[G2NK] Legend of Ahssun 25451 59

O temacie

Autor Wiktus

Zaczęty 1.06.2013 roku

Wyświetleń 25451

Odpowiedzi 59

Wiktus

Wiktus

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

Wiktus

[G2NK] Legend of Ahssun
2013-06-01, 14:59(Ostatnia zmiana: 2018-07-24, 17:52)
Mam pytanko, bo przeszukałem już chyba całe google i nic nie znalazłem. Bowiem chodzi o moda  Legend of Ahssun do Gothic II. Jest podobno oficjalna strona do tego moda (http://www.legend-of-ahssun.de.vu/) ale na niej są tylko zwykłe reklamy, nie ma nic do ściągania. Prosiłbym o odpowiedź czy ten mod wogóle powstał, jeśli tak to dajcie link. Z góry dziękuje.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Nie powstał. Dziękuję, pozdrawiam.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Modyfikacja jest ciągle w fazie rozwojowej, prosimy czekać na dalsze informacje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu

Sentarion
Złote Wrota

Legend of Ahssun
#3 2013-06-01, 15:50(Ostatnia zmiana: 2013-06-01, 15:51)
Ostatni znak życia twórców znalazłem w marcu tego roku, oto ich oświadczenie:

Cytuj
Wir haben uns jetzt entschieden ein paar Tester mit ins Boot zu nehmen, die uns jeden nur erdenklichen Fehler berichten dürfen. Unser Stadium ist teils noch Alpha (das Spiel ist also noch nicht durchspielbar), vieles aber auch schon Beta.

Wenn du dich angesprochen fühlst und zum Projekt etwas dazu beitragen möchtest, dann melde dich einfach bei Milky-Way, Zuben2 oder an „schmitzse [at] googlemail.com“.

Viele Grüße

Das LoA-Team

Czyli znaczy to mniej więcej:

Cytuj
Obecnie jesteśmy w fazie testów i zdecydowaliśmy się na przyjęcie kilku testerów, którzy pomogą w wyszukiwaniu błędów. Obecne stadium moda to wersja alpha (czyli gra nie jest grywalna), ale jest coraz bliżej do bety.

Jeśli chcesz pomóc i przyczynić się do ukończenia projektu, wystarczy napisać do Milky-Way, Zuben2 albo na mail "schmitzse [at] googlemail.com".

Pozdrawiamy

LoA-Team


Źródło: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/986757-Offene-Stellen-bei-Legend-of-Ahss%C3%BBn?p=20821204#post20821204

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
To jeno tera przygotowujta tłumoczy co to jo bendo tłumoczyć tygo moda i czykoć z roki 2 na przetłumoczonie.
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
Proszę cię, wyjdź. Nie jesteś ani trochę zabawny.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy

EdwardCrab61

Legend of Ahssun
#6 2013-06-03, 20:26(Ostatnia zmiana: 2013-06-03, 20:26)
Wiem, że nie jestem zabawny. I nie, nie wyjdę. I skąd wiesz, że to miało być śmieszne? Tak czy siak mam rację, jak mod wyjdzie to trzeba będzie od razu ruszyć z spolszczeniem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bo co?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak czy siak mam rację, jak mod wyjdzie to trzeba będzie od razu ruszyć z spolszczeniem.
Życzymy ci powodzenia w robieniu spolszczenia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy

EdwardCrab61

Legend of Ahssun
#9 2013-06-05, 13:49(Ostatnia zmiana: 2013-06-05, 13:49)
Pewnie bym mógł zabrać się za spolszczenie, ale niestety miałem za mało niemieckiego w szkole + nauczycielka robiła se wagary i tego niemieckiego było jeszcze mniej. Trochę dupa, tym bardziej że potem nam niemiecki w kolejnej klasie wywalili całkowicie. Także niestety się nie przydam. Przykro mi
 

Wiktus

Wiktus

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

Wiktus

Legend of Ahssun
#10 2013-06-07, 20:23(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 20:29)
Jeśli dowiedzie sie czegoś o tym modzie, to napiszcie to tutaj.
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
WYPOWIEDŹ :    Helmut Opperer
http://www.helmod.at/news/legend-of-ahssun-gothic-ii/
TŁUMACZENIE Z GOOGLE
Fantasy RPG "Gothic II" to jeden z najbardziej udanych gier na całym świecie.
 
"Legenda Ahssûn" jest znowu gry modyfikacja i jednym z najstarszych i najbardziej obiecujących projektów dla Gothic II w Niemczech.
 
Wolno mi było uczestniczyć w tym projekcie jako prelegent i pożyczyć kilka postaci z moim głosem.
 
Ze względu na wielkość projektu, data premiery nie jest jeszcze otwarta - ale będzie to na pewno w połowie 2017 roku, dopóki nie dojdzie do publikacji. Naprawdę nie mogę się doczekać do ogólnego wyniku.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Czyli ten mod ma jednak szanse wyjść?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Skoro wyszło już demo to myślę, że tak.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nigdy nie siedziałem w tematyce tej produkcji za bardzo, słyszałem tylko, ze to wielki i wyczekiwany projekt, widziałem jakieś filmiki :D
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czemu modyfikacja jest w Archiwum skoro jest rzekomo tworzona?

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jakby ktoś się zastanawiał, nad modyfikacją dalej pracują i daję nowe materiały tu: https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1363018-Aktueller-Stand/page6

Tworzyli tego moda chyba przez 10 lat, więc mam nadzieję, że nie będzie to kaszanką.

Pozdro.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak dobrze wiedzieć,że to żyje! Miejmy nadzieje,że uda im się dokończyć tego moda.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wygląda całkiem okej, ale te beczki z ostatniego screena są mega koszmarne.

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Wygląda całkiem okej, ale te beczki z ostatniego screena są mega koszmarne.
Wyglądają jak jakieś głazy XD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry