Problem ze stałą. 2351 4

O temacie

Autor ChetnikPL

Zaczęty 11.05.2013 roku

Wyświetleń 2351

Odpowiedzi 4

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka,
Bawiłem się dzisiaj w zrobienie w GII:NK Wrzoda. Zrobiłem już postać i teraz robię dialogi. Chodzi o to, że w dialogach Wrzoda jest dialog, że jeśli go pobijemy to on coś tam powie i wróci do codzienności. Warunek tego dialogu wygląda tak:
FUNC INT DIA_NONE_121_Wrzód_Defeated_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC]==TRUE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NONE_121_Wrzód_Defeated_Info()
Jednak kiedy reparsuje skrypty wyświetla się mi, że nie ma czegoś takiego jak "AIV_WASDEFEATEDBYSC". Sprawdzałem w pliku AI_Constants z Gothica I i ta "stała" czy coś (nie wiem jak to nazwać) miała numer 19. Kiedy sprawdzałem w AI_Constants z Gothica II:NK, już inna stała miała przypisany ten numerek. Więc moje pytanie jest takie:
-Jak zrobić taki warunek (stałą czy coś) o nazwie AIV_WASDEFEATEDBYSC, która oznacza pobicie NPC'a. A jeżeli jest to nie możliwie to:
-Czy jest podobny warunek w GII:NK o podobnym znaczeniu jak AIV_WASDEFEATEDBYSC w Gothicu I?

Z góry dziękuję  :wink:
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Czy jest podobny warunek w GII:NK o podobnym znaczeniu jak AIV_WASDEFEATEDBYSC w Gothicu I?
Z tego co wiem jest. Była parę dni temu na ten temat dyskusja. Poszukaj na forum, albo znajdź sobie w innym dialogu.
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
if (self.aivar[AIV_DefeatedByPlayer] == TRUE)

tak wygląda ten warunek w GII:NK

Jest jeszcze jeden, ale  ten powinnien do twoich celów ci wystarczyć : ).
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Lub:

if (PC_Wrzod.aivar[AIV_LastFightAgainstPlayer] == FIGHT_LOST)
 

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zastosowałem na początku sposób Kynia. Zadziałało  ;d  . Oczywiście propsik poleciał. Zaraz sprawdzę sposób diegomeza.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry