Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 4409635 14149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 4409635

Odpowiedzi 14149

dywan34

dywan34

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ja osobiscie mysle ze sie oplaca jezeli zostales czeladnikiem o harada a jeszcze lepiej jak zostales najemnikiem ja grajac na poziom rzeznik wladowalem tyle pk ze mam 75% wiecej nie trzeba poniewaz majac 100 nie odczuam zadnej roznicy :) z tego co pamietam gdy gralem ok 9 miesiecy temu dawalo mu sie zbroje z plytek pelzacza :)
 

SerkuS

SerkuS

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem proszę o pomoc .     Jestem w 4 rozdziale i mam iść do Saturasa . Idę do niego i on mi dał misje żeby zabić tych dowódców orkowych . Zabiłem te orki , wracam a jego nie ma , szukałem co się mogło stać próbowałem nawet kodami i nic nie pomogło . Użyłem kodu na przeniesienie sie do wybranej postaci  I przeniosło mnie tam gdzie on stał przy tym wyjściu z Jarkendaru ale go nie widać wogule . Pomóżcie pliss . Z góry dzięki . : /                                   
 

lichwiarzlehmar95

lichwiarzlehmar95

Użytkownicy
posty17
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wielki hejt na twórców patcha 1.3.2. Piszecie, że jest to wersja najlepsza i przez was polecana więc może polecicie sposób na zabicie wężów błotnych koło Logana albo orków w kanionie. To jest przegięcie. Co drugi potwór ma 300 defa przed bronią. Gra jest nie do ukończenia, co tu dużo mówić, nie da się nawet Jarkendaru skończyć z tego co widzę. Jeśli jest gdzieś lub ktoś ma link do samego fixa naprawiającego magiczne bronie (bo tylko tego brakowało patchowi 1.3.1) to bym go bardzo poprosił. 1.3.2 to ponury żart, ile zdaniem twórców powinienem mieć siły albo jak tyle zdobyć żeby głupie węże błotne pokonać. Najlepiej jakby któryś z twórców zaprezentował to w formie jakiegoś let's playa...
 

dywan34

dywan34

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mi sie udalo ubic blotniaki dopiero w 3cim rozdziale a orki zniszczylem deszczem ognia wedlug mnie to ten path tez jest bez sensu tu sie nie da grac w 3 rozdziale jest mziejszenie potwora ale np orka czy jaszczuroczleka nie zmniejszysz majac 240 silyi bron najemnika bodajze 280 dmg mam letko widoczny kryt na jaszczuroczlekach na smoczych zebaczach nadal nic i na hersztach orkow jak dla mniegra skaczoan w 4tym rozdziale pozdrawiam tworcow 1.3.2 sami se w to grajcie :)
 

Ystredd

Ystredd

Użytkownicy
Najemnik
posty56
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Najemnik
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wysoki poziom trudności zwykle popieram bo gra ma być przyjemnością ale i wyzwaniem zwłaszcza po tym jak przechodzi się to setki razy dosłownie. Jednak są elementy iście denerwujące które w sztuczny sposób kształtują ten niby poziom. W Returningu do takich przykładów należą skrzynie pułapki czy Def niektórych potworów. Mając 100 siły i 120 obr broni nie zadaje krytyków Pełzaczom-Wojownikom. Jarkendar przeszedłem dzięki magii Fala gniewu grając SS to kolejny absurd ale polne pełzacze czy Harpię były nie do ruszenia w zwarciu Zębacze, Zombie i Straznicy tak samo. To absurd żeby profesja Wojownik ubijała połowe potworów z wyspy za pomocą magii zamiast bronią białą w czym ma się on specjalizowac. Po to Wojownik jest wojownikiem żeby czyścił bronią białą ewentualnie wspomagał się lekko magią a tu takie coś. To pokazuje mimo tylu wersji moda brak zbalansowania profesji oraz typów obrażeń. Sprawdziłem Pełzacz-Wojownik ma 250 def to już łatwiej ubijać Wargi. Jednym słowem chyba łatwiej tu grac profesjami magicznymi bo trzymamy przeciwnika na dystans. Jestem w GD i do trujących krwiopijców nawet się nie zbliżam czyszcze ich za pomocą magii też z orkami to samo coś tu nie zagrało jak miało a jak słysze co jest na 1.3.2 to aż się rzygać chcę ale zobaczymy na razie jako tako gram. Chociaz cały proces skillowania postaci traci sens kiedy po prostu zamiast tym co wytrenowałem połowę potworów niszczę kupionym za kasę zwojem albo magią.
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Ystredd

Ystredd

Użytkownicy
Najemnik
posty56
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Najemnik
Hej. Teraz serio. Dwie rzeczy. (Nawet trzy)
1. NAPISZCIE jakieś ostrzeżenie w downloadzie, że te wersje 1.3.1 i 1.3.2 są niegrywalne albo wypieprzcie z downloadu. Po co wprowadzać ludzi w błąd i pozwalać im grać w coś co jest nie do przejścia.
2. Czy na patchu 1.2 są za to inne problemy o których nie wiem grając w 1.3.2?
3. Jeśli ktoś ma save po wyczyszczeniu khorinis w pierwszym rozdziale Najemnikiem przed pójściem do Jarka to bardzo proszę o jakiś upload i link. Strasznie chcę przejść tego returninga ale mi czasu na wszystko z powrotem nie starczy. Już nie te lata.
Pzdr.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bym wiedział to od razu bym grał na 1.2 Ale mnie również zmylił DOWNLOAD gdzie sugerują grac na patchu 1.3.1 bo to niby najlepsza wersja no to właśnie widać to ja już nie wyobrażam sobie co jest w Returning 2.0 no chyba, że zmądrzeli
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

ksiazeeek

ksiazeeek

Użytkownicy
posty112
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej. Teraz serio. Dwie rzeczy. (Nawet trzy)
1. NAPISZCIE jakieś ostrzeżenie w downloadzie, że te wersje 1.3.1 i 1.3.2 są niegrywalne albo wypieprzcie z downloadu. Po co wprowadzać ludzi w błąd i pozwalać im grać w coś co jest nie do przejścia.
Gram na patchu 1.3.1 (co prawda na poziomie łatwym bo jestem w Gothica nie najlepszy, ale dalej mam w niektórych momentach trudności) i nie mam pojęcia dlaczego na niego marudzicie. Próbowałem kiedyś na 1.2 i przestałem grać mniej więcej w Jarku i muszę powiedzieć, że w 1.3.1 gra mi się przyjemniej. Widocznie problem tkwi w ustawieniu zbyt wysokiej trudności.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Raczej właśnie chodzi o balans tego poziomu. Dlaczego potwory mają 3-4 razy więcej defa od broni niż ognia i magii ?
Mając 5-6 lvl mogłem topielce, dziki i zębacza czyścić jedną ognistą strzałą (jedna z gorszych runw grze) a w zwarciu unikałem ich jak ognia bo zadając krytyki na poziomie 80-90 to mogłem pomarzyć o przyjemnej grze. Teraz będąc w GD cały czas opieram swoją klasę Wojownika na magii bo inaczej sie grać nie da. Jak będę zbierał sfery równiez musze mieć wyuczoną magię nie broń tylko magię bo czytałem że mając 150-170 siły to można co najwyżej im liznąć pancerz. To nie trudne tylko męczące i znów powoduje, że musze kuć kręgi magii i zniszczenie ożywieńca zamiast grać jak Wojownik i pakować w siłę i broń

Zwiększenie poziomu trudności to nie podniesienie pancerza o 5 razy mobom ale zwiększenie im siły albo HP to rozumiem. Tak samo limit w kapliczkach Innosa i więcej kasy za ofiary to rozumiem. Zamiast 2 pełzaczy dać w tym miejscu 3 albo zamiast 2 wilków 1 warga to wciąż rozumiem bo to wlaśnie jest zwiększenie poziomu trudności. Ale to co zrobili z tymi odpornościami od broni powoduje, że nasz strażnik czy najemnik powinien mieć 150 siły przy wejściu do Jara i wtedy będzie się jako tako grało bez magii poniżej 100 to bez magii nici i właściwie tylko magii bo tak jak mówiłem niemal cały Jar przeszedłem tylko z użyciem magii. W zwarciu jedynie zwykłe pełzacze czy gobliny były do ubicia. Całe skillowanie profesji wojownika gubi przy czymś takim sens skilluje siłę i broń a i tak nawalam z runy. Czy grając Nekromantą zamiast magią będę biegał ze Smoczą Zgubą ? Wiadomo, że nie po prostu magia jest rozwinięta w modzie do takiego poziomu że profesje wojownicze można spakować i wyrzucić na przełęcz orkom na pożarcie :P Nic dziwnego, że na tym patchu niektórzy grając magiem dają radę na rzeźniku czy trudnym co wcześniej płakali że na bardzo łatwym im nie szło. To samo z Młotem Tarakota quest dla Strażnika w którym używając broni nie ubijemy w jaskini nic właściwie każdego stworka trzeba było ubić magią (Grom, Deszcz Ognia itd. zwłaszcza na golemy i bossa).

Jak ktoś to przeszedł jak na Straznika wypada bronią to niech zapoda linka nawet poziom "Banał" może być. Podejrzewam, że 150 siły by nie starczyło.
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Pierdolicie, ja skończyłem tego moda na 1.3.1 na poziomie normal grając tylko ŁUKIEM. grajcie na 1.2 jak nie możecie dać rady jest bardziej dopracowany i jest mniej błędów. ps przed jarkiem trzeba mieć te 85 90 siły żeby założyć zbroje wodnego kręgu x5 i jest lajt
 
= D

dywan34

dywan34

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dla mnei gra nie jest nie do przejscia ale jest ciezka gram na Rzeżniku mam juz 240 sily i dam rade ubic orka czy jasazczuroczleka ale poswiecilem bardzo duzoczasu zeby do tego dojsc a co do gry magiem macie duza racje zostajac magiem wody w 3 lub4 rozdziale mozna wszystko DROGA WOJOWNIKA w przypadku tego patha jest beznadziejna a co do save chyba mam na patchu 1.3.2 przed jarkendarem najemnikiem na poziom rzeznik prosze o kontakt na email renox123@interia.pl
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak można zostać nowicjuszem mroku ? Gadałem z Vatrasem podobno trzeba ileś tam odczekać dobiłem do 7 poziomu i nadal nie mam żadnej opcji z Xardasem. To jakiś bug ? jeżeli tak to niech ktoś poda kod na szatę nowicjusza mroku to spróbuje za pomocą kodu zostać nowicjuszem. Jeżeli się mylę proszę o sugestię
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Wojtas12352

Wojtas12352

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie wiem czy o to chodzi ale może Ci pomoże :
Solucja Nekromantów:

Droga Nekromanty:
Aby zostać nekromantą musimy porozmawiać z Vatrasem o nowych gildiach a następnie z Xardasem. Nekromanta
zastanowi się na ten temat w tym celu czekamy kilka dni na odpowiedź. Xardas zgadza się nas przyjąć na swojego ucznia
lecz aby zostać magiem musimy zwiększyć swoje umiejętności magiczne:
-Manę 75(Returning)  100(Rebalance) (Manę możemy zwiększyć na wiele sposobów ucząc się,jedząc grzyby,modląc
się,składając ofiary dla magów,bądź korzystać z mikstur i z tabliczek)
-Inteligencja 40 (Rebalance) (Z inteligencją jest natomiast trudniej, ją zwiększamy wtedy gdy uczymy się czegoś nowego
bądź czytając książki i przepisy na mikstury.)
Jeśli mamy problem z maną Xardas może nauczyć nas co nieco.Może także nauczyć nas kręgów magii,tworzenia run i
handlować z nami.Gdy spełniamy warunki wracamy do nekromanty i otrzymujemy szatę.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie wiem czy o to chodzi ale może Ci pomoże :
Solucja Nekromantów:

Droga Nekromanty:
Aby zostać nekromantą musimy porozmawiać z Vatrasem o nowych gildiach a następnie z Xardasem. Nekromanta
zastanowi się na ten temat w tym celu czekamy kilka dni na odpowiedź. Xardas zgadza się nas przyjąć na swojego ucznia
lecz aby zostać magiem musimy zwiększyć swoje umiejętności magiczne:
-Manę 75(Returning)  100(Rebalance) (Manę możemy zwiększyć na wiele sposobów ucząc się,jedząc grzyby,modląc
się,składając ofiary dla magów,bądź korzystać z mikstur i z tabliczek)
-Inteligencja 40 (Rebalance) (Z inteligencją jest natomiast trudniej, ją zwiększamy wtedy gdy uczymy się czegoś nowego
bądź czytając książki i przepisy na mikstury.)
Jeśli mamy problem z maną Xardas może nauczyć nas co nieco.Może także nauczyć nas kręgów magii,tworzenia run i
handlować z nami.Gdy spełniamy warunki wracamy do nekromanty i otrzymujemy szatę.

No właśnie czytałem o tym ale rozmiałem już z Xardasem należę już do Wodnego Kręgu i mam 10 dzień w grze i nadal nic zero opcji. Jaki numer gildii ma nowicjusz ciemności  ? Chyba że to nie BUG ale wątpie bo zrobiłem jak trzeba nawet w dzienniku nic nie ma.
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
nie wiem czy o to chodzi ale może Ci pomoże :
Solucja Nekromantów:

Droga Nekromanty:
Aby zostać nekromantą musimy porozmawiać z Vatrasem o nowych gildiach a następnie z Xardasem. Nekromanta
zastanowi się na ten temat w tym celu czekamy kilka dni na odpowiedź. Xardas zgadza się nas przyjąć na swojego ucznia
lecz aby zostać magiem musimy zwiększyć swoje umiejętności magiczne:
-Manę 75(Returning)  100(Rebalance) (Manę możemy zwiększyć na wiele sposobów ucząc się,jedząc grzyby,modląc
się,składając ofiary dla magów,bądź korzystać z mikstur i z tabliczek)
-Inteligencja 40 (Rebalance) (Z inteligencją jest natomiast trudniej, ją zwiększamy wtedy gdy uczymy się czegoś nowego
bądź czytając książki i przepisy na mikstury.)
Jeśli mamy problem z maną Xardas może nauczyć nas co nieco.Może także nauczyć nas kręgów magii,tworzenia run i
handlować z nami.Gdy spełniamy warunki wracamy do nekromanty i otrzymujemy szatę.

No właśnie czytałem o tym ale rozmiałem już z Xardasem należę już do Wodnego Kręgu i mam 10 dzień w grze i nadal nic zero opcji. Jaki numer gildii ma nowicjusz ciemności  ? Chyba że to nie BUG ale wątpie bo zrobiłem jak trzeba nawet w dzienniku nic nie ma.

Ale ty poczekałeś ten jeden dzień lub więcej?
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nawet dłużej i nic nie ma nawet żadnej opcji dialogowej wpisu w dzienniku nic. Dałem sobie nawet gildię za pomocą kodów ale Xardas nawet nie reaguje na to (nie pojawiają się dialogi z wymaganiami co do zostamia Necro itd)
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

1marcin1

1marcin1

Użytkownicy
posty77
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czy po zabiciu czarnego smoka mogę pozabijać wszystkich orków w krainie cieni i  miescie orków w GD?
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam problem mam szatę wody i kapelusz maga i jestem w Jarkendarze przed obozem bandytów. Gdy chcę zmienić pancerz statystki obrony oraz liczba punktów many dosłownie szaleją. Po ściągnięciu szaty wody mam pancerz na minusie i to ponad -50 dla wszystkich obron co jest grane ?? nie mogę przez to zmienić pancerza
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Zenek23

Zenek23

Użytkownicy
posty50
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanko.
Czy po zostaniu paladynem już całkowicie blokuje mi się możliwość oddawania duszyczek Beliarowi? Czy może muszę mieć po prostu wtedy odpowiednią ilość karmy?
 


0 użytkowników i 16 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry