Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1428605 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1428605

Odpowiedzi 4348

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: Witcherr
@up no właśnie guru nie ma żadnych. A najlepsza runa (pięść wichru) jest tak zbugowana że aż szkoda gadać
A co powiesz o zaklęciach z 5 kręgu magii?
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Jedno to przywołanie trzech trutni (ten oddech śmierci czy  jak mu tam ^^)
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: Kartograf
Jedno to przywołanie trzech trutni (ten oddech śmierci czy  jak mu tam )
To są chyba żarty... Czyli ostatnią nie wiadomą pozostaje zaklęcie hipnoza. Ma ktoś informacje odnośnie zaklęcia z 6 kręgu - wir? Ile robi dmg? Cy można go użyć na wszystkich potworach?
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Witcherr

Witcherr

Użytkownicy
posty94
Propsy8
  • Użytkownicy
Ja miałem max 4 krąg potem się już poddałem. Miałem zwój wir i on zabił mi kruka 1 hitem więc chyba jest to dobra i chyba najlepsza runa guru(i oczywiście jedyna xD)
 

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Jeśli dobrze pamiętam hipnoza nie działa ^^
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: Kartograf
Jeśli dobrze pamiętam hipnoza nie działa
To ogólnie guru dobry.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Robertinho

Robertinho

Użytkownicy
posty145
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hipnoza dziala :) dla mnie ma super zastosowanie, jeśli dajmy na to np. kradzież się nie powiodła korzystamy z hipnozy na człowieku i on już się nie gniewa 
Przed chwilą testowałem, zaatakowalem Jack'a, rzucil sie na mnie, skorzytalem z hipnozy zagadalem jego powiedzial "chcesz jeszcze raz sie ze mna zmierzyc?" czy cos takiego i nawet sie nie gniewa, 
Odor Smierci ujdzie, chociaz jesli ktos korzysta z np. malej ognistej burzy to raz dwa zmiecie 3 trumienie.
Wir dla kazdego czlowieka (poszukiwacz tez sie liczy, sprawdzalem) zabiera prawie wszystkie hp, ale trzeba pod koniec jego czyms ubić, bo 1hp mu zostaje. Sprawdzalem na czarnym wilku pada po 1 wirze (230 int), a na trollu w ogole wir nie działa, nic mu nie robi.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Cytat: Robertinho
Hipnoza dziala dla mnie ma super zastosowanie, jeśli dajmy na to np. kradzież się nie powiodła korzystamy z hipnozy na człowieku i on już się nie gniewa
Przed chwilą testowałem, zaatakowalem Jack'a, rzucil sie na mnie, skorzytalem z hipnozy zagadalem jego powiedzial "chcesz jeszcze raz sie ze mna zmierzyc?" czy cos takiego i nawet sie nie gniewa,
Odor Smierci ujdzie, chociaz jesli ktos korzysta z np. malej ognistej burzy to raz dwa zmiecie 3 trumienie.
Wir dla kazdego czlowieka (poszukiwacz tez sie liczy, sprawdzalem) zabiera prawie wszystkie hp, ale trzeba pod koniec jego czyms ubić, bo 1hp mu zostaje. Sprawdzalem na czarnym wilku pada po 1 wirze (230 int), a na trollu w ogole wir nie działa, nic mu nie robi.
Czyli wir również nie przydatny. Polecam porównać w takim związku wir vs ognisty deszcz :) Podsumowując : guru jest totalną porażką, nie nadaje się do niczego. Nie mam pojęcia jako można było zrobić tak beznadziejną klase... Przynajmniej nie będe tracił punktów nauki na nauke zaklęć...
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Witcherr

Witcherr

Użytkownicy
posty94
Propsy8
  • Użytkownicy
@up zgadzam się w trzecim rozdziale wzwyż nie ma szans (no chyba że będziesz używał broni) ja się niestety poddałem i zacząłem od nowa ale tym razem jako strażnik świątynny który ma 100 razy lepsze czary (bezsens).
 

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Cytat: Robertinho
Hipnoza dziala  dla mnie ma super zastosowanie, jeśli dajmy na to np. kradzież się nie powiodła korzystamy z hipnozy na człowieku i on już się nie gniewa 
Przed chwilą testowałem, zaatakowalem Jack'a, rzucil sie na mnie, skorzytalem z hipnozy zagadalem jego powiedzial "chcesz jeszcze raz sie ze mna zmierzyc?" czy cos takiego i nawet sie nie gniewa, 
Odor Smierci ujdzie, chociaz jesli ktos korzysta z np. malej ognistej burzy to raz dwa zmiecie 3 trumienie.
Wir dla kazdego czlowieka (poszukiwacz tez sie liczy, sprawdzalem) zabiera prawie wszystkie hp, ale trzeba pod koniec jego czyms ubić, bo 1hp mu zostaje. Sprawdzalem na czarnym wilku pada po 1 wirze (230 int), a na trollu w ogole wir nie działa, nic mu nie robi.
Wybacz, Guru grałem na v1 a tam mi nie działała hipnoza więc nie byłem pewny ;D
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy
Cytat: TheMrFalwack
Macie jakieś rady co do gry nekromantą? Jestem na poziomie łatwym, dopiero wchodzę do Jarkendaru. 

Statystyki:
Siła: 34
Zręczność: 57
Mana: 113
Życie:135
Wytrzymałość: 20
Intelekt: 88
Broń jednoręczna, łuki, kusze: 5%
Broń dwuręczna: 44% 
Jakieś rady co do samej gry? Co do run? Bo wiecie jak tak patrze na magię nekromantów, to to jest przecież dno. Bo dobra runa jest do zdobycia dopiero w 4 rozdziale czy tam piątym... A jak mam zbijać smoki? Z tej Strzały ciemności, którą mam od 1 rozdziału? 

Strzała ciemności jest nawet niezła, oczywiście nie tak dobra jak ognista strzała ale w połączeniu z Sakta Nomen możemy tego spamować od cholery, zbieramy jagody i robimy mikstury życia z receptury i mamy mnóstwo HP.

Gobliny zostały osłabione i nie warto robić runy bo i tak zaraz mamy 2 rozdział.

Zombie to nasz główny sprzymierzeniec do 4 kręgu, są powolne ale wytrzymale i zadają sporo obrażeń. Spamujemy ich mała armie i tak kosimy przeciwników.

Kradzież życia jest nawet ok, działa to też na potwory i mając SN za 50 many przywraca nam chyba gdzieś z połowę HP, unieruchamia też cel co jest też przydatne.

Szkielety są do bani, atakują trochę lepiej niż zombie ale jak na ironię o wiele wolniej, no i o odporności nie wspomnę, żenada.

Rój może się przydać, taka bryła lodowa lite.

Od 4 kręgu nekro ma demony i kładzie smoki drapiąc się po dupie :P. Mogę tu tylko dodać że nie opłaca się korzystać w run ofensywnych nekro bo już w tym momencie powinniśmy mieć ulepszony szpon beliara
 

BCS

BCS

Użytkownicy
posty57
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zamierzam grać Magiem, jakim najlepiej? Wody, Ognia, Guru, Nekromanta? I walimy czysto w mane/inteligencje czy trzeba coś tam dawać w siłę/zręczność i walkę bronią, czy spokojnie można sobie zrobić czystego mejdża?
 

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Soł, skoro tu taki pro inglisz to jedziem...

Mag ognia ma czary podpalające, ma najłatwiejszy początek, kostur także dostaje podpalający+ w 5 rozdziale możliwość kupienia najlepszego pancerza dla Maga.
Mag wody ma niezgorsze czary, ale ma dość trudny początek, tak jak Nekro(Wymaga 40 inta i 100 many, oraz ponadto wykonanie wątku z Magami Wody na Khorinis, po przejściu do Jarkendaru dopiero możesz nim zostać.) 2 czary zamrażające, "podobno" lekko stunujący Piorun Kulisty no i Grad :D
O Guru nic nie napiszę, looknij do góry :D
Nekromata... tak ten ziomal ma trudny początek (Wymagania 40int+100many), pierwsze dwa czary są dość słabe i manożerne, szczególnie Strzała Ciemności. Ma najsilniejsze summony, z czego może się nauczyć Ofiary Krwi(Sakta Nomen), co pozwala mu na wykorzystywanie Energii Życiowej(Pkt trafień, HP) jak many, oraz Demonologii( i Wyższej Demonologii), pozwalającej nie tylko na przywołanie zwykłych demonów(Demonologia), jak i przywołanie Książąt(Wyższa Demonologia). Ma dwa najsilniejsze czary obszarowe, Masowe Zniszczenie* i Krzyk Umarłych.

I jako że niemożliwym jest wbijanie poziomów bez złota, co za tym idzie musisz się nauczyć preparowania zwierząt, a co za tym idzie musisz je czymś zabijać... Dlatego chciąc nie chcąc w troszkę zwinki i siły zawsze trzeba zainwestować, to samo w umiejętność walki bronią 1h-2h. Kostury masz do wyboru 1h lub 2h. One tylko many wymagają więc jako Mag nie będziesz miał problemu.

*Wziąłem pod uwagę to że Masowe zabija przeważnie na raz a Deszcz na 2-3 hity.

PS. Nie piszcie o tym że mag to nie nazwa własna, a ja napisałem z dużej... Celowo to zrobiłem :P

PS2. Rozpisałem się przy nekro ponieważ z nim mam największe doświadczenie, więc jakbyś się na niego właśnie zdecydował, służę pomocą ;P
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

BCS

BCS

Użytkownicy
posty57
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Maga Ognia chyba sobie odpuszczę, wymęczyłem go w podstawowej wersji gry, a chciał bym spróbować czegoś nowego w ten modyfikacji. Guru także odpada, wiadomo czemu. Myślę nad tym Magiem Wody, te jego stuny zawsze były "trochę" za bardzo OP, grając wojami w NK zawsze nosiłem przy sobie sporo tych zamrażających zwojów, i ubijałem co trudniejsze stworki. Nekromanta za to nie wydaje mi się za bardzo ciekawy, czy przyzywanie summonów i pozwalanie im walczyć za siebie nie jest zbyt nudne? Do tego gram pierwszy raz na normalu, a piszesz że Nekromanta ma trudno.
 

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Cóż, na pewno na początku będziesz pił sporo potek na mane ;D
W drugim rozdziale nie napocisz się tak w pojedynkach z mobkami bo zombie są dość dobre a te dostajesz już w  drugim rozdziale ;D
I powinieneś zacząć na Bardzo Łatwym. Już ten poziom jest trudniejszy ( nie strasznie trudny ale trudniejszy na pewno) od nk. Tymbardziej że dostaniesz bardzo przydatne dla maga bonusy typu +15 inta ( normalnie startujesz z 5 a na BŁ z 20) i po 10 do statystyk, oraz 200(!) hp na start :).
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

BCS

BCS

Użytkownicy
posty57
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na pewno grać na BŁ? Nie powiem, NK było dla mnie całkiem trudne i wymagające, ale czy bardzo łatwy nie popsuje mi trochę balansu? Tzn. czy w pewnym momencie gra nie zrobi się po prostu prostacko łatwa? Od razu mówię, że nie jestem jakimś pro wyjadaczem, i większości sekretów typu "zjedz 100 jabłek i chlapnij jabola by podnieść HP i jeden" nie znam, i nawet by mi się ich robić nie chciało. Jestem dopiero na początku, więc spokonie mogę zacząć od nowa.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie, wież mi return jest tak zrobiony aby zawsze niezależnie od poziomu postaci jaki i trudnosci czuł ze jesteś dalej za slaby aby zrobić cokolwiek ofc to z czasem mija jednak wtedy pojawiają się na scenie nowi przeciwnicy z którymi są problemy

Dla zasady na początku wiadomo na zębacza nie polecimy ale już na bł z 25 intem można mu ognista strzała narobić sporo ba nawet zabić jednak juz wtedy pojawiają się nam na drodze wargi które padają dopiero po 2 fireballach od postaci z poziomem inta 40 :P gdy mamy taka postać ito znowu pojawiają się nam na drodze inne gówna jak orkowie i ich psy 2x silniejszy niz warg mimo ze to to samo a jednak nie :P itp rozumiesz jak działa mechanizm

Nawet jak poczujesz ze dasz rade czemuś mocnego to zaraz gra ci przysadzi coś mocniejszego

Wierz mi nawet na BŁ czy Ł trzeba być zajebistym graczy aby grac komfortowo w returna bo dalej masz dużo trudniej niz w nk i trzeba posiadać wiedze z nk aby grało się przyjemnie albo lamic jak silverek bo za mało się rzeczy pamięta bo się zamało grało :P

Bł rożni się od Ł tylko tym ze dostajesz mocnego boosta do statystyk odpowiadającemu postaci na 10 lvl to ratuje dupę jednak ponosisz tez pewna kare w postaci -15% expa co skutkuje tym ze na koncu dla przykładu na BŁ masz postać na 68 lvl a na Ł miałbyś na 70 jednakże ta postać na BŁ ma i tak lepsze staty czaisz :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

BCS

BCS

Użytkownicy
posty57
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak trochę ciężko mi uwierzyć w to, że Returning jest taki piękny, i tak super zbalansowany, ale musicie zrozumieć, wcześniej grałem tylko w MT do pierwszej cześci, a wiadomo jak żałosny był tak balans... Nie, czekać, tam w ogóle nie było balansu. No ale dobra, skoro tak piszecie to spróbuje pyknąć na najłatwiejszym, na normalu poskładał mnie ten wilk spod wieży Xardupy, ale wykorzystał do tego moje zaskoczenie nowym systemem walki, nie ogarnąłem w pore. Dzięki za pomoc :)

 

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Możesz zmienić na sterowanie z Gothic 1 zawsze przecież :) Mi ten system odpowiada ale zawsze można zmienić ;P


Silverek czasem zachowuje się jakby wgl nie grał :D:D
Coś jednak umie więc można mu wybaczyć ;D
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"

Kartograf

Kartograf

Użytkownicy
Nie
posty159
Propsy13
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Nie
Zwróć uwagę na to że kolega wyżej po pierwsze gra pierwszy raz, po drugie chce zagrać magiem-.-

I nie wyskakuj mi tu z Silverkiem że on też gra pierwszy raz itp bo on idzie na SŚ więc nie oszczędza na sile i walce bronią, a mag musi przyoszczędzić trochę pn ^^
 
"Jak tatuś zrobi dzióbek to nie ma chuja we wsi!"


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry