Potrzebuje testerów do moda "Dolina" 4599 12

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 21.04.2013 roku

Wyświetleń 4599

Odpowiedzi 12

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Potrzebuje 2 osób do testowania pierwszej wersjii moda "Dolina". Jest już gotowa, mogę wysłać od razu. Będe wymagał tylko wypisania ewentualnych błędów lub braków.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Mogę Ci pomóc. I tak mi się nudzi.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Potrzebuje testerów do moda "Dolina"
#2 2013-04-21, 14:48(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 14:49)
Jestem chętny mam dużo czasu więc mogę przetestować :)

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
@Warka,

Regulamin działu jawnie mówi, że zamieszczając oferty pracy należy podać kontakt do siebie, oraz by przedstawić informacje dotyczące projektu - wypadałoby zatem zostawić dane kontaktowe do siebie (GG, mail, cokolwiek...) oraz przynajmniej przybliżyć czym jest ów mod "Dolina" (jedną z najważniejszych kwestii w tym przypadku jest rozmiar modyfikacji - co innego testowanie moda pokroju "Gothic Fussball", a co innego projektu w stylu "Mroczne Tajemnice"). My nawet nie wiemy czy mod ten jest pod G1 czy pod G2:NK.

Wracając do kwestii samych testów, to jestem wstępnie zainteresowany, chociaż chciałbym najpierw dowiedzieć się czegoś więcej o przedmiocie owych.

2 słowa o mnie: jestem fanem serii Gothic, w szczególności drugiej części. Grałem w ogromną większość polskojęzycznych modyfikacji. Testowałem (głównie pod względem poprawności językowej) takie modyfikacje jak:
- Battle of the Kings 2,
- Bruderschaft Geburtstagsmod (nie pamiętam polskiej nazwy ;p  ),
- Podróżnik - Za Liniami Wroga,
- The Dark Saga PL;
Aktualnie miałbym czas na testowanie małej/średniej modyfikacji (zakładając, że na testy przeznaczony jest limitowany rozsądny czas ich trwania).

GG do mnie masz w profilu.
 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak można to ja też byłbym chętny
 

Kamcio12

Kamcio12

Tester Złotych Wrót
posty67
Propsy1
  • Tester Złotych Wrót
Ja mogę lubię strasznie nowe modyfikacje a bycie testerem to moje hobby ;)
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Potrzebuje 2 osób do testowania pierwszej wersjii moda "Dolina".
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Potrzebuje 2 osób do testowania pierwszej wersjii moda "Dolina".
Ja tez chce testować moda !!
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
juz 2 osoby testowały + trzecia która pomagała przy modzie. nie dam już nikomu, jakie są błędy już wiem mod śmiga tylko są błędy rzeczowe w dialogach itd. jaki będzie taki będzie jak dobrze pójdzie to wydam go późnym wieczorem to sobie pogracie.
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Potrzebuje testerów do moda "Dolina"
#9 2013-05-02, 23:50(Ostatnia zmiana: 2013-05-02, 23:51)
tez bym chcial go zobaczyc jak go mi  udostepnisz  :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ten mod już wyszedł :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Mod już wyszedł  :ayfkm:
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
aha no tak naprawde slepy jestem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry