@Wonsz Spawn mobków to trochę mozolna praca, zwłaszcza że orkowie idą w tysiącach sztuk. Ale mniej więcej obczaiłem sobie których jest najmniej i ci będą najbardziej wyśrubowani. Tak jak pisałem, zwykła elita (czarny ork wojownik) z marszu dostał boosta ponad 200 siły i mocniejsze obrażenia broni, do tego dwukrotnie więcej życia i odporności. Dlatego też nie chcę przesadzić w drugą stronę. Na pewno wzmocnię trochę trupy, skoro mówisz, że one jeszcze stanowią jakieś wyzwanie. Ja przywołane demony ulepszyłem jeszcze bardziej, aby miały start do orków. Ale to wszystko wyjdzie w praniu - jak pisałem na papierze to sobie mogę mniej więcej obliczać, a i tak trzeba będzie poprawić. Orkowie dowódcy (trochę ich się potem respi) już są bardziej wyśrubowani, prawie do granic możliwości - z tymi trzeba będzie uważać mocno.
Jeśli idzie o obrażenia magiczne - tutaj pewnie trzeba zbalansować obrażenia/wymagania/odporności potworów. Gdybyś miał jakiś save z wojownikiem/magiem to byłbym wdzięczny - chętnie sam bym zobaczył jak to wygląda w grze. Nie chcę też w jednym momencie zwiększać wytrzymałości potworów i zmniejszać obrażenia broni i czarów, bo się zapędzę i będę musiał to odkręcać. Najpierw spróbuję dostosować silniejsze moby do obecnego arsenału, bo będę szczery - nie chcę się zajmować taką drobnicą jak szczury, gobliny, wilki i topielce - to i tak pada na strzała, nieważne jaką broń mamy. Wzmocniłem jedynie tych silniejszych przeciwników jak np. wargi (spory wzrost statystyk).
@TadekKanalarz Jak patrzyłem na ich statystyki to nic zadziwiającego tam nie było. Jakoś lubię te mobki, bo mają budzić grozę to dostały sporego boosta
