Gry przeglądarkowe 3563 14

O temacie

Autor Lansjer

Zaczęty 30.05.2013 roku

Wyświetleń 3563

Odpowiedzi 14

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Gracie w jakieś gry przeglądarkowe?

Ja polecam Forge of Empires i The West. Całkiem przyjemnie się gra, przy tak małym nakładzie czasu.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Drakensang  :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Mój brat w to gra, ale dla mnie gra jest trochę mało rozbudowana.

Bardziej mi chodziło o gry typowo przeglądarkowe, ale takie też mogą być.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
polecam Bloodwars to pierwsza gra tego typu w jaką grałem(jedna z pierwszych w polsce) pomimo upływu lat nadal tętni życiem.
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Ja polecam Grepolis, jak dla mnie najbardziej przejżysty  interfejs w grach via www...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zgadzam się co do Drakensanga. 3 dni temu zacząłem grać i spodobało mi się. Jest jeszcze fajna polska gra Taern.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Grałem kiedyś chwilę w ten Taern(ze względu na znajomych) no i takie sobie to było :P
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Gry przeglądarkowe
#7 2013-05-30, 23:05(Ostatnia zmiana: 2013-05-30, 23:07)
Ja grałem w Taern całkiem sporo (tzn wbiłem 30lvl :D  ) powiedziałbym że nawet zajebista gra, gdyby nie szalone ceny itemów, kupisz item u kowala za 50k, nie możesz go komuś oddać, ani sprzedać... no chyba że u kowala za 2k. Robi się takie błędne koło. Zbierasz kase żeby kupić item, potem zbierasz kasę żeby kupić nowy o 2 punkciki lepszy, i nie masz pieniędzy na "własne wydatki", a nie możesz chodzić ze starym sprzętem bo wtedy będziesz lamił na całej linii.

Jeszcze jedna taka informacja: jakby ktoś zechciał grać w The Westa (w co jednak wątpię  :lol:  ) to potrzebuje kilku ludzi do miasta.
 

Fraser
  • Gość
Haxball  :ok:
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Czasy gimbazy i warszawskich meneli :lol2:  :ok:
Menelegame

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Kiedyś, kiedyś, bardzo kiedyś grałem w jakieś thecrims, było przyjemne.
 

gothic1210
  • Gość
Wiem, że wile osób uważa, że gry z fb to ścierwo, ale ja akurat gram w Kings Bouty Legions. Gierka działa na Unity. Ma trójwymiarową grafikę. Wszystko tak jak w "dużej" wersji. Jest tylko kilka uproszczeń i punkty ruchów.
Spoiler
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Ja gram w grę na Facebooku, Managera Piłkarskiego Top Eleven ; ). Polecam, fajna gra.Wciągająca.

Większość gier na FB to są lipne, ale ta akurat jest jednym z wyjątków od tej reguły.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Tibia
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nythia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry