Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 4402501 14149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 4402501

Odpowiedzi 14149

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Magnat nie jest ro realne żadnym uczciwym sposobem pancerzu nie da się załozyc wcześniej niz po pokonaniu SO jest to nie wykonalne grając bez kodów
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Shermor

Shermor

Użytkownicy
posty177
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra zadam to pytanie tutaj bo wcześniej nikt mi nie odpowiedział: Otóż dlaczego nie moge grać w Slahn Craft? Nie można instalować patchy ?
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
W 3 rozdziale nie ma szans na zdobycie 80 winogron i 60 rdestów nie? :F Bo demony można spawnować w nieskończoność w Świątyni Śniącego, a i ekspa się dostaje(nie tak jak w przypadku sługi Senyaka) :F
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Rdesty jeszcze by się dało, ale tyle winogron — nie ma szans. Serio chciało ci się respić 40 demonów?

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Rdesty jeszcze by się dało, ale tyle winogron — nie ma szans. Serio chciało ci się respić 40 demonów?
Demony to pikuś do pokonania.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Jak dokładnie dojść do tego Klanu orków z zadania "Duch Wody" ?
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Magnat nie jest ro realne żadnym uczciwym sposobem pancerzu nie da się załozyc wcześniej niz po pokonaniu SO jest to nie wykonalne grając bez kodów
Dobra, niech wam będzie. Pewnie rację masz, więc nie ma się co sprzeczać o rzeczy nieważne.

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Opisze ktoś krótko balans? A może raczej jego brak? Podobno po R3 uruchamia się tryb godmode...
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Godmode moze nie ale 1 hit kill. Mozesz oczywiscie sobie to utrudnic i nie uzywac broni ktore zadaja dmg od magii.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Ale pomijając zbugowane bronie. Bo tak to ja wiem, że jest one hit.
 

Shermor

Shermor

Użytkownicy
posty177
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 TadekKanalarz Spawn demonów został naprawiony,jakim cudem je respisz w nieskończoność? :hmmm:
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
TadekKanalarz Spawn demonów został naprawiony,jakim cudem je respisz w nieskończoność? :hmmm:
Ekspa nie dają, maj bed. Ale spawnują się w nieskończoność w Świątyni Śniącego przy tej zagadce, do której rozwiązanie jest ukryte za ścianą. Kręciłem ciągle niebieskim przełącznikiem.
Spawnują się też w nieskończoność z różną obstawą gdy modlimy się do Beliara wcześniej nie niszcząc szponu lub nie zabijając Senyaka.
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jestem trochę zwiedziony , szpon beliara ma 200 dmg od ostrza i 100 od magi  a lodowe ostrze czy jak tam ma 310 dmg i 190 od magii przez co wyprzedza szpon beliara , oraz można go już zdobyć przed szponem wiec dla mnie to mała porażka.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Szpon ma jeszcze błyskawicę omijającą blok. 80% szans. Ale przyjrzę się temu bliżej.

Jeżeli chodzi o balans - to elitarni orkowie powinni być teraz naprawdę elitarni... Na pewno nie będą na jednego strzała. Oczywiście to będzie wymagało testów, bo to sobie tak teoretycznie poobliczałem - nie będzie można zdobyć tyle ochrony, żeby móc tankować 20 elit. Najlepsze wersje zadają po 800 pkt obrażeń i są niesamowicie twardzi (odporności rzędu 450+).

Dla porównania, w 1.3.1 Czarny ork-wojownik ma 190 siły, elitarne miały po 250. Teraz mają odpowiednio 400 i 450-600 (zależy od wersji). Smocze zębacze, demony, smoki i Senyak również są silniejsi. Ogólnie to na papierze ciężko coś balansować, także bez ataków na mnie :P Cały czas coś zmieniam. Jeśli macie jakieś propozycje dot. balansu to tutaj albo PW.

Dobrze by było, jakby się ktoś wypowiedział o przywołańcach.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Smocze Zębacze i tak były mocne :P
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Thompson
Co rozdział powinno się respić więcej tych elitarnych orków,bo obecnie płotki ginące na strzała stanowią 80 % populacji co umożliwia wycięcie w pień całej mapy w 2 rozdziale na najwyższym poziomie trudności,nie wspominając o rozdziałach późniejszych gdzie jedynym godnym przeciwnikiem są szkielety wojowniki ze względu na ogrom zadawanych obrażeń. Przywołańce-demon zwykły i ulepszony jest naprawdę potęgą,być może nawet odrobinę za silny jak na obecną siłę potworów,szkielet goblin standardowo-siła leży w liczebności,a zombie jest trochę zbyt wytrzymały. Golemy są zbyt silne,nie mam pojęcia jak z innymi przywołańcami. Wspomniany godmode uruchamia się już pod koniec R2 kiedy wyzbieramy większość bonusów. Słowem gra na początku jest dosyć trudna,wymaga pokombinowania i jak dla mnie kończy się w rozdziale drugim gdzie każdy wojownik/łucznik rozpieprzy wszystko nawet nie walcząc taktycznie. Wzmocnienie elitarnych orków to doskonały pomysł,ale zwykłym szarym orkom wojownikom też przydałoby się zwiększyć nieco odporności i zadawane obrażenia,bo biją tyle co wilki,a lecą na strzała. Co rozdział powinno się respić więcej silniejszych przeciwników-elitarnych wykokszonych orków,jakichś hersztów jaszczuroczłeków i coś w stylu arcyposzukiwaczy. Runa z uriziela powinna zostać drastycznie osłabiona,bo 1 strzałem powalamy cały batalion orków i zbędnym jest uczenie się czarów 5 i 6 kręgu. Wszystkie obrażenia magiczne z każdej broni powinny zostać usunięte co ostatecznie rozwiąże problem,no może poza błyskawicą Szponu(który też wymaga poważnego osłabienia). Podsumowując-silniejsze,bardziej wytrzymałe moby co rozdział i osłabienie broni i run,a ponadto usunięcie dostępu do broni zadających 300 dmga w 2 rozdziale gry.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
A tak poza tym. Gdzie sie podzial temat z returningiem 2.0?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jest w zapowiedziach. W sumie nie wiem czemu Ci o tym mówię, pewnie zaraz tam będziesz spamić.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Spokojnie ja nie z tych.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
@Wonsz

Spawn mobków to trochę mozolna praca, zwłaszcza że orkowie idą w tysiącach sztuk. Ale mniej więcej obczaiłem sobie których jest najmniej i ci będą najbardziej wyśrubowani. Tak jak pisałem, zwykła elita (czarny ork wojownik) z marszu dostał boosta ponad 200 siły i mocniejsze obrażenia broni, do tego dwukrotnie więcej życia i odporności. Dlatego też nie chcę przesadzić w drugą stronę. Na pewno wzmocnię trochę trupy, skoro mówisz, że one jeszcze stanowią jakieś wyzwanie. Ja przywołane demony ulepszyłem jeszcze bardziej, aby miały start do orków. Ale to wszystko wyjdzie w praniu - jak pisałem na papierze to sobie mogę mniej więcej obliczać, a i tak trzeba będzie poprawić. Orkowie dowódcy (trochę ich się potem respi) już są bardziej wyśrubowani, prawie do granic możliwości - z tymi trzeba będzie uważać mocno.

Jeśli idzie o obrażenia magiczne - tutaj pewnie trzeba zbalansować obrażenia/wymagania/odporności potworów. Gdybyś miał jakiś save z wojownikiem/magiem to byłbym wdzięczny - chętnie sam bym zobaczył jak to wygląda w grze. Nie chcę też w jednym momencie zwiększać wytrzymałości potworów i zmniejszać obrażenia broni i czarów, bo się zapędzę i będę musiał to odkręcać. Najpierw spróbuję dostosować silniejsze moby do obecnego arsenału, bo będę szczery - nie chcę się zajmować taką drobnicą jak szczury, gobliny, wilki i topielce - to i tak pada na strzała, nieważne jaką broń mamy. Wzmocniłem jedynie tych silniejszych przeciwników jak np. wargi (spory wzrost statystyk).

@TadekKanalarz 

Jak patrzyłem na ich statystyki to nic zadziwiającego tam nie było. Jakoś lubię te mobki, bo mają budzić grozę to dostały sporego boosta :)
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry