Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1533737 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1533737

Odpowiedzi 4348

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie dla ludzi którzy grali guru. W którym rozdziale szliście do krainy cienia/świątyni śniącego? I poważnie ostatnim czarem robiącym dmg jest pięść wichru (pomijam przyzwania i wir, który i tak ostatecznie nie zabija) ?
 

Sagez

Sagez

Użytkownicy
posty52
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja w trzecim tam poszedłem. Nie jest ostatnim czarem (nigdzie tak zresztą nie pisałem), teraz mam V rozdział i jest jakiś odór śmierci, ale jeszcze tego nie próbowałem. Pięść wichru jest przecież super :P przejdziesz grę na niej hehehe. Co potem to nie wiem, ma się też Falę Śmierci Uriziela od IV rozdziału.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema opłaca się grać Nekromantą za 1 razem Returninga? czy lepiej łucznik albo strażnik świątynny?
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema opłaca się grać Nekromantą za 1 razem Returninga? czy lepiej łucznik albo strażnik świątynny?

Co masz na myśli mówiąc "opłaca się"? Jeśli chodzi Ci o najłatwiejszą gildię, to chyba Najemnik, choć sś w 4 rozdziale dostaje potężną runę, z tym że na samym początku wymusza naukę broni 2h, co spowalnia rozwój, ponieważ brak jest dobrych broni 2h na początku. tzn. są, ale zanim wbijesz siłę to trochę minie. Jeśli zamierzasz grać na poziomie normalnym lub trudniejszym, polecam maga. Łucznik podobno w wielu aspektach zawodzi, a co do wojownika to dobrze się nim gra (sam gram), ale gdybym miał zaczynać drugi raz, to z pewnością wybrał bym postać walczącą na dystans.
 

Sagez

Sagez

Użytkownicy
posty52
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja jeszcze do kolegi meserszmit007. Sprawdziłem ten Odór Śmierci - za 75 many przywołujesz 3 bagienny trutnie.

Co za badziew, pomyślałem. Jak bardzo się myliłem!

Armia. Trutni. Wielka armia trutni!
Przywołanie jest bardzo szybkie. W 30 sekund mogę mieć spokojnie 30 trutni, które starczą na całe Khorinis :D Ktokolwiek to wymyślił, jest genialny, kocham tego moda! Farma Onara jest bez szans!



Rzucanie zasłoniło moje trutnie, ale zabawa przednia. Wszyscy martwi w 15 sekund. Guru najlepsza klasa hehehe.
Eeee więc nie uważam, że brak czarów robiących dmg jest wadą, o ile lubisz przywoływać. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Z tego co wiem, Tizgar w wersji 1.3.1 zniółsł wymóg 30% broni dwuręczną.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema opłaca się grać Nekromantą za 1 razem Returninga? czy lepiej łucznik albo strażnik świątynny?

Co masz na myśli mówiąc "opłaca się"? Jeśli chodzi Ci o najłatwiejszą gildię, to chyba Najemnik, choć sś w 4 rozdziale dostaje potężną runę, z tym że na samym początku wymusza naukę broni 2h, co spowalnia rozwój, ponieważ brak jest dobrych broni 2h na początku. tzn. są, ale zanim wbijesz siłę to trochę minie. Jeśli zamierzasz grać na poziomie normalnym lub trudniejszym, polecam maga. Łucznik podobno w wielu aspektach zawodzi, a co do wojownika to dobrze się nim gra (sam gram), ale gdybym miał zaczynać drugi raz, to z pewnością wybrał bym postać walczącą na dystans.

Opłaca się chodzi mi oto że będzie łatwiej szło tą gildią niż inną,chce przejść na poziomie normalnym.Czyli nie wybierać łucznika jak na 1-szy raz na tą modyfikacje? Właśnie ostatnio przechodziłem magiem grę na L'hiverze i tak jakoś ni mam ochoty na maga xd jeżeli nekromanta jest inny niż zwykły mag ognia to wtedy mogę zagrać :D
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Niby łucznik to dobra postać, ale podobno leży przy walce ze szkieletami i golemami. Tych pierwszych można załatwić, ale będzie to wymagało otrzymywania 50% expa. Mianowicie użycia zwoju zniszczenie ożywieńca (ewentualnie runy której będziesz wstanie używać nie grając nawet magiem, ale konkretów się dowiesz podczas gry). Jedni nazwali by ten pomysł idiotycznym, inni się tym nie przejmują. Twój wybór.


Kto uczy wyciągania serc orków?
 

Krieghen

Krieghen

Użytkownicy
gracz
posty58
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • gracz
chyba mysliwy grom kolo trolli i wiezy nergala
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Siema opłaca się grać Nekromantą za 1 razem Returninga? czy lepiej łucznik albo strażnik świątynny?

Co masz na myśli mówiąc "opłaca się"? Jeśli chodzi Ci o najłatwiejszą gildię, to chyba Najemnik, choć sś w 4 rozdziale dostaje potężną runę, z tym że na samym początku wymusza naukę broni 2h, co spowalnia rozwój, ponieważ brak jest dobrych broni 2h na początku. tzn. są, ale zanim wbijesz siłę to trochę minie. Jeśli zamierzasz grać na poziomie normalnym lub trudniejszym, polecam maga. Łucznik podobno w wielu aspektach zawodzi, a co do wojownika to dobrze się nim gra (sam gram), ale gdybym miał zaczynać drugi raz, to z pewnością wybrał bym postać walczącą na dystans.

Opłaca się chodzi mi oto że będzie łatwiej szło tą gildią niż inną,chce przejść na poziomie normalnym.Czyli nie wybierać łucznika jak na 1-szy raz na tą modyfikacje? Właśnie ostatnio przechodziłem magiem grę na L'hiverze i tak jakoś ni mam ochoty na maga xd jeżeli nekromanta jest inny niż zwykły mag ognia to wtedy mogę zagrać :D
Oczywiście,że jest inny.Mamy  4 gildie magiczne,każda ma unikalne czary przypisane swojemu żywiołowi.W 4 rozdziale i tak każdy mag jest taki sam jeśli zdobędzie się runę z Uriziela-kładzie 10 orków w linii na 1 strzała.Mimo wszystko polecam wojownika,strażnika albo paladyna.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeżeli idę w zręczność to pakować w 1h czy 2h na początku bo jedynie miecze są na 1h np rapier
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeżeli idę w zręczność to pakować w 1h czy 2h na początku bo jedynie miecze są na 1h np rapier

W łuki. Ale jeśli uparłeś się na broń białą, to na logikę, idź w 1h. Broni 2h pod zręczność nie znajdziesz.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A większe doświadczenie z gry będe miał na zręczności czy na sile,chodzi o to że więcej broni i zbroi tip
 

Krieghen

Krieghen

Użytkownicy
gracz
posty58
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • gracz
na sile of corz, na dex masz kilka mieczy i luków , a na sile do wybory do koloru
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
A większe doświadczenie z gry będe miał na zręczności czy na sile,chodzi o to że więcej broni i zbroi tip
Są 3 pancerze na zrękę i jakieś 10 broni białych.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok dzięki czyli tak zagram na zręczność a za 2 na sile 
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Jeśli nie opłaca się inwestować punktów nauki w życie i wytrzymałość a żaden z atrybutów nie rośnie po awansowaniu na poziomy to w takim razie jak powiększać życie? Ciężko mi znaleźć cokolwiek oprócz kamiennych tabliczek, których moja postać jeszcze nie potrafi czytać.

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Jeśli nie opłaca się inwestować punktów nauki w życie i wytrzymałość a żaden z atrybutów nie rośnie po awansowaniu na poziomy to w takim razie jak powiększać życie? Ciężko mi znaleźć cokolwiek oprócz kamiennych tabliczek, których moja postać jeszcze nie potrafi czytać.
Mikstury z leśnych i polnych jagód(przepis ma Lutero w rozdziale 2),wcinanie jedzenia np. co 25  szynek dostajemy 10 hp,ofiary u Darona(40 hp),ewentualnie biżuteria,mikstura życia z rdestów i korzeni leczniczych,wino zapomnienia(przepis Constantino R2). Bez problemu można zdobyć 350 hp na rzeźniku,na normalnym ponad 400 przed Jarkendarem. W rozdziale 2 można zdobyć runę Mora Ulartu,którą zbieramy duszę zabitych przeciwników i oddajemy Beliarowi w zamian za hp i expa.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Istnieje jeszcze sledz kiedy sie go zje dostajemy 20 hp. Jest w jaskini bandytow jak sie wychodzi z miasta i idzie w strone latarni morskiej.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Dzięki chłopy za odpowiedzi. A jak stoi nauka many? Planuje wykreować swoją postać na maga. Mam sporo odłożonych punktów nauki i sprawdziłem że wymagane punkty nauki za manę nie wzrastają kiedy dobiłem manę do 40. Po jakiej sumce koszt punktów nauki rośnie za manę?

Także z jakich bonusów czerpać zwiększoną wytrzymałość i inteligencję?


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry