Co do potwora z kilkoma teksturami to musisz zdekompilowac plik mds ktory jest w anims (np. snapper czyli zebacz), dekompilujesz go za pomocą programu gothic soucer i powinien wypakowac ci rozne pliki i szukasz tego asc od wyglądu i edytujesz go w notatniku i zmieniasz texture na nową, robisz sktypt i wpisujesz visual tego nowego.
NAJPIERW TWORZYSZ W SKRYPCIE POTWORA
//*******************
// Visuals
//*******************
func void B_SetVisuals_Snapper1() TU ZMIENIASZ NAZWE (JA DODALEM 1 NA KONCU)
{
Mdl_SetVisual (self, "Snapper.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Sna_Body1", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};
I SNA_BODY zmieniasz na swoj ASC (JA NAZWAŁEM SNA_BODY1)
//**************
// Snapper
//**************
INSTANCE Snapper (Mst_Default_Snapper)
{
B_SetVisuals_Snapper1(); (Tu zmieniasz na visual z góry)
Npc_SetToFistMode(self);
Teraz tworzysz texture i zapisujesz ją w TGA i wklijasz do GOTHIC2NK\_Work\data\Textures\NPCs\Monster
I otwierasz notatnikiem plik asc i zmieniasz na swoją texture
W G1 dodaje sie nowe potwory tylko z nowymi teksturami jedynie dodając texture i zmieniając sktypt ale nie wiem jak to jest w G2.