was.. mam pewien problem.. gram na patchu 1.32 bodajze i mam 30 poziom .. 177 sily 900 hp ogólnie postać jest mocna .. broń obrażenia 150 65 % 2 ręki i mistrza no i nie mogę pokonać nawet kurwa 1 zombi/szkieleta? co to ma kurwa być? tak samo jest z orkami jeden to jeszcze jakoś na blokach itd lajt ale 2naraz? mogę zapomnieć .. albo 2 te orkowe psy naraz .. powodzenia :x  czy to jest normalne? dodam, że jestem w 2 rozdziale po jarkendarze i ledwo co wbiłem do GD (porobiłem tylko kilka misji )

poziom .. "BARDZO ŁATWY" ...
 


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry