Dobry. Przyda się pomoc w paru sprawach
Wie ktoś gdzie można zdobyć zwój telekinezy nie będąc guru? Przydałby się wykrywacz " ajtemsów ".
1)Podpinam się pod pytanie. Ew. proszę o kodzik na zwój
2)Poprosiłbym o następny kod na śpiwór. Jest zbyt przydatny (szczególnie w Jarkendarze) a że zdobywa się go dość późno i nocami trza dymać przez pół świata do najbliższego łoża jego użyteczność maleje...
3)W I rozdziale da radę ubić te 200 mobków i dołączyć do myśliwych? Czy może też coś się zmieniło (trochę głupie pytanie no ale...)
4)Opłaca się uczyć wykuwania wszystkich mieczy u Harada jako czeladnik (punkciki jakoś przeboleje ale te wygórowane ceny kiedy sakwa pusta...)? Co prawda gildii jeszcze brak (bodajże 6 czy 7 poziom) ale uderzam na farmę Onara jako najemnik, walka 2 ręczną i kuszą, obecna siła 60 z 70 (kiepski miecz dwuręczny od najemnika z farmy Akila), potem cenne PN lecą na naukę u Roda - poziom normalny, "patch" (podmianka) 1.3.
5)Pytanie z Laresem bo już dokładnie nie pamiętam jak było w ostatnim patchu. Baltram daje mu zastępstwo z questa kiedy dołączamy już do jakieś gildii tak? To znaczy że bez jego eskorty muszę przebijać się do posterunku Bustera (a potem z nim kiedy jesteśmy w Wodnych Kręgu do piramidek) right?
6)Ulepszona na max (x5) Zbroja Wodnego Kręgu jest nadal najlepsza w 1 rozdziale (czyt. zrobiony w niej cały wątek Jarkendaru) czy jednak pojawiła się może opcja kupienia średniego pancerza najemnika od Lee ew. lepszy jest zupgradeowany lekki pancerz najemnika od w.w zbroi?
7)Po wykonaniu zadań od 1 opiekuna w odpowiednim miejscu na mapie pojawia się 2 czy obaj są dostępni jednocześnie (skończyłem na bodajże 3 zadaniu z nauką języka demonów także...
8)Asekuracyjnie na przyszłość - jak wejść za orkową palisadę poza słynnym f8 czy k z którego ponad 12 miesięcy temu byłem de facto zmuszony skorzystać? Zwój przemiany? Przejście? Wrota/drzwi? Przepłynięcie pod wodą? Cokolwiek?