Dubbing do intra w modzie - Potrzeba kilka osób... 8910 20

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 8.05.2013 roku

Wyświetleń 8910

Odpowiedzi 20

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Dubbing do intra w modzie - Potrzeba kilka osób...
2013-05-08, 17:43(Ostatnia zmiana: 2013-05-08, 19:05)
Witam tworzymy z kolegą modyfikacje do Gothica II NK a w związku z tym potrzebujemy kilka osób które nagrały by dubbing do intra.  Postaci jak i kwestii jest dosyć mało (sam bohater ma 30 parę kwestii)

Oto lista NPC jakie występują w intrze:
1.Strażnik miejski
2.Kerloth (Główny bohater , przywódca grupy bandytów)
3.Fajeth (bandyta,fajtłapowaty głos)
4.Den (bandyta)
5.Ken (bandyta)
6.Lord Andre (coś na wzór tego z orginalnego gothica)

Kwestie poszczególnych postaci:

1.Kwestie Kerlotha (Główny bohater modyfikacji) - http://www.sendspace...westie-kerlotha
2.Kwestie Dena (bandyta) - http://www.sendspace...64/kwestie-dena
3.Kwestie Kena (bandyta) - http://www.sendspace...00/kwestie-kena
4.Kwestie Lorda Andre - http://www.sendspace...tie-lorda-andre
5.Kwestie Fajetha (bandyta) - http://www.sendspace...kwestie-fajetha



Wymagania:
1.Dyspozycyjność czasowa.
2.Głos męski po mutacji
3.W miarę dobry mikrofon (tak aby nie było sporo szumów itd).

 W sprawach kontaktowych można pisać również na PW bądź na moje GG:34392195.
 Jako , że trzeba pokazać dowody prac nad modem dodam kilka ssów ze świata w modzie żeby nie było że mod nie jest robiony.  Nie jest ich zbyt wiele , ale jako dowody pracy są ;)


[mod=Avallach]Tekst zawierał zbędny kod html, który nie jest wyświetlany na forum. Usunąłem go. Oryginalna treść do obejrzenia poniżej:
Spoiler
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Witam potrzeba nam 6 głosów męskich które użyczyły by swojego głosu w intrze do modyfikacji do Gothica II NK.[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>
Oto lista postaci jakie występują w intrze:
<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]1.Strażnik miejski [/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]2.Kerloth (Główny bohater , przywódca grupy bandytów) [/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]3.Fajeth (bandyta,fajtłapowaty głos)[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]4.Den (bandyta)[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]5.Ken (bandyta)[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]6.Lord Andre (coś na wzór tego z orginalnego gothica)[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);><br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Poniżej kwestie postaci:[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);><br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]1.Kwestie Kerlotha (Głównego bohatera) - [/color][/size][/font][url=http://www.sendspace.pl/file/c90db2d46a3c77eda0aa7a3/kwestie-kerlotha]http://www.sendspace.pl/file/c90db2d46a3c77eda0aa7a3/kwestie-kerlotha[/url]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]2.Kwestie Dena (bandyty) - [/color][/size][/font][url=http://www.sendspace.pl/file/5a53163dc82ae96f5b53564/kwestie-dena]http://www.sendspace.pl/file/5a53163dc82ae96f5b53564/kwestie-dena[/url]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]3.Kwestie Kena (bandyty,tylko dwie kwestie) - [/color][/size][/font][url=http://www.sendspace.pl/file/b0a40666cdb834960f7a100/kwestie-kena]http://www.sendspace.pl/file/b0a40666cdb834960f7a100/kwestie-kena[/url]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]4.Kwestie Lorda Andre -  [/color][/size][/font][url=http://www.sendspace.pl/file/f4d2d375b015dfcd59d06c0/kwestie-lorda-andre]http://www.sendspace.pl/file/f4d2d375b015dfcd59d06c0/kwestie-lorda-andre[/url]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]5.Kwestie Fajetha (bandyty) - [/color][/size][/font][url=http://www.sendspace.pl/file/af0440e391ee347c6186228/kwestie-fajetha]http://www.sendspace.pl/file/af0440e391ee347c6186228/kwestie-fajetha[/url]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Jest jeszcze jedna kwestia do jednej postaci imieniem Fernando. Treść kwestie to tylko po prostu okrzyk TAK!.[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>
<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Wymagania:[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]1.Dyspozycyjność czasowa.[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]2.Głos męski po mutacji[/color][/size][/font]<br style=margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: 'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.1875px; background-color: rgb(225, 235, 242);>[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]3.W miarę dobry mikrofon (tak aby nie było sporo szumów itd).[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Pisać można również tutaj :  [/color][/size][/font][url=http://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=1900]http://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=1900[/url] bądź w temacie , na PW lub na moje GG: 34392195



[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]Jako , że trzeba dodać ssy  dodam kilka ssów ze świata w modzie żeby nie było że jest nic nie robione , mało bo mało ale jak wymagane to dodaje na razie tyle (i wiem że pustki na nich :D  to dopiero z 1 świata prologowego).[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2]

[color=#333333][img]http://images43.fotosik.pl/1829/80e266493501287a.jpg[/img][/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333][img]http://images35.fotosik.pl/1903/568173d6c2df72dfgen.jpg[/img][/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333][img]http://images36.fotosik.pl/472/711905e840b681f3gen.jpg[/img][/color][/size][/font]
[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]

[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]

[font=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif][size=2][color=#333333]
[/color][/size][/font]
[/mod]






Edit: Teraz powinno być okej .

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Bożesz ty mój, co to jest?[patrz tekst]. Popraw zawartość tekstu, bo jedynie po nazwie idzie się domyślić o co chodzi :D .

EDIT:Widzę, że Avallach poprawił. to spoko
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wiem nawet w sumie co było źle bo nie widziałem wcześniej przed poprawieniem (pewnie coś pomotałem) ale jak jest git to okej.

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Jak mod będzie się nazywał? Pytam z ciekawości.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jakoś mi nie pasują kamienne schody do obozu z drewnianą palisadą i jakimiś namiotami ze szmat :mellow:
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Jak mod będzie się nazywał? Pytam z ciekawości.

Wstępna, robocza nazwa to "Bandycki Los".
Ale podkreślam, że nazwa może jeszcze ulec zmianom.

A i żeby nie doublować postów

@Cragann

Bo to nie jest nie wiadomo jakiś wielki obóz, to po co dawać jakieś drewniane chatki?[zresztą, wszystko będzie wyjaśnione w modzie i kapniesz się, czemu obóz jak ty to nazwałeś  jest "Namiotami ze szmat"]. A co Schodów, być może jeszcze je zmienimy na jakieś drewniane, rzeczywiście kamienne tu nie pasują. bo i tak w tym świecie nie wiem będzie się grało jakieś 15-30 minut w modzie, a reszta moda będzie umiejscowiona w innym świecie ;).

@Fabiosek1
Pomieszało ci się i było to całkowicie nieczytelne[patrz spoiler w twoim poście, jest pokazana 1 wersja tematu].
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tylko po chuj robić palisade do obozu ze szmat?
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
tylko po chuj robić palisade do obozu ze szmat?
Chociażby po to, żeby przypadkiem nie wypaść stamtąd i zaliczyć zgona :D .
A tak po za tym, w fabule zostanie to WYJAŚNIONE.

A co do dubbingu, chcesz kogoś dubbingować czy tylko napisałeś ten post po to, żeby powiedzieć że te kamienne schody nie pasują i palisada jest niepotrzebna?[z schodami masz rację, a z palisadą niekoniecznie].
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kurwa, jak stawiasz namiot to na chwilę, a tym bardziej jak obóz mały to palisada wogóle tam nie pasuje
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
kurwa, jak stawiasz namiot to na chwilę, a tym bardziej jak obóz mały to palisada wogóle tam nie pasuje

Ja pierdole, tyle że to nie są jakieś zwykłe namioty podróżników zmęczonych podróżą i ta "chwila" nie trwa "krótką chwilę" a dłuższą "chwilę".....  tylko  jak zauważyłeś w tym screenie, to można się domyśleć, że jest to obóz bandytów a nie jakiś poszukiwaczy przygód czy cuś. Jednak jeszcze zobaczymy, czy tą palisadę zostawimy czy ją usuniemy i damy jakiś płotek w tamto miejsce.

tak PS: Nie nabijajmy w ten sposób postów w tym temacie, jednak jest to temat o dubbingu do intra w modzie a nie jego zapowiedź.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie spamujcie tutaj przecież te ssy są gówniane każdy to widzi na 1 rzut oka dodane tylko po to aby pokazać , że jest jakaś tam praca nad modem. Zawsze można zmienić to kilka minut vobowania poza tym to nie jest temat od zapowiedzi moda a spamiąc tutaj niepotrzebnie powinieneś dostać ostrzeżenie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie spamujcie tutaj przecież te ssy są gówniane każdy to widzi na 1 rzut oka dodane tylko po to aby pokazać , że jest jakaś tam praca nad modem. Zawsze można zmienić to kilka minut vobowania poza tym to nie jest temat od zapowiedzi moda a spamiąc tutaj niepotrzebnie powinieneś dostać ostrzeżenie.
Źle oceniasz wymóg podawania screenów. To ma nie tylko pokazać że coś się dzieje, ale również zainteresować osoby które są chętne pomóc.
Btw. Avallach, pisałeś w tym temacie, jako administrator powinieneś zamknąć ten temat, jesteśmy w "Zapowiedziach modyfikacji".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ja pierdole, tyle że to nie są jakieś zwykłe namioty podróżników zmęczonych podróżą i ta "chwila" nie trwa "krótką chwilę" a dłuższą "chwilę"..... tylko jak zauważyłeś w tym screenie, to można się domyśleć, że jest to obóz bandytów a nie jakiś poszukiwaczy przygód czy cuś. Jednak jeszcze zobaczymy, czy tą palisadę zostawimy czy ją usuniemy i damy jakiś płotek w tamto miejsce.
Ale namioty... :facepalm:  nawet rzymianie jak budowali obozy to budowali palisadę, tyle że ich obozy były spore i z drewna. Kto normalny budowałby palisadę żeby ochroniła 4-5 namiotów? No i kto budowałby kamienne schody? I widze jeszcze że to zrobione na jakichś kolumnach, kto  by to robił? Normalni ludzie by postawili namioty w normalnym miejscu, bez dodatkowej roboty. Ten kto to modelował, nie ma mózgu.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kto normalny budowałby palisadę żeby ochroniła 4-5 namiotów? No i kto budowałby kamienne schody? I widze jeszcze że to zrobione na jakichś kolumnach, kto  by to robił? Normalni ludzie by postawili namioty w normalnym miejscu, bez dodatkowej roboty. Ten kto to modelował, nie ma mózgu.
Takie coś - pomyślałeś o tym że mogli założyć tam obóz ze względu na palisadę? A schody, jak i palisada, są pozostałością tego że kiedyś tam była np. wioska, potem spalona?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Takie coś - pomyślałeś o tym że mogli założyć tam obóz ze względu na palisadę? A schody, jak i palisada, są pozostałością tego że kiedyś tam była np. wioska, potem spalona?
Myślałem, ale popatrz naprzykład na tą platformę na której to stoi, zakładanie wioski na takim czymś?
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Kto normalny budowałby palisadę żeby ochroniła 4-5 namiotów? No i kto budowałby kamienne schody? I widze jeszcze że to zrobione na jakichś kolumnach, kto  by to robił? Normalni ludzie by postawili namioty w normalnym miejscu, bez dodatkowej roboty. Ten kto to modelował, nie ma mózgu.
Takie coś - pomyślałeś o tym że mogli założyć tam obóz ze względu na palisadę? A schody, jak i palisada, są pozostałością tego że kiedyś tam była np. wioska, potem spalona?

Ze Schodami no to racja jest[pisałem już z 2 razy chyba], że kamienne schody to nie pasują, zmienimy je. ale co do Palisady no to cóż, nie chcę zbyt dużo zdradzać ale jeżeli powiedzmy w promieniu nie wiem 2-3 kmh[daje przykładowo, bo nie wiem dokładniej ile to jest w tym świecie] są ludzie, którzy chcą ich stamtąd "wkurzyć"? Więc ta palisada jest po to np by chronić ich przed ewentualnymi strzałami z kuszy itp bo tak gdyby niczym nie było zasłonięte to by mogli ich pozabijać bez problemu.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No palisady są przeważnie w celach obronnych, ale nie można naprzykład przenieść namiotów w inne miejsce? Żeby ich ktoś nie zabił trzeba budować całą palisade? Serio, tyle drewna na obóz 5-cio namiotowy, wcale nie przemyślane.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Takie coś - pomyślałeś o tym że mogli założyć tam obóz ze względu na palisadę? A schody, jak i palisada, są pozostałością tego że kiedyś tam była np. wioska, potem spalona?
Myślałem, ale popatrz naprzykład na tą platformę na której to stoi, zakładanie wioski na takim czymś?
Miałem Ci odpowiedzieć że robienie osady na wzgórzu ma swoje zalety strategiczne, szczególnie w okresie wojny (chociaż to też trochę zależy od ukształtowania terenu po innych stronach), ale Kyniu napisał że mają inne tłumaczenia, według mnie strasznie płytkie, więc sobie odpuszczę.

Budowa drewnianych schodów byłaby w tym miejscu trudniejsza niż kamiennych, patrzę tu na grunt i inne takie (np. brak jakiegoś szczególnego zalesienia wokół).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
No palisady są przeważnie w celach obronnych, ale nie można naprzykład przenieść namiotów w inne miejsce? Żeby ich ktoś nie zabił trzeba budować całą palisade? Serio, tyle drewna na obóz 3 namiotowy, wcale nie przemyślane.

No właśnie problem w tym, że w tym świecie nie ma takiego miejsca, żeby przenieść te namioty gdzieś, bo ten World nie jest zbytnio duży i była konieczność budowy tego obozu w ten sposób, a nie w inny.

Kurde, zrobił się niezły spam. Dobra, nie offtopujmy już i jak coś to piszcie w sprawie dubbingu, bo po to ten temat w sumie jest a screeny są pokazaniem tego, że Mod "Żyje". A niestety mamy póki co tego worlda, jak byłby  2 zrobiony to byśmy z niego jakieś ciekawsze screeny dali.

@Sawik:
może i płytkie, a co do zalesienia no to jest tutaj niewiele drzew, bo skoro budowali tą palisadę i cały ten obóz[prócz "Namiotów ze szmatek"] to skądś to drewno musieli brać.  Więc zostało tutaj dużo pni z tych drzew[co znaczy, że zasoby danego drzewa zostały wykorzystane w pełni do budowy] i w miejscu, gdzie tych drzew zostało całkiem sporo nie mogliby ich już wyciąć z pewnych powodów[nie chcę zdradzać jakich, ale powiedzmy że tam byłoby zbyt niebezpiecznie wycinać drzewa].

@Korek: Nie mamy jeszcze wystarczająco dużo rzeczy zrobionych w modyfikacji, by go zapowiadać. Jeżeli będziemy mieli, to takowy temat powstanie. Póki co założyliśmy ten temat po to, by zebrać ludzi do dubbingu do intra w modzie i tyle.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Założylibyście drugi temat w zapowiedziach i nie byłoby problemu ze spamem w tym temacie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry