Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1539655 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1539655

Odpowiedzi 4348

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Być może ma widełki obrażeń.
 

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Który mag jest najlepszy w wersji 1.3.1? Albo innymi słowy, którym się gra najłatwiej? Oprócz tego, czy kostury maga wody i nekromanty też mają jakieś fajne efekty podczas ataku podobne do podpalenia?
 

Mercy_1400

Mercy_1400

Użytkownicy
posty12
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kostur nekromanty i maga wody ma szanse na "zamrożenie" przeciwnika. Moim zdaniem najlepszy jest nekromanta ze względu na Sakte. Dodatkowo ma on najciekawsze misje gildyjne i może zdobyć więcej inteligencji na początku z książek oferowanych przez Xardasa.
 

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kostur nekromanty i maga wody ma szanse na "zamrożenie" przeciwnika. Moim zdaniem najlepszy jest nekromanta ze względu na Sakte.

Super, dzięki za odpowiedź. A co to jest Sakte?
 

WhiskasReturn

WhiskasReturn

Użytkownicy
posty213
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Umiejętność, która jak skończy Ci się mana to używasz hp do rzucania czarów.
 

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam
Nie chce mi się tego wszystkiego czytać jest tego zbyt wiele.
1. Czy można byłoby umieścić w Ciekawostkach albo w Poradach i Spisach wymagania dotyczące dostania się do głównych gildii (chodzi w szczególności o Magów i Guru)?
2. Czy rzeczywiście będę potrzebował 100 pkt. many, żeby móc się przyłączyć do Magów Wody, czy zostać Nekromantom? A Guru?
3. Radzicie by samemu z punktów nauki dobić do progu 104pkt. mana, a później korzystać z "dopalaczy". Da się rady zostać Czel. Constantina po osiągnięciu tego progu, jest to w ogóle wykonalne?

_Patch 1.3.2 Aktualny poziom 7, niewykorzystane pkt. nauki 33, poziom NORMALNY
Wyuczone:
-Skradanie
-Otwieranie zamków
-Zbieranie trofeów (skóry, zęby, żuwaczki)
-23 pkt. poszły w zręczność (34 Zręczności, jeden pkt. dostałem za zabicie stworów), więcej nie zamierzam w to inwestować.
-posiadam 10 pkt. Mana (tyle co na starcie gry, nic w to nie inwestowałem póki co)

Ps. Chyba będzie mi teraz ciężko nabić do tych 104 pkt. mana (z samych pkt. nauki) ...chyba że się mylę.
 

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Inwestuj do 54 potem czeladnik i bonusy, many będziesz miał i tak od cholery. Na dobrą sprawę punkty w manę inwestowałem żeby mieć szybciej możliwość magiem zostać.
 

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sprawdziłem u Xardasa. Na pełnoprawnego Maga potrzeba 100 Mana i 40 Inta. U Magów Wody podejrzewam, że podobnie.
Chyba zrobię jak radzisz z tymi 54 pkt. i Constantinem ...a potem zobaczę. Fakt trzeba nad Inteligencją popracować.

Ps. Kiedyś mi się udało Magiem zostać (dość dawno temu). Myślę, że jakoś to będzie.
Guru dopiero w 3 Rozdziale? Nie ukrywam, że ta droga najbardziej mnie kusi.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Tylko te wymagania mogą być spełnione z ekwipunkiem. Kapelusz maga możesz założyć już będąc nowicjuszem, więc 50 many z głowy. Amuletów i pierścieni też trochę w R1 z tym jest, ja na rzeźniku to magiem się nie uczyłem w ogóle many, a nigdy problemów z wymaganiami nie było.
 

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodatkowo kapelusz daje 15 inta, niestety nie dla guru, spali cię na miejscu.
 

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Prawda:
Zuris ma amulet +10 Mana +30 Hp
Isgorath z kolei pierścień (chyba takie same bonusy)

Ps. A ten Kapelusz Maga (nie piszcie gdzie jest) może założyć Nowicjusz Bractwa... czy zostanie z niego pieczyste?
 

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Dinster

Dinster

Użytkownicy
posty57
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema. Gram na patchu 1.3.2 na normalu jestem w 4 rodziale i mam wolne 118PN. Nie wiem co z nimi zrobic. Czy wydać w sile, o ile ktos mnie tego nauczy, bo mam jej 309 czy może wydać to w rozwój np. kuszy/luku?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Siema. Gram na patchu 1.3.2 na normalu jestem w 4 rodziale i mam wolne 118PN. Nie wiem co z nimi zrobic. Czy wydać w sile, o ile ktos mnie tego nauczy, bo mam jej 309 czy może wydać to w rozwój np. kuszy/luku?

Mało info,  napisz kim jesteś czego już się nauczyłeś.

Ale dam ogólne rady, naucz się wszystkich możliwych trofeów zwierzęcych, i w sumie można dać w siłę.
 

Dinster

Dinster

Użytkownicy
posty57
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema. Gram na patchu 1.3.2 na normalu jestem w 4 rodziale i mam wolne 118PN. Nie wiem co z nimi zrobic. Czy wydać w sile, o ile ktos mnie tego nauczy, bo mam jej 309 czy może wydać to w rozwój np. kuszy/luku?

Mało info,  napisz kim jesteś czego już się nauczyłeś.

Ale dam ogólne rady, naucz się wszystkich możliwych trofeów zwierzęcych, i w sumie można dać w siłę.

Strażnik Świątynny 51 lvl, wszystkie trofea zwierzęce, 100% 2h (Jeszcze mogę kupić książkę +5 od Lutero :D), wszystkie runy strażników do 4 rozdziału, języki budowniczych nie uczyłem sie wyrabiania prętów u Węża i El Bastardo od Harada, wydobywania rudy (bryłek i tak mam ponad 500) i wydobywania złota reszty jestem nauczony
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Skoro już masz WSZYSTKO to ładuj wszystkie pny w siłę :]
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
witam.

Ponieważ w returna 2.0 na chwilę obecną sobie nie pogram, postanowiłem sobie pograć w zwykłego returna i mam pytanie..Która gildia zapewni mi możliwość jak najbardziej bezproblemowego robienia questów związanych z okradaniem kufrów (bo jak wiemy, w returnie, npc są bardzo wyczuleni na złodziei)..mag ognia? paladyn? czy może mag wody? strzelam na tą pierwszą gildię, ale bardziej wolałbym już iść pod woja.  Czy paladyn ma gorzej niż mag czy to żadna różnica w tej kwestii?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Strażnicy miejscy czyli paladyni, wtedy możesz każdy kufer w mieście okraść.
 

domix

domix

Użytkownicy
posty237
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mam pytanie opłaca się błogosławić pancerz paladyna czy np. pancerz otchłani będzie mocniejszy ? patch nieoficjalny 1.4
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
mam pytanie opłaca się błogosławić pancerz paladyna czy np. pancerz otchłani będzie mocniejszy ? patch nieoficjalny 1.4

nie wiem co jest na zbaugowanym 1.4, ale na normalnym 1.3.2 nie opłacało się.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry