Nowa umiejętność 3525 9

O temacie

Autor JanKielbasa123

Zaczęty 14.03.2013 roku

Wyświetleń 3525

Odpowiedzi 9

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Hello, brothers!

Mam problem, otóż, chciałbym stworzyć nową umiejętność - tworzenie zbroi. W pliku B_TeachPlayerTalentSmith dorobiłem odpowiednie linijki, po prostu skopiowałem i pozmieniałem to wyżej. W pliku SmithWeapon dodałem monolog odpowiadający za tworzenie danego itemu. Warunki - jeśli masz wyuczone tworzenie zbroi. Idiotą nie jestem, wiem jak to zrobić. Myśląc że to wszystko, włączyłem gothica z reparse sripts. Błąd. "Nie ma czegoś takiego jak [WEAPON_Ice] Choć coś takiego jest w pliku B_TeachPlayerTalentSmith bo to to co dodałem. Co jest nie tak? Brakuje wpisu jeszcze w jakimś pliku?
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm wydaje mi się że i tak musiałbyś podać całe skrypty niż na pewniaka mówić że masz wszystko dobrze ale z błędem
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
B_TeachPlayerTalentSmith

// ************************
// B_TeachPlayerTalentSmith
// ************************

func int B_TeachPlayerTalentSmith (var C_NPC slf, var C_NPC oth, var int waffe)
{
// ------ Kosten festlegen ------
var int kosten;
var int WEAPON_Armor;
var int WEAPON_Ice;
kosten = B_GetLearnCostTalent(oth, NPC_TALENT_SMITH, waffe);


//EXIT IF...

// ------ Player hat zu wenig Lernpunkte ------
if (oth.lp < kosten)
{
PrintScreen (PRINT_NotEnoughLearnPoints, -1,-1, FONT_ScreenSmall ,2);
B_Say (slf, oth, "$NOLEARNNOPOINTS");

return FALSE;
};


// FUNC

// ------ Lernpunkte abziehen ------
oth.lp = oth.lp - kosten;

Log_CreateTopic (TOPIC_TalentSmith,LOG_NOTE);
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Jeśli zechcę wykuć jakąś broń, to po pierwsze będzie mi potrzebny kawał surowej stali, który muszę rozgrzać do czerwoności w kuźni, a następnie nadać mu odpowiedni kształt na kowadle. Jeśli zechcę nadać broni jakieś specjalne charakterystyki, to będę musiał użyć dodatkowych składników.");

// ------ Waffe schmieden lernen ------
//Bennet
if (waffe == WEAPON_Common) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Najprostszy miecz nie potrzebuje żadnych dodatków.");};
if (waffe == WEAPON_1H_Special_01) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_01] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 1 bryłkę rudy, zrobię ´DŁUGI MIECZ Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_2H_Special_01) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_01] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 2 bryłki rudy, zrobię ´MIECZ DWURĘCZNY Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_1H_Special_02) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_02] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 2 bryłki rudy, zrobię ´MIECZ PÓŁTORARĘCZNY Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_2H_Special_02) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_02] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 3 bryłki rudy, zrobię ´CIĘŻKI MIECZ DWURĘCZNY Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_1H_Special_03) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_03] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 3 bryłki rudy, zrobię ´OSTRZE BOJOWE Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_2H_Special_03) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_03] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 4 bryłki rudy, zrobię ´CIĘŻKIE OSTRZE BOJOWE Z RUDY´.");};
if (waffe == WEAPON_1H_Special_04) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_04] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 4 bryłki rudy i 5 porcji smoczej krwi, zrobię ´OSTRZE Z RUDY NA SMOKI´.");};
if (waffe == WEAPON_2H_Special_04) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_04] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Gdy zdobędę 5 bryłek rudy i 5 porcji smoczej krwi, zrobię ´DUŻE OSTRZE Z RUDY NA SMOKI´.");};

//Harad - Addon
if (waffe == WEAPON_1H_Harad_01) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Harad_01] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Teraz mogę wykuć dobry miecz."); };
if (waffe == WEAPON_1H_Harad_02) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Harad_02] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Teraz mogę wykuć także długi miecz."); };
if (waffe == WEAPON_1H_Harad_03) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Harad_03] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Teraz mogę wykuć nawet Rubinowe Ostrze."); };
if (waffe == WEAPON_1H_Harad_04) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Harad_04] = TRUE; B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Harad nauczył mnie, jak wykuć 'El Bastardo' – jedną z najlepszych znanych broni jednoręcznych."); };

//Inne
if (waffe == WEAPON_Ice) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Ice] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Teraz mogę tworzyć wyroby z lodu!");};
if (waffe == WEAPON_Armor) { PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Armor] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_TalentSmith,"Teraz mogę tworzyć zbroje!");};

PrintScreen (PRINT_LearnSmith, -1, -1, FONT_Screen, 2);

// ------ bei jeder Waffe: Waffen-Talent lernen (programmvariable, wird nur zur Ausgabe in StatusScreen benutzt) ------
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_SMITH, 1);
return TRUE;
};

A to jest SmithWeapon

//*******************************************************
INSTANCE PC_ItAr_Ice_Armor (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_ItMw_1H_Common_Condition;
information = PC_ItMw_1H_Common_Info;
permanent = TRUE;
};

FUNC INT PC_ItAr_Ice_Armor_Condition()
{
if (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Ice] == TRUE))
&& (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Armor] == TRUE))
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_Ice) >= 200)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_ItAr_Ice_Armor_Info ()
{
CreateInvItems    (hero, ItAr_Ice_Armor,  1);
Print (PRINT_SmithSuccess);

B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};

Wkleiłem z SmithWeapon tylko najważniejszy fragment, w którym coś zmieniałem. Pomożecie?
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Sorry za double posta

Treść błędu: Unkown identifire: WEAPON_Ice
Nie rozumiem...
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowa umiejętność
#4 2013-03-14, 21:20(Ostatnia zmiana: 2013-03-14, 21:27)
A dodałeś do AI_Constants.d odpowiednie linijki takie jak np:

const int MOBSI_WEAPON_Ice = 8;
??

Tyle że to nie byle gdzie lecz tam gdzie trzeba, znajdziesz tam podobne linijki

Zresztą masz tutaj mój stary temat tam masz coś o monologach, być może przy umiejętności mogą ci się przydać
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Nadal jest Unkown indentifier: WEAPON_ICE linia zgadza się z tekstem && (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Ice] == TRUE) O co chodzi? W AI_Constants.d wpisałem to co mówiłeś Toworish. W Story_Globals także dodałem odpowiednią linijkę ale to nic nie zmieniło. Jakieś pomysły?
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowa umiejętność
#6 2013-03-15, 22:09(Ostatnia zmiana: 2013-03-15, 23:13)
Hmm a tak ogólnie to masz zrobiony item o instance : "WEAPON_ICE"  ??

Bo SmithWeapon to monolog tworzenia mieczy

Edit:

Sulejman opisał coś podobnego mianowicie TUTAJ
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Wiem że monolog tworzenia mieczy, ale ja chcę stworzyć nową umiejętność, żeby nie używać WEAPON_Common tylko WEAPON_Ice, a czy istnieje item o instance WEAPON_Common?

Teraz mam inny błąd a mianowicie
Expect integral: WEAPON_Ice (line 180)Wiem gdzie jest "bląd" - w jakiej linijce, ale nigdy nie wyskoczył mi błąd Expect integral (Czy cuś takiego  :lol:  ) Wezmę troszkę pokombinuję, tworzenie metodą prób i błędów w końcu nie boli no nie?  :lol2:   :lol:
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Nowa umiejętność
#8 2013-03-16, 11:42(Ostatnia zmiana: 2013-03-16, 11:42)
w constants.d masz coś takiego jak "WEAPON_Common" ogólnie to włącz Notepada++/kliknij w "szukaj"/szukaj w plikach/ wpisz WEAPON_Common a jako folder wybierz content i niech tam szuka zdania " WEAPON_Common" zobaczysz w jakich to jest plikach itd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Dzięki sprawdzę
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry