Siemka,
Bawiłem się dzisiaj w zrobienie w GII:NK Wrzoda. Zrobiłem już postać i teraz robię dialogi. Chodzi o to, że w dialogach Wrzoda jest dialog, że jeśli go pobijemy to on coś tam powie i wróci do codzienności. Warunek tego dialogu wygląda tak:
FUNC INT DIA_NONE_121_Wrzód_Defeated_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC]==TRUE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_NONE_121_Wrzód_Defeated_Info()
Jednak kiedy reparsuje skrypty wyświetla się mi, że nie ma czegoś takiego jak "AIV_WASDEFEATEDBYSC". Sprawdzałem w pliku AI_Constants z Gothica I i ta "stała" czy coś (nie wiem jak to nazwać) miała numer 19. Kiedy sprawdzałem w AI_Constants z Gothica II:NK, już inna stała miała przypisany ten numerek. Więc moje pytanie jest takie:
-Jak zrobić taki warunek (stałą czy coś) o nazwie AIV_WASDEFEATEDBYSC, która oznacza pobicie NPC'a. A jeżeli jest to nie możliwie to:
-Czy jest podobny warunek w GII:NK o podobnym znaczeniu jak AIV_WASDEFEATEDBYSC w Gothicu I?
Z góry dziękuję :wink: